AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

Aušra Grigaliūtė

     

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 

 

 

 

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Tarptautiniai tinklai
               compass

Mes priklausome Compass Network” – nepriklausomam tinklui, vienijančiam geriausias pasaulio RsV agentūras, dirbančias su įvairiausiais projektais: nuo pripažintų tarptautinių prekių ženklų iki startuolių.

Įžvalgas ir individualias komunikacijos strategijas teikiame konsultuodamiesi su vieninga kryptimi žvelgiančiomis agentūromis, kurioms bendradarbiavimas – būtinybė, o ne privalumas.

 

               novum

Baltijos šalyse atstovaujame ir „Novum“ tinklui, kuris yra panašiai mąstančių, nepriklausomų, įvairialypių komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūrų tinklas, siekiantis dalintis geriausiais savo pasiekimais, verslo ryšiais, įžvalgomis apie industriją ir sektoriaus patirtimis.  

Tinklas siekia sukurti aktyvią ir klestinčią komunikacijos agentūrų bendruomenę, kuri turimiems ir ateities klientams pasiūlytų darbo su globaliais komunikacijos koncernais alternatyvą.

 

 
Esami klientai
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
 
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
Aplinkosaugos sektorius    
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė      
     
Finansinis sektorius      
Nordea      
Paslaugos  
nakvok.lt  
       
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
     
Sportas, sporto renginiai    
we run vilnius nespalvotas  we own the night t    
Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras   
markuciai nespalvotas
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
beer garden      
 
Kultūra, menas      
     
 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Finansinis sektorius
Nordea      
Paslaugos      
nakvok.lt  
   
     
Medijos    
     
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
       
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     markuciai nespalvotas
Horeca ir greito vartojimo prekės    
katpedėlė nespalvotas logo    
beer garden      
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
„Aibė“ skaičiuoja augančią apyvartą ir planuoja plėtrą
2015/03/04

AibePrekybos įmonių aljansas AIBĖ, valdantis daugiau nei 1090 parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje, per 2014 metus abejose šalyse pasiekė beveik 409 mln. eurų apyvartą – tai yra 18 proc. daugiau nei 2013 metais. Lietuvoje pardavimo pajamos sudarė 277,8 mln. eurų – 16 proc. daugiau nei 2013 m., o aljansą papildė 22 parduotuvės. Pasak aljanso atstovų, augimą lėmė patrauklios žemos kainos, vykdomų akcijų kiekis ir parduotuvių lokalumas, garantuojantis greitesnį būtinų prekių įsigijimą.

 

„Mažmeninės prekybos įmonėms būtina jungtis, kad turėtume geresnes, palankesnes sąlygas iš Lietuvos ir užsienio tiekėjų. Dirbdami kartu, būdami vieningi, pasiekėme tikrai gerų rezultatų“, – sako Prekybos įmonių aljanso AIBĖ Komercijos departamento direktorius Baltijos šalims Artūras Zabielskas. Jo teigimu, AIBĖ konkuruoja kokybe ir mažomis kainomis: „Šiuo metu AIBĖ  parduotuvėse yra daugiausiai akcinių prekių 1 kv. m prekybiniame plote.“

 

Anot jo, tokių rezultatų pasiekti padeda kiekvienos AIBĖ parduotuvės savininkas, kuris yra asmeniškai suinteresuotas siekti geriausių rezultatų. „Parduotuvių savininkai yra nepriklausomi, todėl lankstūs, o padedant aljansui, gauna visokeriopą pagalbą: nuo parduotuvės suprojektavimo iki prekių išdėliojimo lentynose bei atidarymo. Aljansas vykdo bendrą reklaminę komunikaciją, kainines akcijas, organizuoja lojalumo programas, parduotuvių renovacijos ir finansavimo projektus. Kiekviena parduotuvė turi pastovų prekių tiekimą iš AIBĖ centrinių sandėlių ir iš tiesioginių tiekėjų“, – sako A. Zabielskas.

 

Šiais metais aljansas AIBĖ ketina nemažinti tempo – planuoja apie 5 proc. parduotuvių skaičiaus augimą, renovuoti 50 parduotuvių, plėsti bei vystyti asortimentą, stiprinti pozicijas regionuose bei rengti mokymus darbuotojams. „Konkuruojame kokybe, ne kiekybe, tad šių metų planuose ir asortimento plėtra: ne tik įvairesnių prekių pasiūla, bet ir didesnė orientacija į gamintojus regionuose. Siekdami užtikrinti produktų šviežumą, šiais metais esame numatę specialaus, šviežiems produktams laikyti skirto sandėlio projektą bei centralizuotą šviežių vaisių ir daržovių, taip pat pieno gamintojų – ypač smulkiųjų – produkcijos tiekimą mūsų aljanso nariams, mat netgi didieji tiekėjai, taupydami savo kaštus, į mažas ar atokesnes parduotuves važiuoja vis rečiau. 2015 metais ir toliau vykdysime parduotuvių renovacijos projektus, vystysime nuolaidų programą „AIBĖ JUMS“, – teigia A. Zabielskas.

 

A. Zabielsko teigimu, pirkėjai AIBĖ parduotuves vertina dėl kasdieninio ir pirmo būtinumo prekių prekyboje. „Dažnas aljanso AIBĖ narys turi savo gamybos cechą, tad jo asortimente švieži gaminiai: salotos, mėsos gaminiai; vietoje gaminama konditerija: sausainiai, pyragai, bandelės“, – teigia A. Zabielskas.

 

Prekybos įmonių aljansas AIBĖ įkurtas 1999 m., vienija 354 mažmeninės prekybos įmones, kurios valdo daugiau nei 1090 parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje.

 
 
LOGIN 2015: pažintis su startuoliais bus atvira visiems
2015/02/27

login 2015Praėjusiais metais Lietuvos startuoliams pritraukus net 46 mln. eurų, šiemet jaunieji verslininkai vėl atsidurs po investuotojų padidinamuoju stiklu – trečią kartą vyksiančioje „LOGIN Startup Fair“ mugėje sieks pritraukti dar daugiau lėšų idėjų įgyvendinimui. Dvi dienas truksiančiame renginyje, kurį gegužės 7-8 dienomis organizuoja ilgametis LOGIN partneris VšĮ „Versli Lietuva“, netrūks pranešimų, pasaulį savo idėjomis bandančių užkariauti startuolių prisistatymų, verslo pristatymo konkursų, specialių kūrybinių dirbtuvių ir susitikimų su užsienio investuotojais. Pastarųjų šiemet tikimasi suorganizuoti bent 300, o startuolių mugė pirmą kartą pakvies lankytojus joje sudalyvauti nemokamai.

 

„Nemokama startuolių erdvė LOGIN priartina prie svarbiausio tikslo – būti atviru traukos centru visiems, nuo moksleivių ar studentų, kurie ne visad gali sau leisti įsigyti bilietą į konferenciją, iki pradedančiųjų ar stambių verslininkų, – sako progreso konferencijos LOGIN 2015 vadovė Ieva Dirvonskaitė. – Galime džiaugtis, kad Lietuvoje startuoliai nebėra naujas reiškinys, suprantamas tik mažai saujelei žmonių – tuo domisi vis daugiau jaunų žmonių, nuosavą verslą pradėti nevengia ir vyresni. Konferencijoje dalyvaujančių projektų ir lankytojų skaičius kiekvienais metais auga, o geografijos mastas plečiasi – sulaukiama dalyvių iš Lietuvos, Latvijos, Baltarusijos ir Lenkijos“.

 

Renginį vainikuos dalyvių itin laukiamas verslo pristatymo konkursas „LOGIN Startup Pitch Challenge“, kur idėjas pristatys geriausi projektai. Čia praėjusiais metais triumfavo vienas sėkmingiausių Lietuvos startuolių – „Dragdis“, kuris 2013-aisiais metais sulaukė 200 tūkst. eurų investicijos iš „Practica Capital“ fondo.

 

„Pernai startuolių konferencijoje dalyvavo beveik dvigubai daugiau kompanijų nei užpernai, kai tokį renginį organizavome pirmą kartą. Augantis susidomėjimas startuoliais veda ir kokybiškesnių, potencialą prigyti globalioje rinkoje turinčių produktų kūrimo link. Todėl svarbiausia, kad kartu  didėja ir užsienio rizikos kapitalo fondų dėmesys Lietuvoje sukurtiems startuoliais. Dabar puikus metas jiems megzti ryšius su potencialiais partneriais ir vėliau laukti savo sėkmės valandos, – sako VšĮ „Versli Lietuva“ generalinis direktorius Mantas Nocius.

 

Pasak I. Dirvonskaitės, pradedančiųjų įmonių potencialas – milžiniškas, tereikia juos užvesti ant teisingo kelio, o suteikus galimybes prisistatyti rizikos kapitalo fondams, verslo akseleratoriams, būsimiems klientams ar potencialiems partneriams, galima didžiuotis projektais, kurie skamba pasauliniu mastu.

 

Pernai „LOGIN Startup Fair“ konferencija buvo itin sėkminga keturioms pradedančiosioms įmonėms– „weRobots“, „Aciety“ ir „Sems technologies“ po renginio pasirašė sutartis su investuotojais, o startuolis „Interacto“ buvo atrinktas į suomių akseleratoriaus „Startup Sauna“ programą. Renginyje iš viso dalyvavo 54 startuoliai, 7 verslo akseleratoriais, įvyko 229 iš anksto suplanuoti startuolių susitikimai su investuotojais iš 24 rizikos kapitalo fondų, tokių kaip „Wellington Partners“ ar „Intel Capital“, kurie jau yra investavę į lietuvių įkurtas kompanijas „Yplan“, „CGTrader“, vieno didžiausių Izraelio rizikos kapitalo fondų „Pitango“ ar „Balderton Capital“, didžiausiu Europos sąjungoje rizikos kapitalo fondu.

 

Registraciją lankytojams į nemokamus platformos „LOGIN Startup Fair“ renginius rasite čia. Registruotis galima iki kovo 23 d. (imtinai). Daugiau informacijos apie „LOGIN Startup Fair“ čia.

 

Didžiausia Baltijos šalyse progreso ir technologijų konferencija LOGIN vyks gegužės 7-8  dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“. 

 
 
LOGIN 2015: kas taps metų žmogumi internete šiemet?
2015/02/18

login 2015Lietuviškaisiais Oskarais vadinami „Lietuvos interneto apdovanojimai“, tituluosiantys didžiausią Baltijos šalyse progreso konferenciją LOGIN, pradeda trijų mėnesių rinkimų maratoną. Nominuoti ir viešai balsuoti už nusipelniusius asmenis, įmones ar šalies interneto kultūros raidą labiausiai paveikusius projektus bei judėjimus galima iki balandžio 24 d., o geriausieji bus pagerbti LOGIN 2015 baigiamajame renginyje gegužės 8 d.

 

„Per septynerius metus „Lietuvos interneto apdovanojimai“ tapo didžiausiu pačios bendruomenės kuriamu projektu. Apdovanojimai, kurių laimėjimais džiaugiamasi ištisus metus, yra paskata kurti bei būti įvertintam, – sako LOGIN 2015 vadovė Ieva Dirvonskaitė. – Kaip ir LOGIN kasmet vis kito, taip ir interneto apdovanojimų renginys šiemet šiek tiek keičiasi. Siekdami užtikrinti nominuojamų darbų ir pačių apdovanojimų kokybę, sumažinome pagrindinių kategorijų skaičių – tikime, kad tai sukurs didesnę pridėtinę vertę ne tik varžytis geriausiems tarp geriausių, bet ir džiaugtis svaresniu laimėjimu“.

 

Šiais metais „Lietuvos interneto apdovanojimų“ nominacijų sąraše – 9 pagrindinės kategorijos ir 23 subkategorijos. Bene daugiausiai diskusijų, dėmesio ir aršios kovos sulaukia kova dėl „Metų žmogus internete“ titulo. Praėjusiais metais juo tapęs vyriausias laidų vedėjas pasaulyje Algimantas Čekuolis, šiais metais pats vertins ir rinks geriausius.

 

„Esu nutolęs nuo masinių dalykų, gyvenu gan uždarai – dirbu namuose arba studijoje, ypač vertinu privatumą, tad tikrai nesitikėjau ir labai nustebau gavęs šį apdovanojimą. Būti įvertintam tokiu pat šiuolaikišku apdovanojimu, kaip ir gerbiama Ingrida Šimonytė – didelė garbė man, – teigia „LRT“ laidų vedėjas ir rašytojas Algimantas Čekuolis juokaudamas, kad su I. Šimonyte jie atrodo puiki pora. – Be abejonės, tikiu, kad ir kam atitektų garbė tapti 2015-ųjų metų interneto žmogumi, jis tikrai to bus nusipelnęs“.

 

Kaip ir kasmet, „Lietuvos interneto apdovanojimai 2015“ vyks dviem etapais: iki balandžio 24 d. 24 val. login.lt interneto svetainėje internautai turi galimybę ne tik atskiromis kategorijomis nominuoti savo favoritus – įmones, projektus, žmones ar judėjimus, bet ir balsuoti už jau esamus nominantus. Pirmajame balsavimo ture nominantai yra reitinguojami pagal balsų skaičių. Antrajame ture pretendentus vertins 49 narių speciali komisija, sudaryta iš praėjusių metų apdovanojimų laimėtojų. Komisija balsuos anonimiškai ir nešališkai, t. y., komisijos nariams nebus leidžiama balsuoti už pačių nominuotus darbus.

 

Idėjos naujumas, netikėtumas, originalumas; progreso skatinimas; efektyvus pritaikymas ir funkcionalumas; pasiekti tikslai bei rezultatai ir vizualinis pateikimas – tai pagrindiniai rodikliai, lemsiantys pretendentus į apdovanojimus. Skirtingose kategorijose ir subkategorijose nominuoti projektai bei asmenys, sulaukę didžiausio internautų ir komisijos pripažinimo bei įvertinimo, bus paskelbti baigiamojo LOGIN renginio „Lietuvos interneto apdovanojimai“ metu, gegužės 8 d. menų fabrike „Loftas“.

 

Daugiau apie LOGIN 2015 interneto apdovanojimus galite rasti čia.

 

Didžiausia Baltijos šalyse progreso ir technologijų konferencija LOGIN vyks gegužės 7-8  dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“. 

 
 
Prasideda registracija į didžiausią pavasario bėgimo renginį
2015/02/06

Šiandien prasideda registracija į jau ketvirtą kartą Lietuvoje organizuojamą tarptautinį bėgimo renginį „DNB | NIKE We Run Vilnius“. Kaip ir kasmet, dalyviai jėgas galės išbandyti trijose distancijose: 21,098, 10 ir 5 km, o mažųjų bėgikų laukia specialus „DNB šeimos bėgimas“. Renginyje tikimasi sulaukti 9 tūkst. bėgimo entuziastų iš visos Lietuvos bei užsienio.

 

„Per kelerius metus šį bėgimo renginį pavertėme didžiule pavasarine sporto švente. Smagu tai, kad dauguma dalyvių yra ne profesionalai – mėgėjams tiesiog smagu dalyvauti, išgyventi visas emocijas, kartu su artimaisiais ar draugais įveikti užsibrėžtus kilometrus, galbūt – kasmet priimti vis didesnį iššūkį, – sako renginio iniciatorės – sporto prekių gamintojos „Nike“ – prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė. – Tikimės, kad šiemet prie bėgančių prisijungs ir tie, kurie pernai bėgančiuosius aktyviai palaikė sirgalių zonoje. Kuo daugiau bėgančių, tuo smagesnė pavasarinė bėgimo šventė!“.

 

Šiais metais bėgimo renginio organizatoriai didelį dėmesį skirs renginio kokybės gerinimui, kad kiekvienas finišą pasiektų su plačia šypsena veide. Pirmiausia, keisis bėgimo trasa – ieškoma tokio sprendimo, kuris leistų patogiai bėgti dideliam žmonių skaičiui ir nebūtų daug stačių įkalnių. Trasa drieksis Vilniaus senamiesčiu ir centru. Ją organizatoriai žada pristatyti artimiausiu metu. Taip pat šiais metais numatomas fiksuotas dalyvių skaičius – 9 tūkst. Visi užsiregistravę dovanų gaus specialius „Nike“ marškinėlius, o finiše visų lauks atminimo medaliai.

 

Norintys dalyvauti tarptautiniame bėgime „DNB | NIKE We Run Vilnius“ jau dabar gali pildyti registracijos anketą oficialioje bėgimo renginio svetainėje: www.werunvilnius.lt. M. Monstavičiūtė atkreipia dėmesį, kad dėl šiemet ribojamo dalyvių skaičiaus, pasiekus 9 tūkst. ribą, registracija bus stabdoma.

 

Tarptautiniai „Nike“ bėgimo renginiai vyksta 34-iuose pasaulio miestuose – pernai juose dalyvavo beveik 350 tūkst. bėgimo entuziastų, o jų nubėgtas atstumas prilygsta 23 ratams aplink pasaulį. Pirmą kartą Vilniuje 2012 m. gegužės 26 d. vykęs „Nike Aš bėgu. Vilnius“ renginys sutraukė daugiau nei 2 tūkst. bėgikų, kurie jėgas išbandė 5 ir 10 km trasose. Praėjusiais metais We Run Vilnius / DNB Pusmaratonis“ dalyvavo beveik 7 tūkst. bėgikų.

 
 
„Wizz Air“ Lietuvoje pervežė 2 mln. keleivių
2015/01/29

Wizz Air„Wizz Air“, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, nuo 2011-ųjų metų veiklos pradžios Lietuvoje pervežė daugiau nei 2 milijonus keleivių. Tai yra beveik 4 mlrd. keleivių nuskristų kilometrų ir daugiau nei 200 tūkst. įgulos darbo valandų. Bendrovė yra reguliarių skrydžių iš Vilniaus lyderė – „Wizz Air“ Vilniaus oro uoste pagal pervežtų keleivių skaičių užima 23,09 proc. reguliariųjų skrydžių rinkos.**

 

„Džiaugiamės šiuo itin svarbiu visai bendrovei pasiekimu Baltijos šalyse. Lietuvoje pervežti du milijonai keleivių – geriausias atlygis už pastangas suteikti šalies rinkai galimybę rinktis įdomius skrydžius mažomis sąnaudomis, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho‘as. – Didžiuojamės savo Lietuvos įgula, kurios nariai šiuo metu yra savo namuose Vilniuje – jiems šis skaičius yra patvirtinimas, kad tūkstančiai keleivių kiekvieną mėnesį mėgaujasi jų draugišku aptarnavimu“.

 

„Wizz Air“ savo veiklą Vilniaus oro uoste pradėjo skraidindama 8 skirtingais maršrutais, o dabar kompanija iš Lietuvos siūlo 19 maršrutų į 12 šalių. Iš viso per praėjusius metus oro linijų bendrovė pervežė beveik 680 tūkst. keleivių – tai 30 proc. daugiau nei 2013 metais – ir toliau išlaiko lyderio pozicijas Vilniaus oro uoste.**

 

„Sveikiname „Wizz Air“ pasiekus šį solidų skaičių ir pervežus du trečdalius Lietuvos – visuomet smagu girdėti, kai mūsų partneriams sekasi įgyvendinti savo strategiją. Todėl tikime, kad ateityje bendrovė keleiviams pasiūlys dar daugiau patrauklių krypčių, o mes bendradarbiavimu padėsime jiems pasiekti dar geresnių rezultatų“, – sakė Vilniaus oro uosto vadovas Artūras Stankevičius.

 

Praėjusiais metais „Wizz Air“ paskelbė 2015-ųjų metų naujas kryptis iš Vilniaus oro uosto į Belfastą, Frankfurto Hano oro uostą ir Malmę bei padidino esamų skrydžių į Dortmundą, Oslo Torpo oro uostą Donkasterio Šefildo oro uostą, Bergeną skaičių.

 

Apie „Wizz Air“:

 

Didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje mažų sąnaudų bendrovės „Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 54 „Airbus A320“ lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 20 bazių ir siūlo 360 maršrutų, jungiančių 110 krypčių 38-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2200 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. 2014 m. bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 15,8 mln. keleivių.

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių nuo 2014 m. balandžio 1 d. iki rugsėjo 30 d. Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.

  

** Šaltinis: Vilniaus oro uosto skrydžių ataskaita, 2014