AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

  Aušra Grigaliūtė

  

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 Justė Adakauskaitė gera

 

Justė Adakauskaitė

Projektų vad. asistentė 

 

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 Greta praktikantė

 

Greta Vaičeliūnaitė

Praktikantė

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Sveikatinimas    
 
Paslaugos  
 
   
Medijos    
   
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
     
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
Gydytojai: rudenį alergiją galima išsigydyti visam laikui
2014/09/09

Tyrimais nustatyta, kad 77 proc. žmonių, sergančių alergija, sutrinka miegas, 46 proc. pacientų dieną jaučiasi pavargę ar mažiau produktyvūs, 51 proc. žmonių dėl alerginės slogos simptomų skundžiasi galvos skausmais. Alerginės reakcijos gali pasireikšti ir daug sunkesnėmis formomis: dusuliu, padažnėjusiu širdies plakimu, sąmonės netekimu, kartais įvyksta net ir klinikinė mirtis. Pasak Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų alergologės ir klinikinės imunologės, medicinos mokslų daktarės docentės Audros Blažienės, kuo jaunesniame amžiuje alergija pradedama gydyti, tuo efektyvesnis būna poveikis.

 

„Alergija žmogui gali prasidėti nuo kūdikystės ir tęstis iki pat senatvės. Pastebima tendencija, kad sergančiųjų alergija Lietuvoje daugėja: dažniausiai į gydytojus alergologus kreipiasi jauni, dirbantys žmonės, taip pat  daugėja šia liga sergančių vaikų – beveik kas ketvirtas jų reaguoja į įvairius alergenus, – sako doc. dr. A. Blažienė. – Įprastam alergijos gydymui palankaus laiko nėra – pradėti gydytis reikia jau pasirodžius pirmiesiems simptomams, tada gydytojas skiria simptomus slopinančius vaistus. Tiesa, simptomams jau praėjus, ligos užmiršti negalima, ją reikia nuolat stebėti ir kontroliuoti.“

 

Pasak docentės, yra galimybė išgydyti alerginę ligą, o ne tik slopinti jos pasekmes įprastais vaistais – tai alergenų specifinė imunoterapija. Imunoterapijos metodo esmė – kad pacientui mažais kiekiais duodama  alergeno, jo dozės pamažu didinamos, kol organizmas prie alergeno pripranta ir imuninė sistema į jį pradeda nereaguoti. Taip veikiama ligos priežastis. Preparatai gaminami iš natūralių medžiagų (sudėtyje yra tie patys alergenai, pvz., žiedadulkės, namų dulkių erkutės). Taip pat svarbu pabrėžti, kad imunoterapija apsaugo organizmą nuo įsijautrinimo naujiems alergenams, padeda išvengti astmos išsivystymo, kas dažnai atsitinka gydantis nuo alergijos įprastais vaistais.

 

Imunoterapija, skirtingai nei įprasti vaistai nuo alergijos, gal būti pradedama taikyti, kai alergijos simptomų nėra. Šis gydymo būdas tinka ir suaugusiems, ir vaikams nuo 5 metų amžiaus, kai kuriais atvejais – ir mažesniems. Alergenų specifinė imunoterapija gali būti poodinė, kuomet po oda leidžiamos alergeno preparatai, ir poliežuvinė, kuomet alergenas lašinamas po liežuviu.

 

„Anksčiau buvo manoma, kad poliežuvinė alergenų specifinė imunoterapija galima tik vaikams nuo 5 metų, o mažesniems – ne. Pastaruoju metu tarptautiniuose kongresuose vis garsiau kalbama, kad šį gydymą galima skirti ir mažesniems vaikams, pvz., trejų metų vaikui, tačiau tai priklauso nuo vaiko komunikavimo galimybių. Gydytojas turėtų įvertinti, ar vaikas gali vykdyti jo nurodymus, supranta, kad lašiukus reikia palaikyti burnoje, iš karto nenuryti ir pan. Mokslininkai mano, kad alergiją reikėtų pradėti gydyti kuo anksčiau, o ne laukti, kol liga progresuos – tada ir rezultatas geresnis“, – sako Alergijos klinikos „CD8 klinika“ gydytoja alergologė ir klinikinė imunologė medicinos mokslų daktarė docentė Jūratė Staikūnienė.

 

Kadangi iki sezoninis gydymas imunoterapija trunka 2-4 mėnesius (visas gydymas trunka 3-5 metus), pradėti jį geriausia spalio-lapkričio mėnesiais, kad iki aktyvaus alergijos sezono pavasarį būtų galima jį užbaigti. „Pavasarį, kai alergija žiedadulkėms paūmėja, gydytojai nelabai ką daugiau gali ir pasiūlyti, kaip tik skirti antialerginių vaistų, kurie slopintų simptomus ir žmogus jaustųsi geriau. Tačiau tai laikinas sprendimas, todėl gydytojai alergologai visada rekomenduoja apsilankyti pas juos rudenį, kada bus galima nustatyti tikslią diagnozę ir parinkti tinkamą gydymo taktiką“, – sako gydytoja alergologė.  

 

Pasak jos, imunoterapijos efektyvumas – 80-90 proc. Tai reiškia, kad tiek proc. žmonių alergijos požymiai sumažėja arba visai išnyksta.

 

Alerginėmis ligomis vien Europoje serga daugiau kaip 150 mln. žmonių. Europos alergologijos ir klinikinės imunologijos akademija, atsižvelgdama į epidemiologines tendencijas, mano, kad greičiau nei po penkiolikos metų daugiau nei pusė Senojo žemyno gyventojų kentės nuo vienos ar kitos alerginės ligos. Daugiau informacijos www.imunoterapija.lt

 
 
Virtuvės šefas: vakariečiai egzotišką Azijos virtuvę supaprastina iki krakmolo ir glutamato
2014/09/09

Globalizacijos laikais, kai pasiekti kitą pasaulio kraštą užtrunka keletą valandų skrydžio lėktuvu, nenuostabu, kad skirtingų šalių kultūros persipina, viena kitą papildydamos iki šiol jai nebūdingais dalykais. Ne išimtis – ir egzotiška Azijos virtuvė, adaptuojama taip, kad atitiktų vakariečių skonį ir kultūrinį suvokimą. Pasak Vilniuje įsikūrusio restorano „Manami“ virtuvės šefo Vladislavo Kalinovskio, maistas tampa geriausiu ambasadoriumi, priverčiančiu pasidomėti kitos šalies tradicijomis ir papročiais, todėl gaila, kad dažnai jis supaprastinamas, norint nenutolti nuo klientui įprasto raciono.

 

„Azijos šalių virtuvė – ne tik patiekalai, bet ir ritualai, įprasminantys šių kultūrų istorinę praeitį. Pasauliui susitraukus iki vieno skrydžio bilieto, bet kas norintis gali paragauti viso pasaulio skonių, tačiau ne viskas pas mus prigyja dėl skirtingo mentaliteto ir valgymo įpročių. Pavyzdžiui, retas pas mus išdrįstų paragauti itin Japonijoje vertinamos nuodingos fugu žuvies, kurios ne taip paruoštas kąsnis gali baigtis mirtimi, todėl svetima virtuvė adaptuojama, vienus produktus keičiant kitais, europiečiams įprastesniais ar tiesiog lengviau surandamais rinkoje,“ – sako Azijos virtuvių restorano Vilniuje šefas V. Kalinovskis.

 

Anot jo, dėl tokio pataikavimo kalti kai kurie Europoje įsikūrusių Azijos virtuvių restoranų šefai: pavyzdžiui, norėdami įtikti klientui, ryžius, kurie iš esmės yra Azijos virtuvės pagrindas, paverčia garnyro atitikmeniu, o retesnes žuvis ar jūros gėrybes keičia kitomis, dažniausiai šaldytomis.  „Žinoma, šviežių omarų ar austrių pas mus prižvejoti neįmanoma dėl klimato zonos, tačiau visada galima gaminti patiekalus iš esamų šviežių ingredientų arba juos pakeisti kokybiškais atitikmenimis. Pigesniuose restoranuose, stokojant kokybiškų produktų, nevengiama patiekalų pagerinti skonio stiprikliais, o tai visiškai priešinga autentiškai Azijos virtuvei. Pavyzdžiui, Indijoje į parduotuvę einama du kartus per dieną, kad daržovės būtų tikrai šviežios, pietinėje Kinijoje turguje sunku parduoti kažką, kas nėra gyva ar skinta ryte, todėl atsakingi virtuvės šefai stengiasi kuo mažiau nuklysti nuo originalios receptūros,“ - sako „Manami“ virtuvės šefas.

 

Kaip teigia V. Kalinovskis, Azijos ir Vakarų virtuvėse nepanašūs ne tik maisto gamyboje naudojami produktai, bet ir gaminimo technologija bei patiekalo pateikimas. Nors Europoje visus receptus gaminant stengiamasi juos atitikti 100 proc, dauguma azijietiškus patiekalus valgo naudodami šakutes ir peilius, o patiekalų porcijos padidinamos prisitaikant prie vakariečių valgymo įpročių. Tai, anot V. Kalinovskio – adaptacijos vakarietiškam skoniui pasekmė. „Manami“ restorane stengiamės, kad ne tik receptūra, bet ir gaminimo technologija liktų autentiška, todėl turime tiekėjus, kurie užtikrina nuolatinį šviežių produktų tiekimą, nenaudojame jokių skonio stipriklių, sultinius ir padažus verdame patys, patiekalus gaminame ant atviros kaitrios ugnies greitai termiškai apdorojant, kad maiste liktų vitaminai ir reikalingos maistinės medžiagos. Taip pat stengiamės, kad mūsų gaminamas maistas pasakotų šalies istoriją, taptų savotišku ambasadoriumi ir paneigtų mitą, kad Azijietiška virtuvė – tik sušiai ar patiekalai su skonio stiprikliais bei krakmolu“, - sako V. Kalinovskis. 

 

„Manami“ restorane gaminamas įvairių rūšių klasikinis japoniškas patiekalas Donburi, kurio pagrindą sudaro ryžiai, skiriasi tik kitos sudedamosios dalys – mėsa, žuvis arba daržovės. Taip pat čia galima paragauti ir naujienos Lietuvoje – Ramen: tai japoniška sriuba su kviečių makaronais ir vietoje gaminamu žuvies ar mėsos sultiniu, kuris pagardinamas sojų padažu arba miso. Į sriubą taip pat dedama žuvies ar mėsos gabaliukų, pjaustytų svogūnų ir jūržolių.  

 

Kaip pasakoja Rytietiškos virtuvės specialistas, Azijos virtuvėje stengiamąsi vengti „poruoti“ ingredientus, kurie turėtų intensyvų skonį ir savo chemine sudėtimi būtų labai panašūs, tuo tarpu Vakarų kultūra įpratusi derinti ingredientus pagal jų derančias skonio chemijas. „Tarpusavyje poruoti patiekalus – nieko naujo: dar visai neseniai tokia populiari buvusi molekulinė virtuvė laboratorijose analizuodavo maisto ingredientus, kad galėtų atrasti, kurie tarpusavyje dera chemiškai – taip restoranai galėdavo pasiūlyti iš pirmo žvilgsnio tarpusavyje nederančių ingredientų patiekalą, pvz., - baltąjį šokoladą su ikrais, - sako V. Kalinovskis. – Tačiau Vakarų deriniuose (pavyzdžiui, parmezano sūrio su pomidorais) cheminės medžiagos sutampa, o Rytų (pavyzdžiui, česnakas su sezamo aliejumi) patiekaluose cheminės medžiagos sutampa labai mažai arba visai nesutampa. Tai rodo, kad tarpusavyje derantys maisto junginiai aiškiai vakariečių idėja.“

 

2011 m. buvo atliktas tyrimas, kurio metu mokslininkai analizavo 381 maisto ingredientą iš viso pasaulio ir 1021 minėtų produktų skonio junginį. Tada jie paruošė ingredientų dermės „voratinklį“, parodantį, kiek skonio junginių gali susidaryti. Mokslininkai šią informaciją sulygino su 56,498 receptais, kad pamatytų, kurios iš 5 pasaulio virtuvių komponentai dažniausiai naudojami junginiuose ir kiek jų sutampa su kitos virtuvės komponentais. Rezultatai gerokai nustebino: kuo daugiau du ingredientai dalijasi bendrų cheminių skonio medžiagų, tuo rečiau jie naudojami rytietiškuose patiekaluose. Šis skirtumas ir nulemia, kodėl vakarietiška ir rytietiška virtuvės taip skiriasi.

 
 
Sąžiningai perskaičiuotos kainos skatins konkurenciją taksi rinkoje
2014/09/03

Smart taxi logo„Smart taxi“ tapo pirmąja taksi įmone, prisijungusia prie Geros verslo praktikos, įvedant eurą, memorandumo. Jį pasirašiusios įmonės pasižada sąžiningai perskaičiuoti prekių ir paslaugų kainas įvedant eurą bei nesinaudoti įvedimu, kaip pretekstu kelti kainas.

 

„Didžioji dalis mūsų įmonės klientų – Vilniaus viešbučiai ir restoranai, kviečiantys taksi savo klientams užsieniečiams, tad skaidrus verslas – itin svarbu. Taksi vairuotojo aptarnavimo kultūra, automobilio būklė ir sąžiningi tarifai formuoja Vilniaus, o kartu ir Lietuvos, kaip europietiškos šalies, kurioje negalioja laukinės rinkos įstatymai, įvaizdį. Kviečiame ir savo konkurentus prisijungti prie šio memorandumo, kadangi skaidri konkurencija pagerins viso taksi sektoriaus teikiamų paslaugų kokybę“, - teigia „Smart taxi“ vadovas Vytautas Reisas.

 

Lietuvos Statistikos departamento duomenimis, turistų, atvykstančių į Lietuvą iš užsienio šalių, daugėja: nuo 2011 m. iki 2013 m. tokių vizitų padaugėjo 16 proc. – net iki 5,2 milijonų per metus. Ypač sparčiai augo ir Lietuvoje apsilankiusių turistų iš euro zonos šalių skaičius – nuo 2011 m. jis padidėjo net 2,5 karto. Lietuvoje 2015 m. įvedus eurą, turistams iš euro zonos šalių taps dar patogiau atsiskaityti bendrąja Europos valiuta.

 

Prisijungusios prie memorandumo įmonės pasižada perskaičiuojant kainas, jas apvalinti tiksliai pagal nustatytą kursą ir apvalinimo taisykles, apmokyti vartotojus aptarnaujančius darbuotojus, kad šie sugebėtų tinkamai pagal savo kompetenciją paaiškinti prekių ar paslaugų kainų perskaičiavimo iš litų į eurus principus bei skatinti prisijungti prie Memorandumo savo dalykinius partnerius ir tiekėjus.

 

2013 metais paskelbtas Vilniaus savivaldybės atliktas tyrimas atskleidė, kad atvykę į Vilnių  turistai dažniausiai renkasi savarankišką pasivaikščiojimą po miestą, lankosi kavinėse, restoranuose, apžiūri įžymius objektus, muziejus, galerijas, taip pat apsiperka. Apklausus miesto svečius iš kitų šalių, beveik visi pateikti kriterijai apie Vilnių buvo įvertinti vidutiniškai 4 balais ir aukščiau iš 5 galimų. Aukščiausiai įvertintas buvo vilniečių draugiškumas ir svetingumas bei taksi paslaugos (išskyrus taksi paslaugas iš oro uosto). Vidutiniškai įvertinti viešieji tualetai bei informacija apie viešąjį transportą. Geriausiai Vilniaus turizmo galimybes yra įvertinę lenkai, prasčiausiai – prancūzai.

 

2012 metais įkurtos įmonės „Smart Taxi“ automobilių parką sudaro benzininiai „Toyota Verso“ ir hibridiniai „Toyota Prius“ automobiliai, nuo balandžio vidurio „Smart taxi“ pasipildė penkiais naujais verslo klasės sedanais „Toyota Corolla“ ir dviem „Toyota Verso“. Keleivių patogumui sukurta elektroninė užsakymų sistema leidžia internete administruoti ir stebėti savo taksi užsakymus, taksi automobiliuose įrengti kortelių skaitytuvai bei belaidis interneto ryšys. 

 
 
Naujas „Wizz Air“ rekordas: pervežta 15 mln. keleivių
2014/09/01

Wizz Air„Wizz Air“, didžiausia mažų sąnaudų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, pirmą kartą kompanijos istorijoje pervežė 15 milijonų keleivių per 12 mėnesių laikotarpį**. Šis rekordinis kompanijos skaičius žymi 17 proc. metinį augimą bei vidutinį 86 proc. orlaivių užpildymą analizuojamu laikotarpiu.

 

Atsižvelgdama į išskirtinius veiklos rezultatus 2012 ir 2013 metais, viena didžiausių orlaivių gamintojų pasaulyje „Airbus“ taip pat įvertino oro linijų bendrovę – „Wizz Air“ pelnė aukščiausią apdovanojimą už veiklą Europoje (angl. „Best Operational Excellence Award – Europe“).

 

„Mūsų naujausias pasiekimas – 15 milijonų keleivių per paskutinius dvylika mėnesių – patvirtina, kad kelionių paklausa mažomis kainomis yra itin didelė visose 35 šalyse, kuriose dirbame. Tikime, jog vykdydami vis daugiau skrydžių į kiekvieną iš 341 maršrutų, jungiančių 102 kryptis, o mūsų orlaivių parkui iki šių metų pabaigos augant iki 54 „Airbus A320“ tipo lėktuvų, patenkinsime savo klientų asmeninių kelionių lūkesčius su aukščiausio lygio aptarnavimu“, – sako „Wizz Air“ vykdantysis viceprezidentas John‘as Stephenson‘as.

 

Apie „Wizz Air”:

 

„Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 53 „Airbus A320“ tipo lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 18 bazių ir siūlo 340 maršrutų, jungiančių 102 kryptis 36-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2000 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. Iki finansinių metų pabaigos, kuri skaičiuojama 2014 m. kovo 31 d., bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 13,9 mln. keleivių.

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių finansiniams metams, kurie baigėsi 2014 m. kovo 31 d. („FY 2014”). Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.

** Analizuojamas laikotarpis – 2013 m. rugsėjis – 2014 m. rugpjūtis.  

 
 
„Air Lituanica“ rudens tvarkaraštis – dar patogesnis keliaujantiems darbo reikalais
2014/08/26

Air LituanicaBesibaigiant kalendorinei vasarai, kurios metu oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pagerino savo pervežtų keleivių prognozes – vasaros mėnesiais „Air Lituanica“ bus skridę daugiau nei 45 tūkst. keleivių – skelbiamas rudens maršrutų ir skrydžių skaičius. Rudenį bendrovė per savaitę siūlys 42 išvykimus reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus oro uosto.

 

Nuo rugpjūčio 31 d. atnaujinami skrydžiai į Amsterdamą, po trumpų vasaros atostogų sugrįžta Briuselio maršrutas, o prie reguliaraus skrydžių tvarkaraščio pridedami vasaros sezono metu pradėti skrydžiai į Danijos miestą Bilundą.

 

„Vasaros sezono metu daugiau keleivių skrido pažintiniais tikslais, o rudenį suaktyvėja darbo reikalais keliaujantys žmonės,  – sako „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus. – Į Briuselį, Amsterdamą, Berlyną vyks skrydžiai kiekvieną dieną, išskyrus šeštadienius. Ypatingai patogus maršrutas Vilnius – Talinas, kadangi skrydžiai vyks darbo dienomis du kartus per dieną – ryte ir vakare, todėl maršrutas tinkamas vienos dienos išvykoms“.

 

Bene labiausiai keleivių lauktas – po pusmečio atnaujintas „Air Lituanica“ skrydis į vieną svarbiausių oro uostų Europoje bei pasaulyje – Amsterdamo Šipolio (angl. Schiphol) oro uostą. Iš čia galima nukeliauti beveik į bet kurią pasaulio šalį, šį oro uostą itin vertina keliaujantys į tolimesnius kraštus. Iš Vilniaus į Amsterdamą „Air Lituanica“ lėktuvas kils 6.30 val., o iš Amsterdamo į Vilnių – 9.50 val., skrydžio trukmė 2 val. 20 min. Toks tvarkaraštis patogus ne tik keliaujantiems į Amsterdamą, bet ir per Amsterdamą, norint pasiekti Europos, Šiaurės ir Pietų Amerikos bei Afrikos miestus.

 

Pastebėjus, kad vasaros metu pradėti skrydžiai į Bilundą puikiai užpildo susisiekimo su Vakarų Danija spragą, skrydžiai ir toliau visus metus bus vykdomi 2 kartus per savaitę. Trečiadieniais iš Vilniaus lėktuvo išskridimo laikas – 21.00 val., o šeštadieniais – 14.05 val. Skrydžio trukmė 1 val. 45 min.

 

Nuo rugpjūčio 31 d. taip pat bus tęsiami skrydžiai ir į ES sostine tituluojamą Briuselį. Skrydžiai į šį miestą vyks kasdien, išskyrus šeštadieniais. Darbo dienomis lėktuvas iš Vilniaus kils 18.00 val., o sekmadienį – 17.00 val. Skrydžio trukmė – 2 val. 25 min. „Briuselio maršruto keleiviui yra itin svarbus skrydžio laikas, todėl džiaugiamės dažnai keliaujančiųjų įvertinimu dėl patogaus vakarinio laiko“, – sako S. Bartkus.

 

S. Bartkus priduria, kad patogus skrydžių pasirinkimas leisįmonėms taupyti komandiruotėms skirtus kaštus – nereikės papildomų nakvynių, sumažės išlaidos dienpinigiams.

„Air Lituanica“ iš Vilniaus oro uosto taip pat skrenda į pagrindinius Berlyno, Prahos, Miuncheno, Paryžiaus, Talino oro uostus bei šią vasarą vykdė sezoninius skrydžius į Švedijos miestus Geteborgą ir Malmę.

 

  „Air Lituanica“ rudens skrydžiai:

 

Kelionės maršrutas

Kelionės data (savaitės dienomis)

Vilnius – Amsterdamas – Vilnius

I, II, III, IV, V, VII

Vilnius – Briuselis – Vilnius

I, II, III, IV, V, VII

Vilnius – Berlynas – Vilnius

I, II, III, IV, V, VII

Vilnius – Praha – Vilnius

I, II, IV, V

Vilnius – Paryžius – Vilnius

I, III, V, VII

Vilnius – Miunchenas – Vilnius

II, IV, VI, VII

Vilnius – Talinas – Vilnius

I, II, III, IV, V (du kartus per dieną)

Vilnius – Bilundas – Vilnius

III, VI