AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

Aušra Grigaliūtė

     

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 

 

 

 

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Tarptautiniai tinklai
               compass

Mes priklausome Compass Network” – nepriklausomam tinklui, vienijančiam geriausias pasaulio RsV agentūras, dirbančias su įvairiausiais projektais: nuo pripažintų tarptautinių prekių ženklų iki startuolių.

Įžvalgas ir individualias komunikacijos strategijas teikiame konsultuodamiesi su vieninga kryptimi žvelgiančiomis agentūromis, kurioms bendradarbiavimas – būtinybė, o ne privalumas.

 

               novum

Baltijos šalyse atstovaujame ir „Novum“ tinklui, kuris yra panašiai mąstančių, nepriklausomų, įvairialypių komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūrų tinklas, siekiantis dalintis geriausiais savo pasiekimais, verslo ryšiais, įžvalgomis apie industriją ir sektoriaus patirtimis.  

Tinklas siekia sukurti aktyvią ir klestinčią komunikacijos agentūrų bendruomenę, kuri turimiems ir ateities klientams pasiūlytų darbo su globaliais komunikacijos koncernais alternatyvą.

 

 
Esami klientai
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
 
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
Sveikatinimas    
     
Paslaugos  
Nordea nakvok.lt  
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
Renginių komunikacija
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
     
 
Kultūra, menas      
     
 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Sveikatinimas    
 
Paslaugos  
Nordea nakvok.lt  
   
   
Medijos    
   
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
     
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
„Wizz Air“ Lietuvoje pervežė 2 mln. keleivių
2015/01/29

Wizz Air„Wizz Air“, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, nuo 2011-ųjų metų veiklos pradžios Lietuvoje pervežė daugiau nei 2 milijonus keleivių. Tai yra beveik 4 mlrd. keleivių nuskristų kilometrų ir daugiau nei 200 tūkst. įgulos darbo valandų. Bendrovė yra reguliarių skrydžių iš Vilniaus lyderė – „Wizz Air“ Vilniaus oro uoste pagal pervežtų keleivių skaičių užima 23,09 proc. reguliariųjų skrydžių rinkos.**

 

„Džiaugiamės šiuo itin svarbiu visai bendrovei pasiekimu Baltijos šalyse. Lietuvoje pervežti du milijonai keleivių – geriausias atlygis už pastangas suteikti šalies rinkai galimybę rinktis įdomius skrydžius mažomis sąnaudomis, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho‘as. – Didžiuojamės savo Lietuvos įgula, kurios nariai šiuo metu yra savo namuose Vilniuje – jiems šis skaičius yra patvirtinimas, kad tūkstančiai keleivių kiekvieną mėnesį mėgaujasi jų draugišku aptarnavimu“.

 

„Wizz Air“ savo veiklą Vilniaus oro uoste pradėjo skraidindama 8 skirtingais maršrutais, o dabar kompanija iš Lietuvos siūlo 19 maršrutų į 12 šalių. Iš viso per praėjusius metus oro linijų bendrovė pervežė beveik 680 tūkst. keleivių – tai 30 proc. daugiau nei 2013 metais – ir toliau išlaiko lyderio pozicijas Vilniaus oro uoste.**

 

„Sveikiname „Wizz Air“ pasiekus šį solidų skaičių ir pervežus du trečdalius Lietuvos – visuomet smagu girdėti, kai mūsų partneriams sekasi įgyvendinti savo strategiją. Todėl tikime, kad ateityje bendrovė keleiviams pasiūlys dar daugiau patrauklių krypčių, o mes bendradarbiavimu padėsime jiems pasiekti dar geresnių rezultatų“, – sakė Vilniaus oro uosto vadovas Artūras Stankevičius.

 

Praėjusiais metais „Wizz Air“ paskelbė 2015-ųjų metų naujas kryptis iš Vilniaus oro uosto į Belfastą, Frankfurto Hano oro uostą ir Malmę bei padidino esamų skrydžių į Dortmundą, Oslo Torpo oro uostą Donkasterio Šefildo oro uostą, Bergeną skaičių.

 

Apie „Wizz Air“:

 

Didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje mažų sąnaudų bendrovės „Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 54 „Airbus A320“ lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 20 bazių ir siūlo 360 maršrutų, jungiančių 110 krypčių 38-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2200 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. 2014 m. bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 15,8 mln. keleivių.

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių nuo 2014 m. balandžio 1 d. iki rugsėjo 30 d. Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.

  

** Šaltinis: Vilniaus oro uosto skrydžių ataskaita, 2014 

 
 
Nakvynė svečių namuose – vis dar apaugusi mitais ar besivaduojanti iš jų?
2015/01/29

nakvok.ltArtėjant šiltajam sezonui, ne vienam lietuviui, planuojančiam atostogas ar išvykas, bene didžiausią galvos skausmą sukelia nakvynės vieta. Ne paslaptis, kad didžioji dalis kelionės išlaidų dažniausiai atitenka būtent jai. Nors apgyvendinimo įstaigų pasirinkimas ganėtinai gausus, lietuviai, derindami taupumą su kokybe, pradeda atrasti tarpinį variantą tarp viešbučių ir kambarių nuomos: svečių (poilsio) namų teikiamas galimybes. Tačiau kaip nepasimesti tarp daugybės pasirinkimų ir į ką atkreipti dėmesį, kad netektų nusivilti?

 

„Išaugęs ne tik atvykstamojo turizmo srautas, bet ir populiarėjantis vietinis turizmas atnešė naujus vėjus Lietuvos apgyvendinimo įstaigų rinkoje, – sako trumpalaikių apgyvendinimo paslaugų portalo „Nakvok.lt“ vadovė Česlova Mikelė. – Nors viešbučiai vis dar karaliauja lyderių pozicijose, tačiau auganti pigesnės nakvynės paklausa iš užmaršties prikelia svečių namus ir padeda jiems išsivaduoti iš mitų šleifo“. Vien Lietuvos statistikos departamento duomenimis, poilsio namuose 2013-aisiais metais buvo sulaukta daugiau nei 84 tūkst. svečių, iš kurių 94,2 proc. buvo būtent lietuviai.

 

Č. Mikelė pastebi, kad šiandien svečių namai siejami su puikiomis galimybėmis naujoms pažintims, išskirtiniu interjeru, dažniausiai gera lokacija mieste bei itin svetingu priėmimu. Praeityje sklandę mitai, kad juose nešvaru, pavojinga, trūksta privatumo, nes „gyveni kaip bendrabutyje“, ar per daug triukšminga – nė kiek nebeprimena šiandieninės poilsio namų būklės. „Šiuolaikiniai svečių namai nebėra tos įstaigos, kurios prieš daugiau nei dešimtmetį dar keldavo baimę turistams. Dabar juos renkasi ne tik taupumo, patogumo, kartais ir ramybės ieškantys turistai, bet ir verslo atstovai, kuriems dažnos kelionės – darbo dalis“, – sako „Nakvok.lt“ vadovė.

 

Nors svečių namus, kaip alternatyvą apsigyvenimui viešbutyje, pasirenka vis daugiau klientų,  „Nakvok.lt“ atstovė pastebi, kad visgi derėtų atkreipti dėmesį į esminius apsigyvenimo etapus, kad nakvynė būtų maloni ir netaptų papildomu galvos skausmu:

 

  • Nakvynės paieška. Dauguma turistų linkę susirūpinti nakvynės rezervacija likus vos keletui dienų iki numatyto atvykimo. Deja, dažniausiai svečių namai bent savaitę į priekį jau būna užimti, todėl patartina rezervacija pasirūpinti bent savaitę ar dvi prieš kelionę. Tuo tarpu, ieškant nakvynės kurortiniuose miestuose – Nidoje, Palangoje ar Druskininkuose – suskubti pasirūpinti kambario nuoma reikėtų gerokai anksčiau, kitu atveju teks kreiptis į tuos, kurie su nuomą siūlančiais plakatais stovi miesto pakraščiuose.  
  • Papildomos paslaugos. Norintiems sutaupyti, vertėtų atkreipti dėmesį į siūlomas paslaugas ir atsisakyti to, kas nėra būtina. Dažniausiai iš nusimatyto biudžeto daugiau tenka skirti pusryčiams, automobilio laikymui uždaroje stovėjimo aikštelėje, papildomai lovai, valymo bei skalbimo paslaugoms ar netgi patalynei, jeigu į bazinį paketą ji nebuvo įtraukta. Derėtų atkreipti dėmesį, kad kai kuriuose svečių namuose yra bendros ar uždaros virtuvės – tad bent jau pusryčiams sutaupyti tikrai galima.
  • Nemokamas internetas. Svečių namų praktika rodo, kad nemokamai šiuo malonu dažniausiai galima džiaugtis tik bendrose erdvėse – poilsio kambaryje ar registratūroje, o už bevielį internetą kambaryje gali tekti susimokėti papildomai.
  • Kelionė su vaikais. Planuojantiems kelionę su mažamečiais vaikais ar naujagimiais, patartina pasidomėti, ar nakvynės įstaiga turi specialiai jiems pritaikytas lovytes bei kėdutes.
  • Kelionė su augintiniais. Keliaujantiems su augintiniais – būtina iš anksto sužinoti, ar jie bus priimti ir ar neteks papildomai sumokėti už šią viešnagę, kadangi ne visi svečių namai yra „draugiški“ gyvūnams.
  • Ramybės valandos. Visose apgyvendinimo įstaigose galioja ta pati taisyklė – laikytis tvarkos ir ramybės, tačiau į jaunimą labiau orientuotose vietose neretai pasitaiko triukšmingesnių svečių, kurių nedrausmina geranoriški darbuotojai. Todėl prieš renkantis nakvynės vietą, patariama sužinoti, ar ji yra populiaresnė jaunimo ar ramybės ieškančių keliautojų tarpe.
  • Atvykimas. Galiausiai, svarbu neužmiršti įspėti apgyvendinimo įstaigos personalo, jeigu planuojama atvykti vėliau negu numatyta poilsio namų taisyklėse.

 

Pasak Č. Mikelės, taip pat itin svarbi naujovė, įsigaliojusi svečių namų rinkoje – nuo praėjusių metų pabaigos šios įstaigos, kaip ir viešbučiai, privalomai pradėtos klasifikuoti ir vertinti žvaigždutėmis. „Poilsio namams privalomai suteiktas įvertinimas galios dvejus metus, kur aukščiausias įvertinimas – keturios žvaigždutės, o žemiausias – viena. Tai palengvins turistų apsisprendimą, kur pasirinkti nakvynę, o įstaigos turės labiau pasitempti, siekdamos pritraukti svečių, tad greitu metu ir apie svečių namus sklandančių mitus nebeliks“, – pastebi specialistė.

 

Interneto platforma „Nakvok.lt“ jungia visų apgyvendinimo tipų įstaigas, esančias Lietuvoje. Portalas suteikia galimybę lengvai rasti ir užsisakyti apgyvendinimo vietą. Paprasta, patogi paieška padeda išsirinkti geriausią apgyvendinimo variantą pagal pasirinktą tipą, kainą bei kitus kriterijus. 

 
 
„Wizz Air“ atidaro naują bazę Slovakijoje
2015/01/28

Wizz Air„Wizz Air“, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, šiandien paskelbė apie naujos bazės Košicėje, Slovakijoje, atidarymą. Tai jau 20-oji „Wizz Air“ bazė, kurioje nuo šių metų rugsėjo 14 d. bus bazuojamas ir naujas „Airbus A320“ tipo orlaivis. Iš Košicės keleiviai bus skraidinami 2 naujomis kryptimis – į Donkasterio Šefildo bei Milano Bergamo oro uostus.

 

Atidariusi naują bazę, „Wizz Air“ iš Košicės siūlo 11 skrydžių trimis kryptimis per savaitę – tai didesnis nei 50 proc. metinis augimas (2015 m. spaliui). Oro linijų bendrovė tiki plėtros Slovakijoje sėkme – skrydžiai į du oro uostus prisidės prie vietinės aviacijos ir turizmo sektorių darbo rinkos gerinimo, keleiviai turės geresnę galimybę įsigyti bilietų patraukliomis kainomis. Bilietai naujaisiais maršrutais jau parduodami, jų kaina 19,99* Eur. Bilietus užsakyti galima interneto svetainėje wizzair.com.

 

Nauji „Wizz Air“ maršrutai iš Košicės:

 

Į

Dienos

Pradžia

Kaina nuo**

Milano Bergamo oro uostą

Pirmadieniais, Penktadieniais

Rugsėjo 14 d.

19,99 EUR 

Donkasterio Šefildo oro uostą

Trečiadieniais, Sekmadieniais

Rugsėjo 16 d.

24,99 EUR 

 

 

 

 

 

 

„Šiandieninė naujiena sustiprina bendrovės įsipareigojimus Slovakijai. Veiklą šioje šalyje pradėjome vos prieš 1,5 metų, tačiau jau pervežėme daugiau nei 130 tūkst. keleivių Košicės ir Poprado maršrutais, – sako József‘as Váradi, bendrovės „Wizz Air“ vadovas. – Slovakija šiemet taps 12-ta šalimi, kurioje įsteigėme bazę. Tikimės Slovakijos gyventojams ir jų svečiams pasiūlyti kelionių įdomiomis kryptimis už mažą kainą.“

 

Apie „Wizz Air“:

 

Didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje mažų sąnaudų bendrovės „Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 54 „Airbus A320“ tipo lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 20 bazių ir siūlo daugiau kaip 360 maršrutų, jungiančių 110 krypčių 38-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2200 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. 2014 m. bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 15,8 mln. keleivių.

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių nuo 2014 m. balandžio 1 d. iki rugsėjo 30 d. Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.

 

 

** kainą į vieną pusę, įskaitant mokesčius, privalomą rinkliavą ir vieną mažą rankinį bagažą.

 
 
Daugėja ne tik prašančių kreditų, bet ir sukčiaujančių, kad juos gautų
2015/01/27

Lietuvos banko duomenimis, 2014 metų rugsėjo pabaigoje bankams buvo negrąžinta beveik 1,2 mln. litų vartojimo kreditų – tai 155,6 tūkst. litų didesnė skola nei tuo pačiu metu 2013 m. Vartojimo kreditų, kai mokėjimas buvo pradelstas daugiau kaip 90 dienų iš eilės, pokytis nuo metų pradžios iki 2014 m. rugsėjo 30 dienos, skaičiuojant vienetais (ne sumomis), buvo 13,5 proc. Kaip pastebi „Creditfirm“, refinansuojančios ir konsoliduojančios gyventojų skolas, įmonės vadovas Linas Kliukas, pastebima tendencija, kad besikreipiančių dėl paskolų skaičius auga: prasiskolinę žmonės bando išpirkti savo įkeistus butus ar kitą turtą, palankiomis sąlygomis grąžinti skolas, neretai nevengdami nusikalsti.

 

Praėjusiais metais nuskambėję unijų skandalai sujudino visą paskolų rinką, perskirstydami klientų srautus iš unijų į bankus bei privataus kapitalo įmones, kaip mūsų. Žmonės tapo atsargesni, tačiau skolintis nenustojo – Lietuvos banko duomenimis, nuo 2013 m. iki 2014 išmokėtų kreditų bankams padaugėjo 13,8 proc., tačiau ir vėluojančių sumokėti per metus padaugėjo beveik 14 proc. Pokyčių įvyko ir vartotojų amžiaus grupėse – klientų iki 25 metų, besiskolinančių mažesnes nei 1 tūkst. litų sumas, per šį laikotarpį sumažėjo beveik 5 proc., tad darome prielaidą, kad jauni žmonės tapo sąmoningesni ir prieš skolindamiesi gerai įvertina savo galimybes, – sako L. Kliukas. – Peržiūrėję metinius sandorius, pastebėjome, kad dažniausi pastarojo meto „Creditfirm“ klientai – asmenys, kurių turtą bandoma išieškoti per anstolius ar varžytines. Jie kreipiasi į mus, kad suteiktume kreditą ir būstą jie galėtų išsipirkti. Kita kategorija – greitiesiems kreditams su didelėmis palūkanomis prasiskolinę žmonės, kurių paskolas mes konsoliduojame ir refinansuojame, taip mūsų klientas gali susidėlioti jam priimtiną paskolos išmokėjimo planą, atitinkantį gaunamas pajamas.“  

 

Anot „Creditfirm“ vadovo L. Kliuko, padaugėjus paraiškų kreditui, padaugėjo ir kreditinio sukčiavimo atvejų, kai įkeičiant žemės sklypą, kredito davėjui pateikiama dalinai ar visiškai realybės neatitinkanti informacija. Dažniausi pažeidimai būna šie:

  • Nenurodoma informacija dėl esamų komunikacijų, kurių atvedimas gali kainuoti brangiau nei pats sklypas;
  • Siunčiami „užmaskuoti“ sklypo nuosavybės dokumentai, nenurodant elektros, vandens telkinių apsaugos zonų;
  • Imant paskolą nurodoma, kad sklypo paskirtis bus pakeista į leidžiančią statybas, nors toks leidimas neįmanomas;
  • Pateikiami sklypų masyvų dokumentai, aiškinant, kad bus dalinami mažais sklypais;
  • Siunčiamos nuotraukos sąmoningai neatskleidžia sklypo trūkumų.

 

Pasak jo, dažnai norintieji gauti paskolas sukčiauja pačiu primityviausiu būdu – nenurodo savo kitų finansinių įsipareigojimų, tikėdamiesi gauti didesnę sumą, tačiau tai patikrinti užtrunka vos keletą minučių ir paskola, žinoma, nebūna suteikiama. „Šiuo metu kaip tik turime vieną vieną standartinį kreditinio sukčiavimo pavyzdį, kurį perdavėme teisėsaugai: norėdamas gauti paskolą, asmuo suteikė ne visą informaciją apie užstatą, taip nuslėpdamas jo tikrąją vertę. Gavęs paskolą, kredito gavėjas pranešė negalintis mokėti palūkanų ir pasiūlė pasilikti užstatą, kurio tikroji vertė neatitiko nurodytosios paskolos ėmimo dokumentuose, – pasakoja „Creditfirm.lt“ vadovas. – Taip pat neretai siunčiami fiktyvūs verslo planai, kuriuos patikrinus paaiškėja, kad jie neegzistuoja. „Kruopštesni“ siunčia įvairias pasirašytas sutartis dėl laidavimo ar būsimų pajamų, tačiau jas patikrinus, surasti sutarties trečiąsias šalis būna neįmanoma, nes dažniausiai jos būna fiktyvios. Suteikiant paskolą būtina tikrinti originalius dokumentus, reikalauti banko išrašų, papildomų sutarčių ar dokumentų, įrodančių užstato ir asmens legitimumą.“

 

Kaip teigia L. Kliukas, dažniausia palūkanų ir įmokų nebegalinčių sumokėti skolininkų daroma klaida – slapstytis, nekelti telefono ragelio, neatsakinėti į laiškus, tikintis, kad procesas užsivilkins ir viskas savaime išsispręs. Itin svarbu, net pradelsus įmokas, palaikytį ryšį su kredito bendrove, geranoriškai bendradarbiauti ir ieškoti kompromisų. „Daug kartų esame pratęsę paskolos grąžinimo terminą, įvedę kredito grąžinimo „pertrauką“, pratęsę skolos grąžinimo terminą net pasibaigus sutarčiai, kad klientas galėtų neskausmingai įvykdyti sutarties sąlygas“, – sako jis.

 

„Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 207 straipsnyje numatyta fizinių ir juridinių asmenų baudžiamoji atsakomybė už kreditinį sukčiavimą, t. y. už kredito, paskolos, subsidijos, laidavimo ar banko garantijos rašto arba kitokių kreditinių įsipareigojimų gavimą apgaule. Apgaulė dažniausiai pasireiškia melagingos informacijos apie pajamas, išlaidas, įkeičiamą turtą, šeimyninę padėtį ar kt. pateikimu. Kreditinis sukčiavimas priskiriamas nesunkiems nusikaltimams, už jo padarymą asmuo gali būti baudžiamas bauda, areštu arba laisvės atėmimu iki trejų metų, – sako advokatų bendrijos „Adlex“ advokatė Liucija Jankoitė. –Nors pastaruoju metu daugėja bylų, kuriose asmenys kaltinami kreditiniu sukčiavimu, vis dėlto tenka pastebėti, kad kredito, paskolos ar kt. gavimas apgaule dažniausiai yra susijęs su ketinimu pinigų negrąžinti, o tokia veika jau kvalifikuojama kaip kitas nusikaltimas – sukčiavimas, už kurio padarymą atsakomybė įtvirtinta Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 182 straipsnyje.“

 

UAB „Creditfirm.lt“ teikia stambias paskolas, skirtas verslui, būsto pirkimui ar lizingui. Sumos dažniausiai svyruoja nuo 10 tūkst. iki 100 tūkst. Lt vienam paskolos gavėjui. Bendrovė uždirba iš palūkanų ir konsultacijų bei tarpininkavimo gaunant didesnį finansavimą. Įmonė taip pat superka skolas arba padeda jas atgauti. „Creditfirm“ užsiregistravę vartotojai patikrinami pagal Lietuvos banko (LB) patvirtintus atsakingo skolinimo nuostatus, įvertinama jų kredito istorija, finansinis stabilumas ir, atsižvelgiant į tai, suteikiama teisė skolintis iš kitų sistemos dalyvių arba nesuteikiama.

 
 
2014 m. surengta labdaros akcija „Maltiečių sriuba“ – rekordinė
2015/01/23

Lietuviai neabejingi kitų skausmui ir problemoms, – rodo šalyje organizuojamų labdaros akcijų skaičius, jų metu suaukojamų lėšų suma bei geranoriškai prisidedančios įvairios organizacijos bei verslo įmonės. Jau devynerius metus iš eilės rengta labdaros akcija „Maltiečių sriuba“, kuria siekiama surinkti lėšų skurstančių Lietuvos senelių globai, šiemet buvo rekordinė: prie jos prisijungė daugiau nei 30 Lietuvos miestų ir miestelių, savo palaikymą išreiškė LR prezidentė Dalia Grybauskaitė, geranoriškai prisidėjo ir ilgametis akcijos globėjas prezidentas Valdas Adamkus. „Maltiečių sriubos“ renginiai vyko LR Vyriausybėje ir septyniose ministerijose, finansine parama ar savo produktais, paslaugomis prisidėjo net apie 60 skirtingų verslo įmonių. Iš viso vienišų senelių globai paaukota beveik 172 tūkst. eurų (beveik 593 tūkst. litų).

 

„Praeitais metais „Maltiečių sriuba“ išsiskyrė savo renginių ir dalyvių gausa. Esu įsitikinęs, kad tokios akcijos mūsų visuomenei labai reikalingos: jos keičia Lietuvą, daro mus visus geresniais, priverčia atsisukti į mūsų visuomenės silpnuosius ir jiems padėti, – sako akciją organizuojančios Maltos ordino pagalbos tarnybos Prezidentas Romas Abunevičius. – Šiais metais minėsime 10-metį, tad tikimės, kad jubiliejiniais metais sulauksime dar daugiau visuomenės palaikymo ir noro padėti vargstantiems.“

 

Pasak akcijos koordinatorės Rasos Stukienės, tai, kad kiekvienais metais prisideda vis daugiau žmonių, lemia augantis mūsų visuomenės sąmoningumas bei noras padėti sunkiau gyvenančiam. Be to, pagaliau pradėtas kreipti dėmesys ir į dažniausiai labdaros akcijų užmirštus pagyvenusius žmones, kuriems, palyginus, reikia tiek nedaug – šiek tiek dėmesio ir per dieną bent dubenėlio šiltos sriubos. Akcijos koordinatorė itin džiaugiasi valstybinių institucijų atstovų parodytu dėmesiu: „Šiemet organizuotuose renginiuose aktyviai dalyvavo LR Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius, ministrai, LR Vyriausybės ir ministerijų darbuotojai, akcijos renginiuose miestuose miestų bendruomenės, merai. Visi dalyvavusieji parodė, kad ne tik supranta ir žino akcijos pagrindinį tikslą, tačiau ir yra pasiruošę padėti patys“.

 

Už geros valios žmonių suaukotas lėšas maltiečiai toliau tęs savo vykdomus projektus: 16 miestų apimantį projektą „Maistas ant ratų“, kurio metu seneliams vežamas karštas maistas, 9-iuose miestuose vykdomą projektą „Socialinė priežiūra namuose“, kurio metu maltiečių savanoriai lanko itin sunkios būklės – nevaikštančius, negalinčius savęs apsitarnauti, paralyžiuotus – senelius, bendrauja su jais, padeda susitvarkyti, atneša reikalingų medikamentų ir t.t. Kiekvienas toks senelis maltiečių savanorių per metus aplankomas mažiausiai 100-tą kartų, t. y. net du kartus per savaitę.

 

2013 m. surinktos aukos leido žymiai padidinti projekto „Maistas ant ratų“ apimtis: prisidėjo nauji miestai – Tauragė ir Aukštadvaris, nuo metų pradžios maisto gavėjų skaičius didėjo 68 proc., o vidutinis per mėnesį išdalinamų porcijų skaičius – 64 proc. Per 2014 m. iš viso buvo nuvažiuota apie 50 tūkst. km, apsilankymų pas vienišus senelius skaičius siekia daugiau nei 67 tūkst. Taip pat papildomai atsirado naujų projekto variacijų: maisto paketai skurdžiai gyvenantiems žmonėms ir maisto talonai (su jais galima įsigyti maisto parduotuvėse). Šiuo metu MOPT savanoriai prižiūri daugiau kaip 2 tūkst. žmonių 29-iuose miestuose.

 

Skaidrų akcijos lėšų panaudojimą seka audito kompanija „Rimess Baltic“.

 

Daugiau informacijos apie akciją „Maltiečių sriuba“ bei MOPT veiklą galima rasti: www.maltieciai.lt.