AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 Aušra Grigaliūtė

 

Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 

  Justė Adakauskaitė gera

  

Justė Adakauskaitė

Projektų vad. asistentė

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Patirtis
wizzair logo
Wix
gjensidige filharmonija
Login 2014
bosch StressOff transp
Olimpine diena




 


Air Lituanica

     
Dovanu salis EPA
 
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

  • tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimas ir palaikymas;
  • kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • kompanijos pozicionavimas, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • prekės ženklo pozicionavimas ir jo įvaizdžio sukūrimas bei palaikymas;
  • korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimas;
  • ryšiai su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėsena ir analizė.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

  • tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimas ir palaikymas;
  • kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • kompanijos pozicionavimas, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • prekės ženklo pozicionavimas ir jo įvaizdžio sukūrimas bei palaikymas;
  • korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimas;
  • ryšiai su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėsena ir analizė.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • akcijų kurso informacinį palaikymą;
  • ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • korporatyvinių renginių organizavimą;
  • vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
Automatinėje „Lukoil“ degalinėje Pilaitėje kuras kainuos mažiau
2014/07/24

Didžiausio degalinių tinklo Lietuvoje valdytoja bendrovė „Lukoil Baltija“ Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, pilno aptarnavimo degalinę keičia į automatinę, kurioje vairuotojai visą parą kuro galės įsipilti pigiau.

 

„Lukoil Baltija“ savo degalinėse visada aktyviai naudoja technologijas, padedančias optimizuoti ir palengvinti  kasdienes mūsų klientų atliekamas operacijas. Stebėdami pasaulines greito vartojimo tendencijas, prieš kelis metus „Lukoil“ degalinėse įdiegėme savitarnos kasų sistemą, kuri yra viena pažangiausių pasaulyje – kasose užtikrinami aukščiausi saugumo parametrai, galioja visi atsiskaitymo būdai bei veikia visos „Lukoil“ ir partnerių nuolaidų kortelės. Pastebėję mūsų klientų savarankiškumą, nusprendėme degalų įsipylimo procesą dar labiau supaprastinti, automatizuodami ir vartotojų poreikiams pritaikydami pilno aptarnavimo degalinę, – sako bendrovės „Lukoil Baltija“ Degalinių valdymo ir naftos produktų Mažmeninės prekybos vadovas Vaidotas Sklenys. – Pirmąją visiškai automatizuotą degalinę nusprendėme įrengti Pilaitėje: šis mikrorajonas yra atokiau nuo Vilniaus centro, tad čia degalinių koncentracija nėra tokia didelė, ir piko metu vairuotojams gali tekti gaišti laiką dėl susidariusių eilių prie pilno aptarnavimo kasų. Po degalinės automatizavimo, skubantys čia degalų užsipilti galės greičiau ir patogiau bet kuriuo paros metu.“

 

Anot „Lukoil Baltija“ atstovo, įdiegus savitarnos kasas, piko metu per valandą galima aptarnauti vidutiniškai iki 30 proc. daugiau klientų. Optimizuojant darbo išteklius sumažinami degalinių valdymo kaštai, o tai tiesiogiai atsiliepia degalų kainai. Automatizavus visus aptarnavimo procesus tikimasi pritraukti daugiau vartotojų, nes automatinėje Pilaitės degalinėje kuro bus galima pasiūlyti keliais centais už litrą pigiau nei pilno aptarnavimo degalinėse. Su „LUKOIL plus“ kortele bus suteikta papildoma nuolaida – iki 12 ct, be to, 3 ct nuo kiekvieno litro kainos kaupsis lojalumo kortelėje. Pastebėjus poreikį, automatinių „Lukoil“ degalinių skaičių ateityje žadama didinti.

 

Praktika, kai iš anksto susimokėję automatinėje kasoje vairuotojai gali įsipilti kuro, dalyje „Lukoil“ degalinių taikoma jau pusantrų metų. Pasak V. Sklenio, naujovė, šią degalinę išskirianti iš kitų, kad čia vairuotojai darbo valandomis galės savarankiškai įsipilti dujų, o nenorintiems to daryti patiems, padės darbo valandomis budintis darbuotojas.

 

Bendrovė Lukoil Baltijaįkurta 1992 m., valdo didžiausią degalinių tinkląšalyje net 112 Lukoildegalinių.

 
 
Sudaryti restoranų meniu kviečiami ir psichologai
2014/07/21

CharlieNaujo meniu sukūrimas reikalauja ne tik gero restorano lankytojų poreikių išmanymo, tačiau ir psichologijos pagrindų: patiekalų skaičius, maisto kategorijos ir deriniai ar specialūs išdėstymo metodai dažnai kuriami pasitarus su psichologijos specialistais. Pasak jų, per didelis patiekalų pasirinkimas meniu žmones glumina, per mažas – sukelia nepasitenkinimo jausmą, meniu viršuje ir apačioje patalpintos nuotraukos žadina apetitą, o šonuose jos lieka nepastebėtos.

 

Perkrautas meniu

 

Bornmuto universitetas Anglijoje atliko tyrimą, siekdamas nustatyti idealų meniu patiekalų skaičių. Apklausus skirtingų amžiaus grupių ir lyčių žmones paaiškėjo, kad optimalus restorano patiekalų skaičius kiekvienoje kategorijoje – dešimt: tiek užkandžių, vištienos, žuvies, vegetariškų patiekalų ir makaronų, grilio kepsnių, mėsainių ir desertų klientas nesunkiai gali pasirinkti. Jeigu patiekalų mažiau – žmones tai ima erzinti, jeigu per daug, klientai sutrinka ir nebegali išsirinkti. „Atkreipėme dėmesį, kad Lietuvoje žmonėms patinka turėti daugiau nei 10 patiekalų pasirinkimą – matyt, pasąmonę vis dar veikia sovietinių laikų prisiminimai, kai įvairovė restoranuose ir parduotuvėse nebuvo tokia didelė. Laikai keičiasi, tad restoranai privalo adaptuotis ir pasiūlyti tiek patiekalų, kiek pageidauja jų klientai ir ką diktuoja rinkos tendencijos“, - sako „Charlie Pizza“ prekės ženklo vadovė Natalija Juralevič.

 

Valgytojų tipai

 

Sudarant meniu labai svarbu žinoti, kokie klientai lankosi restorane. Pasak meniu sudarinėtojo amerikiečio Grego Rappo, jų yra 4 tipai:

  • Užkandžiautojai – tie, kuriems svarbus patiekalo pavadinimas ir kaina.
  • Receptų medžiotojai – tie, kuriems svarbus išsamus patiekalo aprašymas ir jo sudedamosios dalys.
  • Barbekiu – mėgstantys dalintis maistu ir bendrauti su padavėjais.
  • Desertų gurmanai – madingi žmonės, besilankantys madingose vietose.

 

„Iš ilgametės praktikos supratome, kad žmonėms pasiūlymus reikia pateikti aiškiai, suprantamai ir patraukliai, todėl nusprendėme savo restorano meniu atnaujinti ir pritaikyti dabar vyraujančioms maisto tendencijoms bei mūsų klientų tipui,- sako N. Juralevič. - Pavyzdžiui, naujajame meniu siūlome daugiau įvairių užkandžių, kurie bus pateikiami ant medinių lentelių. Jos neįpareigoja vieno patiekalo užsisakyti konkrečiai vienam asmeniui ir yra patogios maisto ragavimui bei dalinimuisi draugų kompanijose“.

 

Patiekalų meniu išdėstymas

 

„Pasak įvairių atliktų tyrimų, žmogaus akis vaizdus meniu lape fiksuoja Z forma: pradedame žiūrėti viršuje iš kairės į dešinę, įstrižai ir apačioje vėl iš kairės į dešinę. Patiekalai, patekę į šią zoną, užfiksuojami greičiausiai, todėl jų užsakoma dažniausiai, o meniu šonuose likusios nuotraukos patenka į „akląją“ zoną. Tai jokia paslaptis, o praktika, taikoma restoranuose – juokiasi N. Juralevič.

 

Maistas toks pat, kaip nuotraukose

 

Psichologai teigia, kad žmonėms patinka vizualizuoti patiekalus, todėl jie dažnai lieka nusivylę, kai atneštas gaminys neatitinka įsivaizdavimo. „Stebėdami klientų poreikius, išklausydami jų pastabas ir lūkesčius, dar labiau sustiprinome savo restorano tinklo patiekalų kokybę: visi mūsų patiekalai yra fotografuojami ir rodomi meniu ne tik todėl, kad būtų gražiau ar klientui būtų lengviau išsirinkti, bet ir dėl patiekalų kontrolės. Valgiaraštyje pateiktos patiekalų nuotraukos – tai mūsų virtuvės standartas, būtent tokio patiekalo svečiai tikisi jį užsisakę ir tokį turėtų gauti. Žinome auksinę taisyklę, kad žmonėms patinka gauti tai, ko jie tikisi, o jeigu lūkesčiai nuviliami, klientas – prarastas. Dirbame su geriausiais maisto produktų tiekėjais, todėl mūsų patiekalai ruošiami iš sveikų ir šviežių produktų, jų neužšaldant, gaminant vietoje“, – sako N. Juralevič.

 

Asortimentą diktuoja mada

 

Pasaulio gastronomines tendencijas nagrinėjanti kompanija „Baum+Whiteman“ 2014-iesiems metams karūnavo vištieną. Pasak kompanijos ekspertų, vištiena jau nebepriskiriama tik taupančiųjų maistui kategorijai.„Šiemet pasaulinę virtuvę tarsi iš naujo užkariavusi vištiena papildė ir mūsų meniu asortimentą. Populiarėjanti tendencija valgyti natūralų, lengvesnį maistą atsispindi ir lietuvių pasirinkimuose, taigi naujajame meniu parengėme naujų skonių patiekalų su vištiena: salotų, užkandžių ir antrųjų patiekalų – kepsnių ir makaronų, – sako N. Juralevič. – Dėmesį kreipti tik į meniu gausumą – netikslinga. Nuolat analizuojame lankytojų poreikius, naujausias maisto tendencijas, kurios pasufleruoja, kas bus populiaru vieną ar kitą sezoną. Į tai atsižvelgdami rengiame tikslinius ir lankytojų poreikiams pritaikytus pasiūlymus, nepamiršdami patobulinti jau esamų ir mūsų klientų pamėgtų patiekalų.“

 

UAB „Amber Food“ valdo 24 picerijas „Charlie pizza“, 11 blyninių „La Crepe“, 5 restoranus „Katpėdėlė“, 3 restoranus „Carskoje Selo“, barų zonas Žalgirio Arenoje, kavos ir ledų kavinę „Ice Cafe“. Latvijoje nuo 2011 metų atidarytos 3 picerijos „Charlie pizza“.

 
 
Ar yra amžiaus ribos bėgančioms moterims?
2014/07/18

Bėgiojanti moteris – nieko neįprasto šiais laikais, tačiau vyresnio amžiaus bėgikių gatvėje sutiksi ne taip jau ir daug. Įdomu, dėl kokių priežasčių: suprastėjusios sveikatos ar nesmagumo jausmo? Pasak fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo Jono Girskio, moterims, kaip ir vyrams, jokių amžiaus ribų bėgiojimui nėra. Stereotipus laužo ir naktinio moterų bėgimo „We Own The Night” vyresnio amžiaus dalyvės, kurioms svarbiausia yra gera savijauta, bet ne aplinkinių nuomonė.

 

„Prieš 2,5 tūkst. metų dar Senovės Graikijoje, ant milžiniškos uolos buvo iškalti tokie žodžiai: „Jeigu nori būti stiprus – bėgiok, nori būti gražus – bėgiok, nori būti protingas – bėgiok“. Tačiau šalia šių žodžių nebuvo iškalta taisyklių, kaip reikėtų bėgioti ir kada sustoti. Nei moterims, nei vyrams jokių amžiaus limitų bėgti nėra, – sako fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas, neurologas, manualinės terapijos specialistas Jonas Girskis, tačiau, pasak specialisto, žmonės, prieš pradėdami bėgioti, dažniau vadovaujasi emocijomis, o ne sveiku protu. „Neadekvačiai įvertintos fizinės galimybės, per didelis krūvis treniruočių metu, pasirinkta per ilga bėgimo distancija ar po bėgimo nesudaromos sąlygos atsistatyti organizmo energetiniams resursams gali nualinti organizmą. Tada bėgimas tikrai neatneš nei naudos sveikatai, nei sportavimo malonumo“, – sako J. Girskis.

 

Anot J. Girskio, “bėgimas yra klasikinė ištvermę lavinanti sporto šaka, o fiziškai savo prigimtimi moterys yra silpnesnės už vyrus, tad moterų didžiulės ištvermės demonstravimas sporte, mano manymu, neturi prasmės ir gali būti žalingas sveikatai. Tuo tarpu saikingas bėgiojimas gali atnešti ir naudos.“

 

Gydytojas įsitikinęs, kad nors bėgimas nereikalauja didelių išlaidų pasirengimui, gali atnešti labai daug naudos moters kūnui: mažėja rizika susirgti osteoporoze, gerinama menopauzės periodą išgyvenančių moterų seksualinio gyvenimo kokybė bei sumažinami atsiradę nemalonūs simptomai. Bėgimą galima išnaudoti ir kaip puikiausią prevenciją nuo įvairiausių ligų: širdies bei kraujagyslių, net Alzheimerio ligos. Na, ir be abejonės, bėgimas puikiai tinka figūros dailinimui: bėgant didėja kojų ir sėdmenų raumens tonusas ir masė, todėl mažėja šių sričių celiulito požymiai, o bėgimo metu deginamos kalorijos gali padėti išspręsti nedidelio antsvorio problemas.

 

Puikus įrodymas, kad bėgimui amžiaus limito nėra – antrą kartą vyksiančio naktinio moterų bėgimo „We Own The Night“ dalyvė, netrukus minėsianti 64 m. sukaktį, Kornelija Dusevičienė. Moteris bėgioti pradėjo kiek daugiau nei prieš dešimtmetį, o savo pirmąjį maratoną įveikė būdama 60 metų. „Bėgimas man yra atgaiva ir geros savijautos garantas. Esu tik mėgėja, nesiekianti išskirtinių rezultatų. Man bėgioti yra tiesiog smagu“, – sako K. Dusevičienė. Moteris įprastai bėgioja kiekvieną dieną: darbo dienomis nubėga apie 8 km, o savaitgaliais įveikia ir 15 km. Moteris juokauja, kad rugpjūtį vyksiantis naktinis moterų bėgimas jai – tik lengva treniruotė.

 

Visos moterys, norinčios išmėginti savo jėgas naktinėje bėgimo šventėje, gali registruotis internetinėje svetainėje: www.sheruns.lt.

 

„We Own The Night“ bėgimai, kasmet sutraukiantys tūkstančius moterų, vyksta tokiuose miestuose, kaip Londonas, Paryžius, Amsterdamas, Berlynas, Milanas ir kt. Lietuvoje jis organizuojamas antrą kartą ir šiais metais vyks rugpjūčio 23 d., Vilniaus senamiestyje. 

 
 
Žinomos mamos Bernardinų sodo lankytojus vaišino savo keptais blynais
2014/07/18

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus Bernardinų sode į La Crepe Terrasse“ atidarymą su atžalomis susirinko LNK televizijos „orų mergaitė“ Karolina Liukaitytė, aktorė Redita Dominaitytė, dizainerė Daiva Urbonavičiūtė, kurios varžėsi dėl skaniausio blynelio kepėjos titulo, o vėliau savo gardėsiais vaišino restorano svečius.

 

Dirbančios mamos negali pasvajoti apie prabangą užsiimti ilgai trunkančiu maisto gaminimu, todėl tenka tenkintis tuo, ką galima pagaminti greitai, o blynai – puiki išeitis, anksčiau yra sakiusi R. Dominaitytė, kurios vaikai Ugnius ir Upė konkurso metu nuoširdžiai patarinėjo mamai, kokius ingredientus verta pasirinkti.

 

D. Urbonavičiūtei dešiniaja ranka tapo jos sūnus Pranciškus, nesitraukęs  nuo blynus kepančios mamos viso renginio metu. „Blynai yra pats mėgstamiausias mano patiekalas, kuris asocijuojasi su mama, su meile, poilsiu, ir atostogomis. Vaikystėje juos man kepdavo ir mama, ir močiutė. Močiutės blynai būdavo tradiciškesni – su uogiene, mieliniai, bulviniai, žemaitiški su mėsa, o mama mėgdavo eksperimentuoti – kepdavo blynus iš morkų ir cukinijų“, - pasakoja moteris.

 

Parke susirinkusias šeimas arčiau oficialiai atidaromo restorano patraukė „Tele bim bam koncerto garsai. Ant pievos besibūriuojantys parko lankytojai dainavo kartu su Neringa Čereškevičiene, kuri su mažaisiais dainininkais atliko populiariausius kolektyvo kūrinius. Visų žvilgsnius traukė ir neseniai iš motinystės atostogų sugrįžusi K. Liukaitytė, kurios vienerių metukų muziką be galo mėgstanti dukra Lukrecija koncerto metu negalėjo nustygti vietoje.

 

Nuskambėjus Tele bim bam dainoms, prasidėjo skaniausio iškepto blynelio varžybos. R. Dominaitytės ir D. Urbonavičiūtės komanda susirungė su restorane apsilankiusios Alinos ir jos sūnaus Modesto komanda dėl to, kas iškeps gardžiausią blynelį. Kiekviena komanda iškepė po du blynelius – D. Urbonavičiūtė pagamino blynelį su vištiena ir obuoliais, o R. Dominaitytė – mėtomis puoštą saldų blynelį su šokoladu ir vyšniomis. Priešininkų komanda vertintojus pavaišino blyneliu su kumpiu ir sūriu bei gardėsiu su obuoliais. Nepriklausoma restorano lankytojų vertinimo komisija, paragavusi varžybų dalyvių keptų gardumynų, paskelbė lygiąsias.

 

Bernardinų sodo šiaurinėje pusėje įsikūrusio restorano lankytojai gali paragauti ne tik įvairių blynelių, kurie ypač tinka mėgaujantis miesto parko atmosfera, bet ir jau kituose La Crepe restoranuose pamėgtų patiekalų — sako „La Crepe prekės ženklo vadovė Raminta Makusaitė. Jos teigimu, terasa jau dabar tampa populiari tarp mamų, kurios gurkšnodamos kavą gali stebėti savo parke šėlstančius vaikus.

 

UAB „Amber Food“ valdo 25 picerijas „Charlie pizza“, 9 blynines „La Crepe“, 5 restoranus „Katpėdėlė“, 3 restoranus „Carskoje Selo“, barų zonas Žalgirio Arenoje, kavos ir ledų kavinę „Ice Cafe“. Latvijoje nuo 2011 metų atidarytos 3 picerijos „Charlie pizza“.

 

 
 
Ką daryti, kad atostogos nesibaigtų vos prasidėjusios
2014/07/17

Įpusėjęs vasaros kelionių sezonas atostogaujantiems atneša ir pirmuosius rūpesčius – šiltuosiuose kraštuose poilsiaujančių tautiečių atostogas dažnai apkartina sveikatos problemos. Pasak draudimo specialistų, atsakingiau savo sveikata linkę rūpintis penkiasdešimtmečiai. Dvigubai dažniau draudžiamųjų įvykiųkelionės metu pasitaiko 26-40 metų amžiaus keliautojams.

 

„Vidutinė lietuvio patiriama žala keliaujant siekia 1,3 tūkst. litų, o daugiausiai draudžiamųjų įvykių šiltuoju laikotarpiu įvyksta tokiose šalyse kaip Turkija, Italija, Portugalija, Ispanija, Graikija, Egiptas, – sako draudimo bendrovės „Gjensidige Baltic“ Baltijos šalių nelaimingų atsitikimų ir kelionių draudimo produkto vadovė Ingrida Šarkienė. – Jauni žmonės yra drąsesni, rečiau galvoja apie savo sveikatą, saugumą bei su tuo susijusias pasekmes. Noras viską išbandyti čia ir dabar kartais veda prie neapgalvotų poelgių.“

 

Specialistė pastebi, kad dažniausiai vasaros atostogas apkartina perkaitimas saulėje, apsinuodijimas maistu, virškinimo sutrikimai, peršalimas nuo kondicionierių, raiščių ar raumenų patempimai, politraumos, kaulų lūžiai. Tokios sveikatos problemos verčia atostogautojus kreiptis pirmos pagalbos į vietos gydytojus, tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai tenka rūpintis skubia kelione namo.

 

Tad nenorintiems kelionės baigti vos jai prasidėjus, I.Šarkienė pataria nepamiršti pasidomėti epidemiologine situacija toje šalyje, į kurią keliaujama. Norint išvengti tokių užkrečiamųjų ligų, kaip maliarija, hepatitas ir kt., būtina pasirūpinti skiepais dar gerokai prieš kelionės pradžią.

 

Draudimo ekspertė pastebi, kad dažniausiai nelaimės poilsiautojus pasitinka pirmomis kelionės dienomis. Tad vos atvykus į naują šalį, bent jau porą dienų patartina vengti kardinalių mitybos pokyčių – nereikėtų pulti ragauti lietuvio skrandžiui neįprastų, ypač aštrių ar sunkiai virškinamų patiekalų. Rekomenduojama vengti ir neaiškios kilmės ar sudėties maisto produktų, patiekalų, ruošiamų gatvėse. Patariama valgyti tik gerai termiškai apdorotą maistą.

 

„Visų atostogų metu reikia nepamiršti rūpintis ir asmens higiena. Plauti rankas, nevalgyti neplautų daržovių ar vaisių, gerti tik parduotuvėje pirktą vandenį. Nors Lietuvoje geriamasis vanduo yra vienas geriausių Europoje ir jį galima gerti tiesiog iš čiaupo, deja, kitose šalyse to daryti netgi labai nerekomenduojama, ypač – egzotinėse“, – pataria I. Šarkienė. Ekspertė atkreipia dėmesį ir į saulės pavojų: siekiant išvengti perkaitimo ar šilumos smūgio, būtina pasirūpinti galvos apdangalu, kaitriausiu dienos metu rinktis pavėsį bei vartoti kuo daugiau skysčių.

 

Keliautojams taip pat nerekomenduojama vos tik atvykus į kitą šalį, stačia galva pulti daryti tai, ko niekada neteko daryti Lietuvoje. „Kartais vos prasidėjusios atostogos baigiasi gydymo įstaigose, nes žmonės per daug atsipalaiduoja, yra linkę išbandyti ekstremalias pramogas – nardymą, kopimą į kalnus, važinėjimą vandens slidėmis, neįvertindami galimos rizikos sveikatai ar net gyvybei“, – pabrėžia I. Šarkienė.

 

Prieš vykstant į kelionę, draudimo ekspertė pataria pasirūpinti savo finansiniu saugumu įsigyjant draudimo kompanijų teikiamą kelionių draudimą. „Apsidrausti vienos savaitės išvykai į Europą gali kainuoti apie 15 litų, o į kitas pasaulio valstybes – nuo 23 iki 45 litų“, – sako „Gjensidige Baltic“ atstovė. Jei kelionės metu planuojama sportuoti ar užsiimti ekstremalia veikla, būtina įsitikinti, kad draudimo polise tokia veikla nurodyta ir draudimo apsauga įvykio atveju galios. Kelionės dažniausiai būna sėkmingos, tačiau atsarga gėdos nedaro – jei vis dėlto kažkas nutiktų, būtina iškart susisiekti su draudimo bendrove ar jos asistavimo kompanija (kontaktai būna nurodyti draudimo polise) bei rinkti visas sąskaitas už gydymo išlaidas.