AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

  Aušra Grigaliūtė

  

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 Justė Adakauskaitė gera

 

Justė Adakauskaitė

Projektų vad. asistentė 

 

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 Greta praktikantė

 

Greta Vaičeliūnaitė

Praktikantė

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Sveikatinimas    
 
Paslaugos  
 
   
Medijos    
   
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
     
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
Naujas „Wizz Air“ rekordas: pervežta 15 mln. keleivių
2014/09/01

Wizz Air„Wizz Air“, didžiausia mažų sąnaudų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, pirmą kartą kompanijos istorijoje pervežė 15 milijonų keleivių per 12 mėnesių laikotarpį**. Šis rekordinis kompanijos skaičius žymi 17 proc. metinį augimą bei vidutinį 86 proc. orlaivių užpildymą analizuojamu laikotarpiu.

 

Atsižvelgdama į išskirtinius veiklos rezultatus 2012 ir 2013 metais, viena didžiausių orlaivių gamintojų pasaulyje „Airbus“ taip pat įvertino oro linijų bendrovę – „Wizz Air“ pelnė aukščiausią apdovanojimą už veiklą Europoje (angl. „Best Operational Excellence Award – Europe“).

 

„Mūsų naujausias pasiekimas – 15 milijonų keleivių per paskutinius dvylika mėnesių – patvirtina, kad kelionių paklausa mažomis kainomis yra itin didelė visose 35 šalyse, kuriose dirbame. Tikime, jog vykdydami vis daugiau skrydžių į kiekvieną iš 341 maršrutų, jungiančių 102 kryptis, o mūsų orlaivių parkui iki šių metų pabaigos augant iki 54 „Airbus A320“ tipo lėktuvų, patenkinsime savo klientų asmeninių kelionių lūkesčius su aukščiausio lygio aptarnavimu“, – sako „Wizz Air“ vykdantysis viceprezidentas John‘as Stephenson‘as.

 

Apie „Wizz Air”:

 

„Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 53 „Airbus A320“ tipo lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 18 bazių ir siūlo 340 maršrutų, jungiančių 102 kryptis 36-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2000 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. Iki finansinių metų pabaigos, kuri skaičiuojama 2014 m. kovo 31 d., bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 13,9 mln. keleivių.

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių finansiniams metams, kurie baigėsi 2014 m. kovo 31 d. („FY 2014”). Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.

** Analizuojamas laikotarpis – 2013 m. rugsėjis – 2014 m. rugpjūtis.  

 
 
„Air Lituanica“ rudens tvarkaraštis – dar patogesnis keliaujantiems darbo reikalais
2014/08/26

Air LituanicaBesibaigiant kalendorinei vasarai, kurios metu oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pagerino savo pervežtų keleivių prognozes – vasaros mėnesiais „Air Lituanica“ bus skridę daugiau nei 45 tūkst. keleivių – skelbiamas rudens maršrutų ir skrydžių skaičius. Rudenį bendrovė per savaitę siūlys 42 išvykimus reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus oro uosto.

 

Nuo rugpjūčio 31 d. atnaujinami skrydžiai į Amsterdamą, po trumpų vasaros atostogų sugrįžta Briuselio maršrutas, o prie reguliaraus skrydžių tvarkaraščio pridedami vasaros sezono metu pradėti skrydžiai į Danijos miestą Bilundą.

 

„Vasaros sezono metu daugiau keleivių skrido pažintiniais tikslais, o rudenį suaktyvėja darbo reikalais keliaujantys žmonės,  – sako „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus. – Į Briuselį, Amsterdamą, Berlyną vyks skrydžiai kiekvieną dieną, išskyrus šeštadienius. Ypatingai patogus maršrutas Vilnius – Talinas, kadangi skrydžiai vyks darbo dienomis du kartus per dieną – ryte ir vakare, todėl maršrutas tinkamas vienos dienos išvykoms“.

 

Bene labiausiai keleivių lauktas – po pusmečio atnaujintas „Air Lituanica“ skrydis į vieną svarbiausių oro uostų Europoje bei pasaulyje – Amsterdamo Šipolio (angl. Schiphol) oro uostą. Iš čia galima nukeliauti beveik į bet kurią pasaulio šalį, šį oro uostą itin vertina keliaujantys į tolimesnius kraštus. Iš Vilniaus į Amsterdamą „Air Lituanica“ lėktuvas kils 6.30 val., o iš Amsterdamo į Vilnių – 9.50 val., skrydžio trukmė 2 val. 20 min. Toks tvarkaraštis patogus ne tik keliaujantiems į Amsterdamą, bet ir per Amsterdamą, norint pasiekti Europos, Šiaurės ir Pietų Amerikos bei Afrikos miestus.

 

Pastebėjus, kad vasaros metu pradėti skrydžiai į Bilundą puikiai užpildo susisiekimo su Vakarų Danija spragą, skrydžiai ir toliau visus metus bus vykdomi 2 kartus per savaitę. Trečiadieniais iš Vilniaus lėktuvo išskridimo laikas – 21.00 val., o šeštadieniais – 14.05 val. Skrydžio trukmė 1 val. 45 min.

 

Nuo rugpjūčio 31 d. taip pat bus tęsiami skrydžiai ir į ES sostine tituluojamą Briuselį. Skrydžiai į šį miestą vyks kasdien, išskyrus šeštadieniais. Darbo dienomis lėktuvas iš Vilniaus kils 18.00 val., o sekmadienį – 17.00 val. Skrydžio trukmė – 2 val. 25 min. „Briuselio maršruto keleiviui yra itin svarbus skrydžio laikas, todėl džiaugiamės dažnai keliaujančiųjų įvertinimu dėl patogaus vakarinio laiko“, – sako S. Bartkus.

 

S. Bartkus priduria, kad patogus skrydžių pasirinkimas leisįmonėms taupyti komandiruotėms skirtus kaštus – nereikės papildomų nakvynių, sumažės išlaidos dienpinigiams.

„Air Lituanica“ iš Vilniaus oro uosto taip pat skrenda į pagrindinius Berlyno, Prahos, Miuncheno, Paryžiaus, Talino oro uostus bei šią vasarą vykdė sezoninius skrydžius į Švedijos miestus Geteborgą ir Malmę.

 

  „Air Lituanica“ rudens skrydžiai:

 

Kelionės maršrutas

Kelionės data (savaitės dienomis)

Vilnius – Amsterdamas – Vilnius

I, II, III, IV, V, VII

Vilnius – Briuselis – Vilnius

I, II, III, IV, V, VII

Vilnius – Berlynas – Vilnius

I, II, III, IV, V, VII

Vilnius – Praha – Vilnius

I, II, IV, V

Vilnius – Paryžius – Vilnius

I, III, V, VII

Vilnius – Miunchenas – Vilnius

II, IV, VI, VII

Vilnius – Talinas – Vilnius

I, II, III, IV, V (du kartus per dieną)

Vilnius – Bilundas – Vilnius

III, VI

 

 
 
Moterys tapo bėgimo žvaigždėmis
2014/08/22

38 moterys, 38 skirtingos profesijos ir 38 viena už kitą įdomesnės bėgimo istorijos – tiek liepos–rugpjūčio mėnesiais socialiniame tinkle Facebook buvo pristatyta bėgimo žvaigždžių. Per du mėnesius jos sulaukė kiek daugiau nei 2 tūkst. paspaudimų „patinka“. Tokiu būdu įkvėpti moteris bėgimui stengėsi jau antrą kartą Lietuvoje organizuojamo naktinio moterų bėgimo „We Own The Night“ organizatoriai.

 

„Šis bėgimo renginys – tai šventė moterims. Socialiniame tinkle publikuojamomis neprofesionalių bėgikių nuotraukomis norėjome parodyti, kad bėgti gali kiekviena, nepaisant amžiaus, sudėjimo  ar užimamų pareigų. Labai svarbu paminėti, kad dauguma projekte dalyvavusių merginų yra draugės, o kai kurios jų net susipažino bėgiodamos, tad tai tik dar vienas puikus įrodymas, kad bėgioti yra ne tik naudinga kūnui, bet ir sielai“, – sako renginio iniciatorė, sporto prekių gamintojos „Nike“ prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė.

 

Projektas truko 8 savaites, kiekvieną jų pristatytos 4-5 draugių grupelės. Moterų bėgimo istorijos – pačios įvairiausios: nuo pasakojimų, kaip kažkada vaikystėje buvęs didžiausiu priešu, dabar bėgimas yra vienas didžiausių malonumų iki linksmai pasibaigusių bėgimų nuo pernelyg įkyrių gerbėjų ir t. t. Pavyzdžiui, viena iš dalyvių Regina Juškytė savo istorijoje pasidalino mintimis apie bėgančią moterį: „Ji man pati gražiausia, seksualiausia ir nuoširdžiausia. Bėganti ir pasitikinti savo laiku, pačios muzika ir mintimis: banguotomis svajonėmis apie vaikiną, drauges ar artėjantį vakarėlį. Galbūt net dėliojanti rimtą verslo planą ar nostalgiškai liūdinti prisiminimuose, kai visa tai nuoširdžiai atsispindi jos veide. Sustojusi ji garsiai pasako: „ O, kaip gera...! Jėga! Gyvenimas tikrai gražus!“

 

Susipažinti su visomis #sheruns žvaigždėmis galima paspaudus šią nuorodą:http://goo.gl/VuKAgJ.

 

 

Jau šį šeštadienį įvyksiantis naktinis moterų bėgimas „We Own The Night“ (liet. „Mums priklauso naktis“) dalyves pakvies įveikti 5 km trasą naktiniame Vilniaus senamiestyje. Susirinkusios bėgimo entuziastės galės dalyvauti fotosesijose, atsigaivinti nealkoholiniais gėrimais, atsikvėpti specialiai tam skirtose poilsio zonose. Geros muzikos foną renginio metu garantuos „Orgen Roll Band“ projektas bei DJ Vaiperis, o pasiruošti bėgimui moterims padės ir apšilimo mankštas ves profesionalūs „Impuls“ treneriai. Prie starto bėgikės rikiuosis 21 val.

 

Norinčios dalyvauti naktiniame bėgime, bet dar nespėjusios užsiregistruoti, vis dar gali tai padaryti užpildžius anketą puslapyje www.sheruns.lt.

 

„We Own The Night“ bėgimai jau ne pirmą kartą vyksta didžiausiuose pasaulio miestuose – jų sąraše tokie megapoliai kaip Londonas, Paryžius, Amsterdamas, Berlynas ir kt.   

 
 
Maltiečiai kviečia padėti sunkiomis sąlygomis augantiems vaikams pasiruošti mokyklai
2014/08/22

Jau antrus metus iš eilės Maltos ordino pagalbos tarnyba (MOPT) inicijuoja akciją „Ir vaiko širdelė turi daug didelių idėjų...“, kurios tikslas – surinkti mokyklinių prekių, knygų, lavinamųjų ir lauko žaidimų maltiečių globojamiems vaikams. Prie akcijos jau prisidėjo daugiau nei 30 įmonių, 8 ministerijos, Lietuvos Respublikos kanceliarija bei kitos organizacijos. Pasak prie akcijos prisidedančios Socialinės apsaugos ir darbo ministrės Algimantos Pabedinskienės, dalintis geru su kitu – ne tik kiekvieno pareiga, bet ir didžiulis malonumas.

 

„Mokymasis trunka visą gyvenimą, tačiau itin svarbus pamatas kuriamas vaikystėje, todėl norime padėti surinkti mokyklines priemones tiems, kurie negali jų nusipirkti – tai vaikai iš socialiai remtinų šeimų ar turintys specialių poreikių, – sako MOPT generalinis sekretorius Eitvydas Bingelis. – Labai džiaugiamės aktyviomis įstaigomis ir įmonėmis, kurios noriai įsijungė į akciją. Tikimės, kad per likusį akcijos laiką prisijungs dar ne viena įmonė ir bendromis pastangomis naujų mokslo metų proga nudžiuginsime daugiau nei 1300 vaikų.“

 

Viena iš akcijos rėmėjų – Socialinės apsaugos ir darbo ministrė A. Pabedinskienė. Ji į MOPT atgabeno nuo visų ministerijos darbuotojų, kurie labai noriai jau kelintus metus iš eilės prisideda dovanomis maltiečių globojamiems vaikams. „Artėjant naujų mokslo metų pradžiai visiems vaikams svarbu tinkamai jai pasiruošti – į kuprinę susidėti vadovėlius, sąsiuvinius ir rašiklius. Deja, ne visų vaikų tėveliai tam turi pakankamai lėšų. Džiugu, kad turime galimybę vaikams padėti siekti savo svajonių – juk auga mūsų būsimieji gydytojai, mokytojai ir kitų nuostabių profesijų atstovai“, – atvykusi pas maltiečius mintimis dalinosi ministrė, sutikusi tapti akcijos globėja.

 

Surinktos mokyklinės prekės bus įteiktos maltiečių globojamiems našlaičiams, vaikams su negalia, socialiai remtiniems vaikams maltiečių vaikų dienos centruose, daugiavaikėms šeimoms Visagine, Alytuje, Akmenėje, Rokiškyje, Marijampolėje, Kelmėje. Taip pat dovanos keliaus į Žaslių, Kartenos, Kriaunų maltiečių vaikų dienos centrus, daugiavaikėms šeimoms į Žiežmarius, Tauragės specialaus ugdymo mokyklas ir pas Šilalės neįgaliųjų šeimų vaikus.

 

Prie akcijos „Ir vaiko širdelė turi daug didelių idėjų...“ kviečiamos prisidėti visos įmonės, kurių darbuotojai tiki mažųjų svajonėmis ir nori prisidėti prie galimybės tas svajones įgyvendinti. Akcijos organizatorė Rasa Stukienė ragina pirmiausia peržiūrėti namuose turimas priemones – galbūt yra susikaupusių nenaudojamų ar atsibodusių vaikiškų knygelių, tvarkingų drabužėlių, dėlionių ar kitų stalo žaidimų, kurie gali suteikti džiaugsmo kitam vaikui.

 

Prie akcijos prisidėti labai paprasta: susisiekus su akcijos organizatore Rasa Stukiene, į įmonę bus atvežti plakatai bei dėžė, kurioje darbuotojai galės palikti atneštas priemones. Kai dėžė prisipildys, maltiečiai ją pasiims. Akcija tęsis iki rugsėjo mėn. vidurio, tad visi norintys kviečiami prisijungti. Daugiau informacijos apie akciją: www.maltieciai.lt.

 

 

Apie Maltos ordiną ir Maltos ordino pagalbos tarnybą

 

Maltos ordinas yra seniausia pasaulio labdaros organizacija, įsikūrusi daugiau kaip prieš 900 metų. Maltos ordinas yra Išskirtinis pasaulinės teisės subjektas ir turi tokias pat teises, kaip ir valstybė. Maltos ordinas palaiko diplomatinius santykius su 104 valstybėmis, turi stebėtojo statusą Jungtinių tautų organizacijoje ir Europos Sąjungos komisijoje, taip pat 17-oje tarptautinių organizacijų, tarp kurių yra FAO ir UNESCO.

 

Šiuo metu Maltos ordino nacionalinės asociacijos ir Maltos ordino pagalbos tarnybos veikia 54-iose pasaulio šalyse, vienydamos dešimtis tūkstančių darbuotojų ir savanorių.

Lietuvoje Maltos ordino pagalbos tarnyba įkurta 1991 metais. Šiuo metu ji vykdo socialinius projektus 28-iuose Lietuvos miestuose ir vienija daugiau kaip 800 savanorių.

 
 
Vilniaus oro uoste daugiausiai keleivių pervežė „Wizz Air“
2014/08/21

Pagal pervežtų keleivių skaičių Vilniaus oro uoste vežėjo-lyderio pozicijoje įsitvirtino didžiausia pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje* „Wizz Air“. Per pirmuosius du šios vasaros mėnesius iš ir į Vilnių su oro linijų kompanija skrido daugiau nei 136 tūkst. keleivių visais 16 vykdomų maršrutų. Lyginant su kitais vežėjais, skraidinančiais iš Vilniaus, aviakompanijos paslaugas pasirinko 25 proc. daugiau keleivių.

 

Neseniai bendrovė pradėjo vykdyti pigius skrydžius į Larnaką, sujungdama Lietuvą su Kipru, ir į Kutaisį Gruzijoje, o savo lėktuvų bazę Vilniuje papildė trečiu „Airbus“ tipo orlaiviu. Šiuo metu „Wizz Air“ Vilniaus oro uoste užima 22,8 proc. reguliariųjų skrydžių rinkos ir neseniai paskelbė apie tolimesnius savo plėtros planus Lietuvoje.

 

Nuo 2015-ųjų balandžio mėnesio bendrovės lėktuvai pradės skraidyti trimis naujomis kryptimis – į Frankfurto Hano oro uostą, Belfastą ir Malmę. Taip pat, padažnės ir esamų skrydžių maršrutai į Dortmundą, Stavangerį, Donkasterio Šefildo oro uostą, Bergeną ir Sandefjordą.

 

Šią vasarą iš Vilniaus kompanijos lėktuvai keleivius skraidina į 11 šalių, o nuo kitų metų vasaros „Wizz Air“ siūlys net 19 skrydžio maršrutų į 12 šalių.

 

„Jau pirmieji vasaros mėnesiai rodė, kad ši vasara Vilniuje mūsų kompanijai bus rekordinė. Džiaugiamės nuolat augančiu „Wizz Air“ lojalių klientų skaičiumi bei planuojame ir toliau teikti aukštos kokybės ir žemų sąnaudų skrydžių paslaugas Lietuvoje“, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho‘as.

 

Apie „Wizz Air”:

 

„Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 53 „Airbus A320“ tipo lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 18 bazių ir siūlo 300 maršrutų, jungiančių 101 kryptis 36-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2000 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. Iki finansinių metų pabaigos, kuri skaičiuojama 2014 m. kovo 31 d., bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 13,9 mln. keleivių.

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių finansiniams metams, kurie baigėsi 2014 m. kovo 31 d. („FY 2014”). Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.