AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

 

 

 

 

Justina Vaitkevičiūtė

Kūrybininkė

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Patirtis
Wix filharmonija
Login 2014
EPA
Olimpine diena






Air Lituanica

     
Dovanu salis  
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

  • tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimas ir palaikymas;
  • kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • kompanijos pozicionavimas, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • prekės ženklo pozicionavimas ir jo įvaizdžio sukūrimas bei palaikymas;
  • korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimas;
  • ryšiai su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėsena ir analizė.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

  • tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimas ir palaikymas;
  • kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • kompanijos pozicionavimas, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
  • prekės ženklo pozicionavimas ir jo įvaizdžio sukūrimas bei palaikymas;
  • korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimas;
  • ryšiai su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėsena ir analizė.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • akcijų kurso informacinį palaikymą;
  • ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • korporatyvinių renginių organizavimą;
  • vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png

Populiariausi raktažodžiai

pc Europa,  Cgates,  Login,  Krematoriumas ,  LiMA,  Ekošviesa,  Lukoil,  Nike Aš bėgu,  EEPA,  Arimex,  LISPA,  Tundra,  EPA,  Mantas Varaška,  Air Lituanica,  Sportland,  BPC,  LGS,  Wizz Air,  Maltos ordinas,  Sveikas miestas,  Vičiūnai,  Cannes Lions,  Tadas Ruželė,  Nedelsk,  Katpėdėlė,  Sporto mugė,  Creative Shock,  Be patyčių,  Vaiduokliai,  riešutai,  sveikas miestas,  The Perfect Pill,  Miunchenas,  Germanas Skoris,  fizinis aktyvumas,  Paulius Dambrauskas,  GfK,  PakMarkas,  Vaikų svajonės,  Lina Nikonovaitė,  Versli Lietuva,  Loft Town,  Agnė Zuokienė,  sumani.tv,  La Crepe,  pigių skrydžių bendrovė,  Creative Shock'13,  sporto būreliai,  Vilniaus sporto mugė,  urologijos savaitė,  profilaktika,  Čempionai,  Zadneprovskis,  oro linijos,  the Perfect Pill,  Saulius Navickas,  arktinis kuras,  Roxy,  Quiksilver,  Valerij Gigevič,  Gintarė Gurevičiūtė,  energinis efektyvumas,  ekologiškos statybos,  Sveikas būstas,  Mackevičius,  Vytenis Labanauskas,  krematoriumas,  Kėdainių krematoriumas,  K2 LT,  Wix,  Prostatos išvešėjimas,  Lietuvos ryto komanda,  Simonas Bartkus,  Ateities miestai,  Olimpinės dienos šventė,  Seni Cup,  vaikų linija,  Alfa Clinic,  Vilniaus oro uostas,  freshmedia,  anglu24.lt,  Faconnable,  Lola Sakanis,  atliekų perdirbimas,  gerų įpročių skatinimas,  konkursas,  Charlie Pizza,  festivalis,  Oktoberfest,  Eugenijus Kižinas,  Dovanų šalis,  darbo pokalbiai,  karjera,  Veidoskaita,  būreliai,  viešos erdvės,  nemokamas internetas,  BO baras,  Gluk Media
 
Atgal 1 2 3 4 5 6 7 ... 97 98 99 Pirmyn
 
Modestas Pitrėnas: svarbiausia – užmegzti ryšį su klausytoju
2014/04/18

Daugybę apdovanojimų pelnęs choro ir orkestro dirigentas Modestas Pitrėnas pripažįsta, kad jo profesijos žmonės kiekvieno koncerto metu susiduria su daugeliu iššūkių – užmegzti muzikinį ryšį su žiūrovais ir orkestru, perteikti kūrinio nuotaiką bei įkvėpti meilę muzikai. Balandžio pabaigoje Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje vyksiančiame koncerte Lietuvos nacionaliniam simfoniniam orkestrui (LNSO) diriguosiantis M. Pitrėnas bei pirmuoju smuiku griešianti dvidešimtmetė, tarptautinio J. Heifetzo smuikininkų konkurso nugalėtoja japonė Mayumi Kanagawa stengsis įveikti šiuos iššūkius ir žiūrovams padovanos vienus romantiškiausių klasikos kūrinių.

 

„Dirigentas privalo ne tik išmanyti savo amatą, bet ir sukurti bendrystės ryšius su muzikantais – jeigu kontakto užmegzti nepavyksta, nukenčia bendras muzikinis rezultatas, – sako Modestas Pitrėnas. – Dirigento profesijos atstovams, norintiems tapti tikrais profesionalais, itin svarbios ne tik muzikinės, bet ir komunikacijos bei bendro išsilavinimo žinios. Svarbu ir tinkamai pasirinkti įvairaus žanro bei stiliaus muziką, kad nenuobodžiautų nei publika, nei orkestras ir nei pats dirigentas.“ Anot M. Pitrėno, monotoniškas kūrinių atlikimas gali atbaidyti žiūrovus, ypač tuos, kurie į koncertą ateina vedini didelių lūkesčių.

 

Puota melodingos romantiškos muzikos mėgėjams – taip būsimą koncertą apibūdina M. Pitrėnas. Įvairaus amžiaus kategorijos publikai skirtame pasirodyme žiūrovai girdės ugningą bei jausmingą Maxo Brucho Pirmąjį koncertą smuikui ir orkestrui, skaidrią ir galingą, bet tuo pačiu rūsčią ir aitrią Jeano Sibeliaus Antrąją simfoniją bei Roberto Schumanno operos „Genoveva“ uvertiūrą, kurioje pasakojama XIV a. Prancūzijos legenda apie grafo Zygfrido žmoną, nekaltąją Genovevą, piktas Golo ir tarnaitės Margaretos pinkles bei laimingą šmeižto istorijos atomazgą.

 

Maestro teigimu, Lietuvos publika nepasižymi tokiu rafinuotu skoniu, kokį turi Vakarų kultūros šalys, ypač Vokietija, tačiau dėl to mūsų melomanų negalima kaltinti – mūsų šalyje nėra ilgametės humanitarinės-kultūrinės švietimo sistemos bei klasikinės muzikos tradicijos, kokia subrandinta Vakaruose. M. Pitrėnas tik apgailestauja, jog bendra kultūrinė aplinka Lietuvoje vis dar išlieka pakankamai nebrandi ir izoliuota – kiekviena meno šaka rūpinasi savo pasiekimais ir problemomis, trūksta bendresnio intelektualinio srauto: „Tokioje kultūrinėje terpėje yra ganėtinai sunku pasiekti jauną žmogų, kurio nedomina pasenusi metodika bei literatūra.“ Todėl dirigentas stengiasi įkvėpti jaunimą įvairius stilius ir nuotaikas jungiančiais koncertais bei kuriamu muzikiniu ryšiu. Užmegzti ryšį su jaunąja karta, užkrėsti klasikinės muzikos virusu dirigentas bandys ir artėjančio koncerto metu.

 

Modesto Pitrėno diriguojamo LNSO ir smuikininkės Mayumi Kanagawa koncertas vyks balandžio 26 d., 19:00 val., Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje.

 
 
Pasenusių prietaisų kaupimas perspėja apie galimą psichologinį sutrikimą
2014/04/18

Lietuvoje per metus kartu su buitinėmis atliekomis žmonės vis dar išmeta daugiau nei 2 tūkst. tonų elektros ir elektroninės įrangos atliekų. Geriausias sprendimas norint užkirsti kelią tokiam gamtos teršimui – grąžinti atliekas į gamybos ciklą, tačiau neretai pasirenkamas ir trečiasis atliekų „tvarkymo“ būdas – jų kaupimas. Pasak specialistų, nors iš pirmo žvilgsnio tai atrodo tik blogas įprotis, iš tiesų daiktų kaupimo manija laikoma psichologiniu sutrikimu. Kompulsinis kaupimo sindromas jau yra labai rimtas nerimo sutrikimas, todėl turi būti vertinamas taip pat atsakingai, kaip ir kiti psichologiniai sutrikimai.

 

„Reikėtų atskirti du dalykus – polinkį kaupti nebenaudojamus daiktus ir jų kaupimo maniją, – teigia psichologė Lina Jurkštaitė-Pačėsienė. – Sprendžiant išmesti daiktą ar jį pasilikti dažniausiai žmogų veikia emociniai veiksniai: prisirišimas prie nuosavybės, nesaugumo jausmas jos netekus, kadaise patirtas nepriteklius ir pan. Pavojus atsiranda tuomet, kai emocinis ryšys su daiktais tampa nevaldomu polinkiu kaupti – tai obsesinis-kompulsinis simptomas, rimta psichologinė liga, kuriai atsikratyti gali prireikti psichiatro ir psichoterapeuto pagalbos.“

 

Psichologė pastebi, kad poreikis kaupti daiktus padidėja krizių, kataklizmų ar įtemptų politinių įvykiu metu ir būdingesnis senyvo amžiaus žmonėms bei tiems, kuriems trūksta pasitikėjimo savimi, kurių santykiai su kitais įtempti, kurie bijo nesėkmių socialinėje sferoje ar aplinką vertina kaip nesaugią. Kaupimo įprotis įgyjamas palaipsniui ir priklauso nuo daugybės skirtingų veiksnių.

 

„Panašių priežasčių skatinami žmonės kaupia ir sugedusius smulkiuosius elektros bei elektronikos įrenginius, tikėdamiesi juos „prikelti“ naujam gyvenimui, parduoti dalimis ar tiesiog baimindamiesi išmesti brangiai pirktą daiktą, – sako „EMP recycling“ generalinis direktorius Almontas Kybartas. – Praktika rodo, kad dažniausiai šie prietaisai tiesiog kaupiami be jokios realios naudos ir galiausiai išmetami į sąvartyną kartu su kitomis atliekomis.“ A. Kybartas įspėja, kad beveik visuose įrenginiuose yra arseno, aliuminio, švino, stibio bei kitų medžiagų, keliančių pavojų žmogaus sveikatai, todėl pasiryžus atsikratyti elektronikos prietaisų, juos reikėtų atiduoti perdirbimui.

 

Antrinių žaliavų supirkimu ir perdirbimu besirūpinanti „EMP recycling“ įgyvendina projektą „Sugedo? Mesk į specialų konteinerį“, kurio tikslas – supaprastinti nebenaudojamų smulkiųjų elektros įrenginių išmetimo procesą, atsikratant įpročio kaupti daiktus namuose ar mesti kartu su buitinėmis atliekomis. Tūkstantis specialių konteinerių, įrengtų 10-tyje Lietuvos regionų, pasiekiami patogiausiose ir didžiausio žmonių srauto sulaukiančiose vietose: mokyklose, savivaldybėse, seniūnijose, bibliotekose, verslo centruose ir kitose viešose įstaigose.

Iki šių metų lapkričio mėnesio bent tris kilogramus smulkiosios elektros ir elektronikos įrangos surinkę bei į specialiuosius konteinerius įmetę žmonės gali sudalyvauti projekto „Sugedo? Mesk į specialų konteinerį“ akcijoje. Dalyviui svetainėje mesk-i-konteineri.lt tereikia išsirinkti norimą prizą, užrašyti jo pavadinimą ant lapelio ir, nurodžius savo kontaktus, įmesti į konteinerį kartu su smulkiosiomis EEĮ atliekomis. Norintys sužinoti, kur yra pastatyti artimiausi konteineriai, daugiau sužinoti apie vykstančią akciją bei jos prizus, gali užeiti į svetainę mesk-i-konteineri.lt.

 

Projekto „Sugedo? Mesk į konteinerį“ akcijos vaizdo klipą galite rasti čia.

 

UAB „EMP recycling“ – didžiausia Baltijos šalyse elektronikos ir metalų perdirbimo įmonė, teikianti šių ir įvairių kitų atliekų surinkimo, supirkimo, pervežimo, perdirbimo paslaugas. Paskambinus telefonu 1806 EMP atliekų TAKSI elektroninės įrangos atliekas iš bet kurios susidarymo vietos išveža nemokamai.

 
 
Vaidas Baumila: pastaruoju metu esu tiesiog apsėstas
2014/04/17

Žinomam Lietuvos atlikėjui Vaidui Baumilai sportas – kasdieninis malonumas, kuriam jis laiko atranda ir tarp gausybės kasdienių skrydžių lėktuvu. Vaikinas nuo sportu jaučiasi tarsi priklausomas ir kas kartą priima vis rimtesnius iššūkius: jau nuo pernai užsiiminėja itin didelio intensyvumo treniruotėmis (angl. CrossFit), vasarą Vaidas ketina įveikti 700 km pėsčiomis, o artimiausiuose ateities planuose jau numatyti ir bėgimo iššūkiai: bėgimo treniruotės žiemą lauke bei bėgimas per įvairias kliūčių ir purvo trasas. Gegužės pabaigoje vyksiančiame tarptautinio bėgimo renginio „Nike We run Vilnius/DNB pusmaratonis“ metu Vaido laukia dar vienas iššūkis – 21,098 km distancija.

 

„Pernai „Nike We run Vilnius/DNB pusmaratonio“ metu per 43 minutes įveikiau 10 km distanciją – tai buvo netikėtas rezultatas. Tą kartą po bėgimo supratau, kad galiu ir daugiau. Todėl ir pasiryžau šiemet bėgti 21 km. Žinoma, tokio atstumo įveikimas reikalauja tam tikro pasiruošimo, intensyvių treniruočių, galbūt net valios pastangų, bet, manau, kad esu tam fiziškai pasiruošęs, o ir maksimalizmo, visada skatinančio pasiekti savo užsibrėžtus tikslus, netrūksta, – sako Vaidas Baumila. – Į priekį visuomet veda motyvacija, kad aš galiu tai padaryti. Be to, esu įsitikinęs, kad vienas žingsnis atgal gali viską sugriauti – nesvarbu, karjeroje ar sporte. Juk nesinori visada bėgti tą pačią 10 km distanciją.“

 

Ištvermės sportą propaguojantis Vaidas bėgimui skiria bent po 20 minučių kiekvieną dieną. Jam bėgimas asocijuojasi su malonumu, kai atitrūkstama nuo visų problemų ar darbų. Bėgant vaikinui atsipalaiduoti padeda mėgstama muzika – Matt Corby, Max Miller arba grupės Coldplay dainos. Dar viena netikėta, tačiau su bėgimu V. Baumilai besisiejanti asociacija – Holivudo filmai: „Vaizdas, kai po Los Andželo paplūdimius saulėlydyje bėgioja aktoriai, kurie kokioje nors romantiškoje vietoje susiranda dar ir savo gyvenimo meilę – tikrai žavi. Be to,  juose netrūksta vaizdingų peizažų, gražių žmonių ir tiesiog pozityvių emocijų, todėl bėgimas kelia tik malonias asociacijas“.

 

Vaidas įsitikinęs, kad pradėjus bėgioti, pasikeičia ir gyvenimo būdas: atsiranda noras sveikiau maitintis, renkamasi prasmingesnį laisvalaikį, nebe taip traukia vakarėliai. Pats atlikėjas jau kurį laiką stengiasi rinktis kuo sveikesnį mitybos racioną, atsisakyti greito maisto, o, atėjus pavasariui, net ir taip mėgstamo alaus. „Gerai, kad turiu tvirtą valią ir esu užsispyręs, – sako dainininkas. – Už tai turbūt turėčiau padėkoti savo tėvams, kurie man ne tik suteikia motyvacijos kiekvieną kartą siekti vis daugiau, tačiau ir rodo puikų pavyzdį savo elgesiu“.

 

Jau antrus metus iš eilės bėgimo renginyje „Nike We run Vilnius/DNB pusmaratonis“ dalyvaujantis atlikėjas tikina tai darantis tikrai ne dėl mados: „Sportuoju nuo pat vaikystės, o tokie renginiai – kasdienybės paįvairinimas, kadangi man tiesiog smagu. Jeigu kai kurie dalyvauja tik dėl to, kad tai yra madinga – pirmyn. Tokių madų galėtų būti ir daugiau.“

 

Norintieji dalyvauti trečią kartą organizuojamame tarptautiniame bėgime „Nike We Run Vilnius/DNB pusmaratonis“, gali pildyti registracijos anketą oficialioje renginio svetainėje www.werunvilnius.ltpirmieji 5 tūkst. užsiregistravusių dalyvių gaus specialius renginio marškinėlius. Registruojantis tradiciškai bus galima aukoti organizacijai „Gelbėkit vaikus“. 

 
 
„BPC Travel“: taupydami laiką verslininkai lėktuvo bilietus linkę pirkti ne internetu
2014/04/16

Nors savarankiška e-prekyba rinkoje vis populiarėja, kai kurias paslaugas įsigyjant pirmenybė teikiama tiesioginiam bendravimui – verslo kelionės dažniau perkamos ne ieškant savarankiškai, bet patikint tai kelionių agentui. Kelionių agentūros „BPC Travel“ duomenimis, pastaraisiais metais tendencija, verslo keliones įsigyti naudojantis agento paslaugomis, o ne rezervuojant savarankiškai,lieka ryški. Pernai bendrovės prekyba lėktuvų bilietais per atstovybių tinklą augo 17 proc., tuo metu 2012 m. augimas šiame sektoriuje siekė 8 proc. Lietuvos verslininkai daugiausiai keliavo į Europos miestus, iš kurių populiariausi buvo Varšuva, Londonas, Paryžius bei Maskva, ypač dažnai lankoma paskutinius dvejus metus.

 

„Iš pirmo žvilgsnio, informacinių technologijų kontekste ši tendencija atrodo paradoksali, tačiau atspindi laiką branginančių verslininkų poreikį gauti patikimą ir išskirtinį dėmesį, – pastebi „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis. – Perkant lėktuvo bilietus internetu tenka skirti papildomo laiko, kol randamas tinkamiausias kelionės variantas, tada itin atidžiai pereiti visas bilieto pirkimo pakopas. Tuo tarpu, kelionių agentūrai atstovaujantis darbuotojas klientui skiria savo laiką ir pateikia individualiai pritaikytą pasiūlymą, be to, darbuotojo galima tiesiogiai paklausti ir iškart sulaukti atsakymo. Tad tokie asmeniniai pirkimo-pardavimo santykiai gerokai lenkia bilieto įsigijimą „mygtuko paspaudimu“, nes dažniausiai klientas yra linkęs grįžti pas tą patį darbuotoją ir dėl kitų verslo kelionių.“

 

Pasak G. Aukštuolio, nors lėktuvo bilietų įsigijimas yra paprasta užduotis ir tai, žinoma, galima atlikti savarankiškai, būtent bilieto keitimo procesas vis dar yra pakankamai sudėtingas – šiai dienai nėra sukurta jokių įrankių tai atlikti savarankiškai internete. „Tarp verslo sektoriaus atstovų tai itin aktualu, nes dažnai nėra tiksliai žinoma, ar planuojamas susitikimas įvyks, tad reikia turėti tik rezervaciją, bet ne atspausdintą bilietą, – teigia „BPC Travel“ vadovas. – Žemų sąnaudų oro linijų kompanijos, ilgą laiką ignoravusios kelionių agentūras, šiandien jau keičia savo požiūrį šiuo klausimu. Tikėtina, kad greitu metu ir jos pasiūlys atitinkamus sprendimus, kad savo laiką taupantys verslininkai gautų kokybiškas paslaugas iš visų juos aptarnaujančių kelionių agentūrų.“   

 

Populiariausios Lietuvoje bilietų rezervavimo sistemos „Amadeus“ duomenimis, praėjusiais metais „BPC Travel“  pagal parduotų lėktuvų bilietų skaičių per atstovybių tinklą įsitvirtino trečioje vietoje tarp visų kelionių agentūrų Lietuvoje, pirmas dvi pozicijas užleidusi tik „West Express“ ir „Baltic Clipper“ kelionių agentūroms. „Amadeus“ yra viena populiariausių rezervacinių sistemų Lietuvoje, kuria naudojasi šalies kelionių agentūros – 85-90 proc. rezervacijų rinkos.

 

Lietuvos turizmo departamento duomenimis, praėjusiais metais išvykstamasis turizmas beveik pasiekė prieš krizinį lygį – lietuviai į užsienį keliavo 1392,2 tūkst. kartų (3,3 proc. augimas). Verslo kelionių, trunkančių ilgiau nei 1 nakvynę, padaugėjo 4,4 proc. (siekė 251,2 tūkst. ).

 

„BPC Travel“ – viena didžiausių verslo kelionių agentūrų Lietuvoje, savarankišką veiklą pradėjusi 2005 m. Bendrovė klientams siūlo visas su kelionėmis susijusias paslaugas, formuoja individualius kelionių variantus pagal kiekvieno kliento poreikius. „BPC Travel“ yra Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) narė.

 
 
„Maltiečių Velykos“ per šventes pasieks vienišus senjorus
2014/04/16

Antrus metus iš eilės Maltos ordino pagalbos tarnyba (MOPT) inicijuoja akciją „Maltiečių Velykos“. Jau tradicija tampanti maltiečių akcija vėl pasieks savanorių globojamus pagyvenusius, vienišus ir sunkiai sergančius Lietuvos žmones. Gausybė šventinių renginių ir apsilankymai senjorų namuose vyks per Šv. Velykas ir Atvelykio laikotarpiu, 25-iuose Lietuvos miestuose, kuriuose aktyviai veikia maltiečiai.

 

„Praėjusiais metais pirmą kartą surengėme akciją „Maltiečių Velykos“ ir įsitikinome, kad ji labai reikalinga mūsų globojamiems senoliams, kurie gyvena vieni ir dažnai jaučiasi užmiršti bei niekam nereikalingi, – kalba Maltos ordino pagalbos tarnybos prezidentas Romas Abunevičius. – Sulaukę savanorių, kurie pasveikina su Šv. Velykomis, senukai patiria daug nuostabių emocijų ir džiaugsmo. Daugelis jų prasitarė, kad tokios ypatingos šventės ir nepamirštamų įspūdžių nesulaukia jau daugelį metų – tai buvo pagrindinė priežastis, paskatinusi mus akciją surengti ir šiemet.“

 

Maltiečiai planuoja aplankyti sergančius senukus slaugos ligoninėse ir senelių globos namuose, surengti jiems velykines popietes ir koncertus, įteikti savo pačių padarytas dovanėles. Kauno maltiečiai aplankys senelius Kauno Slaugos ligoninėje, Kartenos maltiečiai –  Kartenos palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninėje, Zarasų maltiečiai – Zarasų Slaugos ligoninėje ir Zarasų Socialinės globos namuose, Rokiškyje – Rokiškio šv. apaštalo evangelisto Mato parapijos senelių globos namuose, Kelmėje – Liolių senelių globos namuose ir t.t. Klaipėdos maltiečiai Atvelykio laikotarpiu (balandžio 30 d. 15.00 val.) Klaipėdos miesto centre ant Jono kalnelio surengs didžiulį renginį „Šv. Velykų atgarsiai”, kuriame dalyvaus daugelis Klaipėdos mokymo įstaigų, neįgaliųjų draugijos ir klubai, maltiečių socialiniai partneriai.

 

 

„Nors nemažai senukų mūsų paslaugas – karštą maistą į namus bei savanorišką priežiūrą – gauna nuolat, jie gyvena vieni ir kiekvienas mūsų savanorių apsilankymas senoliams yra svarbus įvykis“, – sako  MOPT generalinis sekretorius E. Bingelis. Jo teigimu,  šiais metais „Maltiečių Velykų“ akcijos metu savo globojamus senukus sveikins ir su šventinėmis dovanomis lankys ne tik beveik visos Lietuvos maltiečių grupės, tačiau ir visų 8–ių šalyje veikiančių maltiečių vaikų dienos centrų auklėtiniai bei mūsų Jaunieji maltiečiai. Senolius, kurie dėl silpnos sveikatos negalės apsilankyti „Senjorų klubų“ organizuojamuose renginiuose, savanoriai su šventėmis sveikins namuose.

 

 

Maltiečių vaikų dienos centrai Vilniuje, Kaune, Marijampolėje ir kituose miestuose Atvelykio laikotarpiu surengs socialiai remtiniems vaikams spalvingus šventinius renginius „Vaikų Velykėles”, kurių metu ridenami kiaušiniai, ruošiamos  dovanėlės globojamiems seneliams.

Maltiečiai savanoriai Lietuvoje nuolat globoja 1224 sunkiai sergančius, vienišus senjorus ir šį skaičių norėtų didinti, tačiau tam reikia visuomenės pagalbos. Vargstantiems senoliams padėti gali kiekvienas, skirdamas 2 proc. nuo gyventojų pajamų mokesčio maltiečiams. Tai leistų jiems išplėsti socialines paslaugas senoliams. Daugiau informacijos svetainėje: http://maltieciai.lt/2-procentai/.

 

Apie Maltos ordiną ir Maltos ordino pagalbos tarnybą

 

Maltos ordinas (MO) yra seniausia humanitarinės pagalbos organizacija pasaulyje, įkurta daugiau kaip prieš 900 m. Jeruzalėje. Šiuo metu MO vykdo pagalbos projektus 120- yje pasaulio šalių. Daugiau kaip 80 tūkst. MO savanorių visame pasaulyje teikia pagalbą 5 mln. skurstančių bei ligonių, o taip pat – nukentėjusių nuo karo, gamtos katastrofų, stichinių nelaimių.

 

Maltos ordino pagalbos tarnyba (MOPT) yra Maltos ordino socialinės pagalbos organizacija, įkurta 1991 m., dabar vienijanti daugiau kaip 800 savanorių. Pagrindiniai Lietuvoje vykdomi projektai yra: „Maistas ant ratų“ – karštos sriubos išvežiojimas į namus sunkiai sergantiems senukams 15-oje miestų, „Socialinė priežiūra namuose“ projektas 4-iuose miestuose, taip pat – socialiniai vaikų dienos centrai 8-iuose miestuose. Jaunieji maltiečiai šiuo metu vienija daugiau kaip 500 narių.