AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

Aušra Grigaliūtė

     

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 

 

 

 

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Tarptautiniai tinklai
               compass

Mes priklausome Compass Network” – nepriklausomam tinklui, vienijančiam geriausias pasaulio RsV agentūras, dirbančias su įvairiausiais projektais: nuo pripažintų tarptautinių prekių ženklų iki startuolių.

Įžvalgas ir individualias komunikacijos strategijas teikiame konsultuodamiesi su vieninga kryptimi žvelgiančiomis agentūromis, kurioms bendradarbiavimas – būtinybė, o ne privalumas.

 

               novum

Baltijos šalyse atstovaujame ir „Novum“ tinklui, kuris yra panašiai mąstančių, nepriklausomų, įvairialypių komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūrų tinklas, siekiantis dalintis geriausiais savo pasiekimais, verslo ryšiais, įžvalgomis apie industriją ir sektoriaus patirtimis.  

Tinklas siekia sukurti aktyvią ir klestinčią komunikacijos agentūrų bendruomenę, kuri turimiems ir ateities klientams pasiūlytų darbo su globaliais komunikacijos koncernais alternatyvą.

 

 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Sveikatinimas    
 
Paslaugos  
 
   
Medijos    
   
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
     
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
Norite išvengti vėžio – kontroliuokite mitybą
2014/11/19

Suvartojamo maisto kokybė ir kasdieniai mitybos įpročiai lemia ne tik sveikatos būklę, bet ir prisideda prie rimtesnių susirgimų. Tikimybė susirgti tam tikromis vėžio formomis net iki 80 proc. gali priklausyti nuo suvartojamo maisto. Nors egzistuoja ir kiti rizikos veiksniai, tokie, kaip gyvenimo būdas ar genetika, vis dėlto maistas yra vienas reikšmingiausių veiksnių, darančių įtaką sveikatai. Nors daugeliui sunku patikėti tokia, rodos, pernelyg paprasta, išeitimi, tinkamai sureguliavus mitybą tikimybė susirgti vėžiu sumažėja nuo kelių iki keliolikos kartų.

 

„Nėra vienos vyraujančios teorijos, nurodančios kaip maitintis norintiems išvengti onkologinių ligų, tačiau, remiantis epidemiologiniais tyrimais, jei valgytume 75 proc. daugiau daržovių, išvengtume 10-50 proc. virškinamojo trakto vėžio atvejų, o mėsos valgydami tik vieną kartą per dieną ir nedidelę porciją – 3-5 proc. storosios žarnos vėžio atvejų. Nutukimas yra vienas iš onkologinių ligų rizikos veiksnių, o maitinantis nesveiku, riebiu maistu, nutunkama dažniau, – teigia „Alfa Clinic“ gydytoja dietologė Eugenija Časaitytė. – Nutukusių vyrų, palyginti su asmenų, kurių svoris normalus, rizika susirgti vėžiu didesnė 40 proc., moterų – 55 proc. Nutukę vyrai dažniau serga storosios žarnos, prostatos, plaučių vėžiu, nutukusios moterys – krūties, gimdos, kiaušidžių, tulžies pūslės vėžiu.“

 

Lietuvos Sveikatos Mokslų Universiteto ligoninės šeimos gydytoja, dr. Ida Liseckienė pastebi, kad net ir sveikais laikomi maisto produktai naudingųjų medžiagų organizmui suteiks tik vartojami tinkamai. „Tokios maistinės skaidulos, kaip pektinai ar celiuliozė, randamos daržovėse, vaisiuose, ankštiniuose ir grūdiniuose produktuose, mažina vėžio riziką, – sako dr. I. Liseckienė. – Riešutai taip pat naudingi organizmui, tačiau jei pajutote kartumą, be gailesčio juos išmeskite – kartumas gali perspėti apie nuodingąjį pelėsinių grybelių medžiagų apykaitos produktą mikotoksiną, susidariusį dėl netinkamų produkto laikymo sąlygų. Riešutus, grūdus ar daržoves reikia vartoti kasdieną. Svarbu su daržovėmis valgyti kuo mažiau majonezo, kečupo ir kitų, nemažai konservantų turinčių, mažai maistingų padažų.“

Nors Amerikos vėžio tyrimų institutas nurodo, kad vėžio prevencijai reikia valgyti visų vaivorykštės spalvų daržovių, vien jų nepakanka – organizmui reikia ne tik angliavandenių, bet ir baltymų, kurių yra žuvyje ir mėsoje. Laikraštyje „The Economic Times“ paskelbtame tyrime rašoma, kad daugiau vištienos bei žuvies valgantys paaugliai vėliau mažiau rizikuoja susirgti gaubtinės žarnos vėžiu. E. Časaitytės teigimu, vadovaujantis sveikos mitybos rekomendacijomis, žuvį reikėtų valgyti bent 2-3 kartus per savaitę, o vietoje riebios mėsos rinktis liesą paukštieną. Liesa paukštiena ir žuvis yra baltymų šaltinis, riebesnė žuvis – nepakeičiamų riebiųjų rūgščių Omega-3 šaltinis. Tik reikėtų atkreipti dėmesį, kad plėšrių jūrinių žuvų (pvz. tuno, ryklio) mėsoje galima rasti kenksmingų sunkiųjų metalų. Mažiau derėtų vartoti raudonos mėsos (avienos ar kiaulienos) ir atkreipti dėmesį į mėsos gaminimo būdą. Kepant mėsą, po kiekvienos porcijos reikėtų keisti aliejų, nes naudojant tą patį, po kurio laiko jame susidaro kancerogeninės medžiagos. Taip pat, kepimui negalima naudoti aliejaus, ant kurio etiketės nėra užrašo, kad jis tinkamas kepimui, nes pakaitinus tokį aliejų, riebalai oksiduojasi, susidaro pavojingi junginiai – peroksidai, o šie yra vėžį sukeliantys kancerogenai. Vietoje keptuvės galime rinktis kepimą grilyje, ant grotelių, laužo keptą mėsą, tik svarbu jos neprideginti arba pridegusias vietas pašalinti, kadangi būtent ten kaupiasi kenksmingos medžiagos. Vis dėlto, pasak gydytojų, mėsą sveikiausia virti ar troškinti, todėl taip termiškai apdorota mėsa patariama mėgautis dažniau nei kepta.

 

Gydytoja E. Časaitytė pastebi, kad įvairiausi teiginiai apie vieną ar kitą maisto produktą, saugantį nuo onkologinių ligų, yra itin populiarūs. Žmogui gali atrodyti, kad labai paprasta į savo valgiaraštį įtraukti ar atvirkščiai – iš jo pašalinti kokį nors vienos rūšies maistą ir įsivaizduoti, kad įvyks stebuklas. Tačiau iš tiesų, nei vienas konkretus produktas nepadės išvengti sunkios ligos. Nuo ligų apsisaugoti padės subalansuota mityba ir visos su maistu gaunamos naudingosios medžiagos. Tiek badavimas, tiek žaliavalgių dieta, E. Časaitytės manymu, ne tik nepadeda išvengti vėžio ar jį gydyti, bet ir sukelia didelę mitybos nepakankamumo grėsmę, o tai savaime gali tapti netgi mirties priežastimi.


Tuo tarpu gydytoja I. Liseckienė atkreipia dėmesį, kad klaidingos informacijos, kaip išvengti vėžinių susirgimų gausu, tad siūlo pasitikėti ta informacija, kurią patvirtina visuomenės sveikatos specialistai ar medikai. Gydytoja siūlo vengti neaiškios kilmės papildų, kuriais neretai prekiaujama turgavietėje ar tam tikrų , firmų konsultantų – nors rašoma, kad jie mažina vėžio riziką, iš tiesų negalima užtikrinti jų sudėties ir saugumo organizmui. Besistengiančiam apsisaugoti nuo vėžio stebuklai nepadės, galioja jau patvirtinta formulė: sveika mityba, aktyvus gyvenimo būdas, švari aplinka bei savalaikė sveikatos būklės patikra. Kiekvienas žmogus atsakingas už save, tad daugiausia nuo požiūrio bei gyvensenos būdo priklauso sveikatos būklė.

 
 
Kosmetologė: 5 dažniausios odos priežiūros klaidos
2014/11/14

Sveika ir švytinti oda – tai puošniausias moters rūbas, tarsi sieloje vyraujančios harmonijos atspindys. Kiekvienai moteriai – tai ne tik siekiamybė, tačiau ir didžiausias šiandieninio greito gyvenimo ritmo iššūkis – kaip iš gausios odos priežiūros produktų jūros atsirinkti tai, kas tinkamiausia ir naudingiausia kiekvienai iš mūsų. Kosmetologė Ingrida Česevičienė atkreipia dėmesį į 5 dažniausias veido odos kasdienės priežiūros klaidas, kad jų išvengusios moterys ir po daugelio metų galėtų džiaugtis švytinčia ir sveika oda.


1-oji klaida – veido priežiūrai naudojamas tik vanduo

 

Be jokios abejonės, vanduo yra svarbiausia higienos dalis, tačiau jo tikrai nepakanka. Pasak kosmetologės, sausą ir jautrią odą prausiant tik vandeniu, ją galima dar labiau išsausinti, ilgainiui oda pradės šerpetoti ir dirgti. Esant išsausėjusiai odai, pro pažeistą odos barjerą ant odos esantys alergenai ir bakterijos gali lengviau patekti į odą, tad vien su vandeniu  juos pašalinti yra sunku. Ypač svarbu nešvarumų sluoksnį pašalinti nuo riebios odos ir ją raminti – be tinkamų priemonių to padaryti neįmanoma. „Kosmetikos jūroje esama įvairiausių specialių, šiek tiek ar stipriai putojančių prausiklių, kurie ne tik kruopščiai nuvalo veido odą, bet ir veikia antibakteriškai. Tokie prausikliai labiau tinka riebiai ar mišriai veido odai,  tuo tarpu sausai ir jautriai odai tinkamesni minkštinantys ar drėkinantys, kreminės konsistencijos prausikliai“, – sako specialistė.

 

2-oji klaida – aliejaus naudojimas vietoj kremo

 

Aliejus nuo senų laikų naudojamas kosmetologijoje – juo oda tepama masažuojant arba jis yra sudedamoji kosmetikos dalis. „Žinoma, tai labai natūrali ir paprasčiausia odos puoselėjimo priemonė, tačiau ilgą laiką naudojant tik aliejų, veido oda ima šerpetoti, nes jai pritrūksta elementariausios drėgmės – net ir aukščiausios kokybės aliejus ar tinkamai parinkti eteriniai aliejai nedrėkina odos arba drėkina ją nepakankamai“, – pastebi I. Česevičienė.

 

3-oji klaida – vienu metu naudojami 4-5 skirtingi kremai

 

Vienu metu naudojamų kosmetikos priemonių gausa negali sustabdyti laiko, tad tikrai nereikia jų kolekcionuoti. „Oda prie naujo kremo pratinasi pirmąją savaitę, o pirmuosius rezultatus galima matyti tik po 3-4 savaičių. Taigi, dažnai kaitaliojami kremai neduoda jokios naudos ir gali tik dar labiau sudirginti odą. Pabaigus vieną kremo liniją, pagal poreikį galima pradėti kitą“, – pataria I. Česevičienė.  

 

4-oji klaida – visiškas kremo atsisakymas

 

Išoriniai aplinkos veiksniai, stresas, netinkamos kosmetinės ir higienos priemonės dažnai lemia odos sausumą, šerpetojimą, išbėrimus, paraudimus ar niežėjimą. Odoje netgi gali atsirasti mikro įtrūkimai, pro kuriuos gali patekti  infekcija. Pasak I. Česevičienės, šie nemalonūs bei problemų sukeliantys pojūčiai kyla dėl pažeisto odos apsauginio lipidų barjero, kai odoje sumažėja drėgmė.

 

„Be jokios abejonės, tokiu atveju panaudojus bet kokią kosmetinę priemonę, iš pradžių jaučiamas diskomfortas. Tokią odą būtina kasdien intensyviai drėkinti ir ypač saugoti nuo temperatūrų svyravimų“, – teigia specialistė ir pastebi, kad išvengti šių odos problemų padeda emolientai, kurie drėkina, minkština ir saugo odą nuo išorinių dirgiklių. Atsižvelgiant į jautrios odos poreikius, I. Česevičienės teigimu, reikėtų riktis tokias priemones, kurių sudėtyje yra tik nekenksmingos ir švelnios sudėties dalys – jokių konservantų, kvapiųjų medžiagų ar dažiklių. Siekiant atkurti natūralų odos drėgmės balansą ir mėgautis sveika ir švytinčia oda, reikėtų daugiau dėmesio skirti moksliškai pagrįstoms hipoalerginėms priemonėms, kurios sukurtos naudojant Physiogel BioMimic technologiją. Joje esantys lipidai yra panašūs į odos epidermyje esančius lipidus bei suformuoja apsauginį sluoksnį, savo mikrostruktūra panašų į natūralų odos lipidų barjerą. Tokiu būdu sumažinamas drėgmės praradimas bei oda apsaugoma nuo dirgiklių patekimo į vidų.

 

5-oji klaida – veido šveitimas kasdien

 

Kosmetologės teigimu, odos šveitiklis tikrai nėra rekomenduojamas kasdienei odos priežiūrai. Tokiu būdu valant veidą, nuo odos paviršiaus pašalinamas nereikalingas raginis sluoksnis, bet per dažnas odos šveitimas gali suardyti apsauginį odos lipidinį barjerą: oda praras drėgmę, pradės rausti ir šerpetoti. „Mūsų odoje esančios poros tikrai nėra priešas, su kuriuo būtina kovoti – pro jas savaime pasišalina riebalai, toksinai, nešvarumai, negyvos ląstelės ir prakaitas. O su šveičiamosiomis priemonėmis galime tik retkarčiais tą procesą paspartinti“, – sako I. Česevičienė.

 

Elementariausias higienos ritualas – odos prausimas, tonizavimas, drėkinimas ir maitinimas turi tapti tokiu pat įpročiu, kaip ir dantų valymas. Tad standartinė kasdienė priežiūra labai paprasta: sausą odą reikia prausti vėsiu,  bet ne šaltu vandeniu; naudojamas prausiklis turi būti itin švelnios kreminės konsistencijos; raminančių savybių turintis tonikas padės paruošti odą kremui, kurio sudėtyje turėtų būti kuo mažiau parabenų, kvėpiklių ir kitų cheminių medžiagų.

 
 
Žiemą ne visi lietuviai lekia poilsiauti į šiltus kraštus. Ką veikti Lietuvoje?
2014/11/13

nakvok.ltKą veikti Lietuvoje paspaudus šaltukui – poilsiauti egzotiškuose kraštuose ar atrasti lietuviškas pramogas? Specialistų teigimu, nors įprotis pramogauti žiemą gimtinėje dar nesusiformavęs, tačiau lietuvių susidomėjimas gražėjančiais ir atsinaujinančiais Lietuvos miestais kasmet vis auga. Tendencija, kad ne tik didieji ar kurortiniai miestai masina užsienio turistus, bet ir visus Lietuvos regionus tarsi iš naujo atranda ir tautiečiai, vis ryškėja.  

 

„Akivaizdu, kad išaugus pigių lėktuvo bilietų pasiūlai, lietuvių kelionių į užsienį skaičius auga, tačiau tai tikrai netrukdo pažinti ir gimtąjį kraštą. Analizuojant klientų, besirenkančių apgyvendinimo paslaugas, profilį pastebime, kad tautiečiai vis dažniau renkasi keliones po Lietuvą ir šaltuoju metų laiku, – sako trumpalaikių apgyvendinimo paslaugų portalo „Nakvok.lt“ idėjos autorė ir įkūrėja Česlova Mikelė. – Tarp labiausiai lietuvių turistų pamėgtų tradicinių miestų ir lankytinų vietų savo pozicijas atranda ir naujos pramogos. Pavyzdžiui, be įprastinių laisvalaikio žiemą leidimo būdų, tokių kaip pirtys, maudynės kubiluose ar eketėse, atsiranda ir kelionės šunų kinkiniais ar keliavimas neįprastais pažintiniais takais, kurie dabar ypač populiarėja.“

 

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, pirmą šių metų ketvirtį Lietuvoje turistavo ir nakvojo 14,1 proc. daugiau lietuvių nei tuo pačiu laiku pernai. Tai kelis kartus viršijo praėjusių metų rezultatus, kai vietos turistų augimas siekė 5 proc. Pasak Č. Mikelės, atsižvelgus į apgyvendinimo paslaugų pasiūlą bei vietinių turistų aktyvumą rezervuojant nakvynę „Nakvok.lt“ platformoje, šaltuoju metų laiku dažniausiai ieškoma nakvynės didžiuosiuose miestuose, pajūryje bei kurortiniame Druskininkų mieste. „Nida, Juodkrantė ar Druskininkai traukia vietos turistus net ir atvėsus orams. Viena iš priežasčių – ne sezono metu sumažėjusios nuomos kainos. Pavyzdžiui, Druskininkuose nakvynę galima rasti nuo 40 iki 200 litų“, – sako specialistė.

 

Kitas žiemos poilsiautojų pamėgtas miestas – Trakai. Be tradicinių pramogų, turistams pritaikytos infrastruktūros, istorinių kompleksų, karaimų virtuvės, Lietuvos turizmo simboliu tapę Trakai turistus traukia ir naujovėmis – žiemos safari visureigiais, aplankant ir nutolusias miesto vietas, pasijodinėjimus žirgais apsnigtame miške ar šeimynines keliones rogėmis, traukiamomis arkliu, po regioninį parką.

 

Lietuviai neaplenkia ir sostinės. „Savaitgalio išvykos į Vilnių populiarėja ir tarp mažesnių miestų gyventojų. Žinoma, vietos poilsiautojai dažniausiai apsistoja pas draugus ar giminaičius, o svečių namais ar viešbučiais dažniau naudojasi užsieniečiai“, – sako Č. Mikelė. Visgi didžiuosiuose miestuose svarbia turizmo dalimi išlieka kultūros renginiai, teatrai, koncertai, kurių kalėdiniu laikotarpiu itin padaugėja.

 

Kiti Lietuvos miestai taip pat stengiasi neatsilikti ir siūlo vis įvairesnių bei įdomesnių pramogų. Pasak „Nakvok.lt“ vadovės, šiuo metu populiarėja ekoturizmas – pramogos „neskriaudžiant“ gamtos, kurias sudaro poilsis kaimo turizmo sodybose bei pažintinis turizmas saugomose teritorijos. „Šis poilsiavimo būdas itin populiarus Anykščiuose, kadangi nemažai keliaujančių čia atvyksta būtent pažintiniais tikslais, siekdami atrasti tiek gamtos, tiek kultūros paveldą, – sako Č. Mikelė. – Kulinarinis turizmas taip pat populiarėja – lietuviai aktyviai dalyvauja edukacinėse programose, pavyzdžiui, miltų malimo, duonos kepimo ar „Alaus kelio“ pažintinėse ekskursijose visais metų laikais“.

 

Pasiilgusieji romantikos ar įprasto poilsio gamtoje kiekviename Lietuvos regione vis dažniau atranda daugybę jaukių sodybų, kurios tampa puikiu prieglobsčiu bėgantiems nuo miesto triukšmo tiek vasarą, tiek žiemą.

 

Interneto platforma „Nakvok.lt“ jungia visų apgyvendinimo tipų įstaigas, esančias Lietuvoje. Portalas suteikia galimybę lengvai rasti ir užsisakyti apgyvendinimo vietą. Paprasta, patogi paieška padeda išsirinkti geriausią apgyvendinimo variantą pagal pasirinktą tipą, kainą bei kitus kriterijus. 

 
 
Lietuva sulaukė pripažinimo tarptautiniuose RsV konkursuose
2014/11/11

ad verum, adverum,Lietuvos ryšių su visuomene agentūros vis aktyviau skinasi kelią į tarptautinį pripažinimą. Tarp tokių tarptautinių apdovanojimų, kaip kasmet geriausius komunikacijos specialistus Senajame žemyne suburiančiuose „European Excellence Awards 2014“ ar „Baltic PR Awards 2014“, finalininkų – ir lietuviškų įmonių pavadinimai. Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ pretenduoja į laimėjimus abiejuose konkursuose. Pasak komunikacijos specialistų, tai puikus būdas ne tik garsinti Lietuvos vardą, bet ir stiprinti šalies komunikacijos specialistų įvaizdį.

 

„Pripažinimas tarptautinėje bendruomenėje suteikia daugiau pasitikėjimo, noro bei ryžto toliau kurti kokybiškus ir kūrybiškus sprendimus, – sako ryšių su visuomenė įmonės „Ad verum“ direktorė Ieva Naujalytė. – Dalyvavimas ir pripažinimas tarptautiniuose komunikacijos renginiuose svarbus ne tik kiekvienai agentūrai, bet ir bendrai visai Lietuvos komunikacijos rinkai. Mes turime talentingų žmonių, kurie geba kurti ir turi visas galimybes nustebinti pasaulį. Labai gaila, jog dėl perdėto lietuvių kuklumo mūsų sprendimai dažniausiai lieka nepastebėti ir laurus tarptautiniuose konkursuose susirenka Vakarų Europos ar Azijos agentūros.“

 

Konkursas „Baltic PR Awards“ kasmet suburia viešųjų ryšių profesionalus, komunikacijos srities atstovus, įmonių vadovus iš visų Baltijos valstybių. Šiais metais organizatoriai sulaukė beveik 100 paraiškų. Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum” į laimėtojus pretenduoja kategorijoje „Be biudžeto” (angl. no budget). Nominuojamas projektas – pavasarį pirmą kartą Lietuvoje minėta „Gerų žinių diena“. Iniciatyva siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į geras naujienas, kurios, dažnai pranyksta kriminalinių ir smurto žinių fone.

 

„Ad verum“ taip pat nominuota ir kitame svarbiame konkurse „European Excellence Awards 2014“, kuris šiais metais sulaukė paraiškų net iš 1600 darbų. Šiam konkursui ryšių su visuomene agentūra pateikė Kėdainių krematoriumą valdančios bendrovės „K2 LT” komunikacijos projektą. Didžiausias šio projekto iššūkis buvo pakeisti nusistovėjusią visuomenės nuomonę apie laidojimo tradicijas Lietuvoje ir suteikti kuo daugiau informacijos apie kremavimo paslaugą.

 

„European Excellence Awards 2014“ neliko nepastebėti ir kitų Lietuvos įmonių komunikacijos projektai: „Integrity PR“ su „Lietuvos draudimo“ projektu „Zero Road Rage“ ir „Ergo“ projektas „A Fashion that Saves“.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ projektus įgyvendina nuo 2004 m. Klientų sąraše bendrovės – „Wizz Air“, „Amber Food“, „LOGIN conferences“, „BSH Home Appliances“, „K2 LT“, „Nike“ ir kt. „Ad verum” priklauso tarptautiniam nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklui „NOVUM Worldwide“. Šiais metais agentūra tapo Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) nare. 

 
 
BPC Travel teiks Vyriausybei kelionių organizavimo paslaugas
2014/11/11

Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir verslo keliones organizuojanti agentūra „BPC Travel“ pasirašė sutartį dėl kelionių organizavimo paslaugų teikimo. Numatoma sutarties vertė – daugiau nei 2 mln. Lt. Pasirašydama sutartį „BPC Travel“ prisijungė prie kitų 2 agentūrų, jau teikiančių kelionių organizavimo paslaugas Vyriausybei.

 

„Bendradarbiavimas su Vyriausybe yra įvertinimas mums kaip agentūrai, savo klientams galinčiai užtikrinti geriausias sąlygas ir aptaravimą, – sako verslo kelionių agnetūros „BPC Travel“ vadovas Gvidas Aukštuolis. – Rinkoje esame labai seniai, tad esame tikri, kad klientui galime pasiūlyti optimaliausius kelionės variantus, laikantis sutartos politikos. Vyriausybei siūlysime naudotis ir pigių skrydžių oro linijų bendrovių paslaugomis, o patį kelionės užsakymo procesą bandysime kiek įmanoma suplanuoti, kas, jau įsitikinome, leidžia sutaupyti iki 30 proc. lėšų“.

 

Vyriausybės sutartyje su kelionių agentūromis pagrindine paslauga numatytas kelionių oro transportu organizavimas, taip pat kitos papildomos paslaugos: kelionių organizavimas autobusais, traukiniais ir vandens transportu, kelionių draudimo bei apgyvendinimo paslaugos. Kiekvieną  kartą Vyriausybės užsakymo metu vyks atnaujintas paslaugos tiekėjų (kelionių agentūrų) varžymasis: bus siunčiama užklausa dėl konkrečios kelionės organizavimo, konkursą laimės agentūra, pateikusi pasiūlymą už mažiausią kainą. Per visą sutarties galiojimo laikotarpį (3 metus) preliminariai numatoma 450 skrydžių.

 

Viešųjų pirkimų konkursas dėl Vyriausybės kelionių organizavimo paslaugų įsigijimo buvo paskelbtas šių metų sausio mėn. Kovo mėn. buvo pasirašytos preliminarios sutartys su 3 konkurso laimėtojais: agentūromis „Aviaekspresas”, „Estravel” bei „Baltic Clipper”. Tačiau vėliau paiaškėjo, kad pastarosios agentūros pasiūlymas gali neatitikti nustatytų techninės specifikacijos reikalavimų. Dėl to „BPC Travel” teisme pavyko įrodyti „Baltic Clipper” pasiūlymo neatitikimus, šios agentūros pasiūlymas buvo atmestas ir „BPC Travel” tapo 3-iąją agentūra, su kuria Vyriausybė pasirašė sutartį dėl kelionių organizavimo paslaugų.

 

Vyriausybė nėra vienintelis „BPC Travel“  valstybinio sektoriaus klientas. Verslo kelionių agnetūra 2014 m. sutartis pasirašė su tokiomis institucijomis kaip Lietuvos vaikų ir jaunimo centras, Studijų kokybės vertinimo centras, Tarptautinis rinkimų tyrimų centras ir kt. Valstybiniam sektoriui organzuojamos kelionės sudaro 25 proc. visų „BPC Travel“ organizuojamų kelionių.

 

„BPC Travel“ – viena didžiausių verslo kelionių agentūrų Lietuvoje, savarankišką veiklą pradėjusi 2005 m. Bendrovė klientams siūlo visas su kelionėmis susijusias paslaugas, formuoja individualius kelionių variantus pagal kiekvieno kliento poreikius. „BPC Travel“ yra Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) narė.