AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų vad. asistentė

  Aušra Grigaliūtė

  

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 Justė Adakauskaitė gera

 

Justė Adakauskaitė

Projektų vad. asistentė 

 

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 Greta praktikantė

 

Greta Vaičeliūnaitė

Praktikantė

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Tarptautiniai tinklai
               compass

Mes priklausome Compass Network” – nepriklausomam tinklui, vienijančiam geriausias pasaulio RsV agentūras, dirbančias su įvairiausiais projektais: nuo pripažintų tarptautinių prekių ženklų iki startuolių.

Įžvalgas ir individualias komunikacijos strategijas teikiame konsultuodamiesi su vieninga kryptimi žvelgiančiomis agentūromis, kurioms bendradarbiavimas – būtinybė, o ne privalumas.

 

               novum

Baltijos šalyse atstovaujame ir „Novum“ tinklui, kuris yra panašiai mąstančių, nepriklausomų, įvairialypių komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūrų tinklas, siekiantis dalintis geriausiais savo pasiekimais, verslo ryšiais, įžvalgomis apie industriją ir sektoriaus patirtimis.  

Tinklas siekia sukurti aktyvią ir klestinčią komunikacijos agentūrų bendruomenę, kuri turimiems ir ateities klientams pasiūlytų darbo su globaliais komunikacijos koncernais alternatyvą.

 

 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Sveikatinimas    
 
Paslaugos  
 
   
Medijos    
   
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
     
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+370 613 12342

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
Nauji tyrimai atskleidžia DNR įtaką vyrų nevaisingumui
2014/10/23

Pasaulinės sveikatos organizacijos duomenimis, beveik kas penkta pora, norinti susilaukti vaikų, susiduria su problemomis dėl nevaisingumo. Nors visuomenėje manoma, kad nevaisingumas – moters problema, net 40 proc. atvejų „kaltas“ būna vyras, o tiksliau – suprastėjusi jo spermos kokybė ar ejakuliacijos sutrikimai. Moksliniai tyrimai rodo, kad šią problemą gali sukelti ne tik genetika, bet ir vyro gyvenimo būdas: net 30-50 proc. vyrų vaisingumą lemia jo mityba, ligos, žalingi įpročiai ar net vaikystėje mūvėtos sauskelnės. Iki šiol spermos kokybė buvo tikrinama spermograma, bet ji nenustato spermos DNR vientisumo, kuris, pasak naujausių tyrimų, turi didelę įtaką vyriškam nevaisingumui.

 

„Įvairių šalių mokslininkų atliktų tyrimų rezultatai rodo, kad spermatozoidų skaičius spermos mililitre per daugiau kaip 50 metų sumažėjo nuo 120 mln. iki 60 mln. – lygiai perpus. Tačiau, teigti, kad nevaisingumas padidėjo taip pat du kartus, būtų neteisinga: per pastaruosius kelis dešimtmečius, pagal rekomendacijas, reikalavimai žemutinei spermos koncentracijos normai sumažinti nuo 80 mln./1 ml iki 15 mln./1ml, bet per metus vis dar pavyksta pastoti 95 proc. porų, – sako urologas Marius Kinčius. – Tikslus Lietuvos vyrų vaisingumo vaizdas dar neišryškėjo, nes neužaugo vadinamoji „pampersų karta“: sauskelnės turi didelę įtaką berniukų vaisingumui, mat, jeigu vaikas nuolatos jas mūvi, nevyksta ventiliacija ir sėklidės gali perkaisti. Kadangi į Lietuvą sauskelnės buvo atvežtos tik po 1990 m., to  laikmečio vaikai šiuo metu dar nesistengia aktyviai pastoti.“

 

Pasak specialisto, spermos kokybę galima įvertinti tik atlikus laboratorinius tyrimus – spermogramą, kai nustatomas tikslus spermatozoidų skaičius, jų gebėjimas judėti, forma (sveiki spermatozoidai turi galvą, kaklą ir uodegą, pakitę gali turėti dvi uodegas ir pusę galvos, neturėti kaklo ir pan.) ir gyvybiškumas. Kita vertus, šis tyrimas gali rodyti ir normalius spermos parametrus, o pora vistiek kentėti dėl nevaisingumo. Tokių situacijų pasitaiko kas 6-7-tai porai, kurios nevaisingumo priežastys slypi vyro organizme. Tokiais atvejais reikalingas naujas tyrimas, atskleidžiantis kitus spermos parametrus – spermos-hialurono rūgšties surišimo analizė (SHBA).

 

„Vyrų spermos kokybei ir kiekybei įtakos turi daug veiksnių: aplinkos užterštumas, nuolatinis buvimas saulėje, netinkama mityba, piktnaudžiavimas nikotinu ir alkoholiu, nuolatinis stresas, kai kurių vaistų vartojimas ar atliekama chemoterapija. Jeigu įprastai, pašalinus problemą keliančius veiksnius, spermos kokybė atsistato vidutiniškai per 3 mėnesius, po chemoterapijos šis procesas gali užtrukti iki 5 metų, – sako M. Kinčius. – Priešingai nei moterys, kurios gali rinktis įvairią terapiją, vyrų galimybės pagerinti vienintelį pagrindinį veiksnį – spermos kokybę – labai ribotos. Vienintelis būdas pastoti natūraliai, esant vyro nevaisingumui – vyro spermos kokybės gerinimas.“

 

Kaip rašo portalas www.karjerairsveikata.lt, tiriant vaisingumo problemų varginamus vyrus nustatyta, kad jų organizme trūksta kai kurių svarbių elementų: L-karnitino, būtino spermatozoidų judrumui bei kiekiui ir ląstelių energijai; vitamino E, pagerinančio spermatozoidų judrumą ir padidinančio spermatozoidų ląstelių gebėjimą susijungti su kiaušinėliu; cinko, gerinančio spermatozoidų ląstelių tankį ir testosterono lygį; L-arginino – pagerinančio spermatozoidų kiekį ir judrumą; folio rūgšties; kofermentoenzimo Q10, padidinančio apvaisinimo koeficientą, spermatozoidų kiekį ir judrumą; glutationo ir seleno.

 

Iki šiol nebuvo tyrimo, kuris įrodytų visų minėtų medžiagų derinio poveikį vyrų vaisingumui, tačiau neseniai Austrijoje, Vienos ambulatoriniame vaisingumo centre, buvo atlikti bandymai su 67 vaisingumo problemų kamuojamais vyrais. Tris mėnesius jiems buvo duodamas minėtų aktyvių medžiagų mišinys, po kurio vartojimo jų hialurono rūgšties rišamoji geba padidėjo beveik 20 proc. Tai reiškia, kad buvo surišta daugiau judrių ir morfologiškai normalių spermijų, turinčių didelį DNR vientisumą, tai padidina galimybę natūraliai apvaisinti, o vėliau – vystytis normaliam nėštumui. Tyrimų duomenys rodo, kad tirtasis elementų junginys gali būti daug žadantis naujas terapinis metodas natūraliai norinčioms pastoti poroms, kenčiančioms nuo neaiškios kilmės vyrų vaisingumo nepakankamumo arba nevaisingumo.

 
 
Akių sausumui gydyti – ateities technologijos
2014/10/22

Technologijų amžiuje, kai nieko nebestebina spausdintuvu atspausdinti 3D daiktai ar neuroniniais impulsais valdoma bioninė žmogaus galūnė, medicina atrodo beveik visagalė. Tai, kas anksčiau atrodė neįmanoma, pasitelkiant technologines galimybes ir mokslo pasiekimus, jau galima išspręsti. Pasak LSMU Kauno klinikų akių ligų klinikos gydytojos oftalmologės ir Kauno oftalmologų klubo pirmininkės dr. Editos Puodžiuvienės, paslaptingai skambantis nanotechnologijų mokslas gali būti pritaikytas ir kasdienėms, iš pirmo žvilgsnio nerimtoms, problemoms, kaip akių sausumas, gydyti.

 

„Vienas sudėtingiausių organų žmogaus kūne – akis, todėl nenuostabu, kad jos specifinėms ligoms gydyti naudojamos modernios technologijos. Vienas šių negalavimų – sausų akių liga (SAL), kurios metu dėl įvairių priežasčių plonėja ašaros plėvelė ir pakenkiamas akies paviršius. Sunkiais SAL atvejais užsitęsęs akies uždegimas pakenkia visam akies paviršiui – sužaloja tiek rageną, tiek junginę, o tai gali baigtis neišgydomu regos pablogėjimu, – sako gydytoja oftalmologė E. Puodžiuvienė. – Pakartotiniai mokslininkų tyrimai vieningai siūlo SAL gydyti osmoprotekcijos būdu – preparatais, kurie padeda ląstelėms išlaikyti vandenį, kad šios išsaugotų savo tūrį ir funkcijas druskingoje aplinkoje.“

 

Anot akių ligų gydytojos, 1940 metais pirmos kartos lašai, skirti akies sausumui gydyti, tebuvo paprasčiausi fiziologiniai tirpalai, t.y. tiesiog druskingas vanduo. Tokie lašai negalėjo užtikrinti reikiamo ilgalaikio drėkinimo, nes paprasčiausiai labai greitai nubėgdavo. Praėjus dvidešimčiai metų, atsirado antros kartos akių lašai, kuriuos sudarė vanduo ir tirštinamosios medžiagos (polimerai). Šie lašai ilgiau išsilaikydavo akies paviršiuje, bet veikdavo tik vieną (vandeninį) ašaros plėvelės sluoksnį, nes pasižymėjo vandenį pritraukiančiomis savybėmis, tad problemos iš esmės nespręsdavo. Dar po kelių dešimtmečių akims drėkinti pradėti naudoti hialurono rūgšties preparatai, ilgiau sulaikantys vandenį. Tačiau tiek antros, tiek trečios kartos akių lašai neveikė riebalinio ašarų plėvelės sluoksnio, kurio vaidmuo sausų akių ligos išsivystymui itin svarbus.

 

„Praktika rodo, kad sausų akių liga dažniau vystosi dėl padidėjusio vandens išgaravimo nei dėl sutrikusios ašarų gamybos. Riebalinis ašarų plėvelės sluoksnis apsaugo vandeninį nuo greito išgaravimo, šį procesą lėtina ir užtikrina ašarų plėvelės stabilumą. Taigi, naujausi ketvirtos kartos akių lašai – riebalų vandenyje emulsijos – atkuria visus tris ašarų plėvelės sluoksnius (gleivinį, vandeninį ir riebalinį). Tai tapo įmanoma padaryti pasitelkiant nanotechnologijas“, – sako E. Puodžiuvienė.

 

Nanotechnologijos – manipuliavimas medžiagomis molekuliniame lygyje – gali būti panaudojamos medicininiams tyrimams arba gydant įvairius negalavimus. Pavyzdžiui, anglies nanovamzdeliai – cilindro formos anglies atomų dariniai, kurių skersmuo yra vos kelių nanometrų pločio – pasižymi galimybėmis aptikti ligų sukėlėjus ar manipuliuoti jais molekuliniame lygyje. Mokslininkai, siekdami sukurti dirbtinį kaulą kūno viduje, tiria, kaip panaudoti natūraliai kaulo viduje randamas molekules ir anglies nanovamzdelius bei iš jų sudaryti mikropluoštą, sujungiantį kaulų lūžius.

 

Anglies nanovamzdeliai ir aukso nanodalelės taip pat yra naudojamos burnos vėžiui nustatyti: naudojant nanotechnologijas, galima aptikti labai mažus specifinio baltymo kiekius, kurie nurodo vėžinių ląstelių arba gripo viruso egzistavimą organizme. Dar daugiau – iš dalelių suformuotas nanopluoštas gali pagauti net pavienes vėžines ląsteles kraujyje ir prie jų prijungti antikūnus ar peptidus. Šias medžiagas galima pastebėti specialiais prietaisais ir selektyviai pašalinti naudojant išorinį infraraudonųjų spindulių lazerį.

 

Kaip rašo www.sausosakys.lt, jau keliasdešimt metų vykdomi bandymai leidžia moderniausius mokslo pasiekimus panaudoti ir sprendžiant kasdienes žmonių problemas – varginantį akių sausumą, kurio negali suvaldyti įprasti akių lašai. Ketvirtos kartos akių  lašuose, pasitelkiant nanotechnologijas, riebalinis lašelis sumažinamas ir padengiamas surfaktantu bei katijonais, t. y. teigiamais jonais, kad tvirčiau prisikabintų bei tolygiau pasiskirstų prie neigiamą krūvį turinčio akies paviršiaus. Tai svarbi savybė, nes tolygus lašų pasiskirstymas akies paviršiuje nesukelia laikino matymo sutrikimo.Teigiamai įkrauta preparato emulsija – vanduo su mikroskopiniais riebalų lašeliais – leidžia net keturis kartus padidinti preparato pasisavinimą bei ilgiau negu paprastas, neigiamais jonais prisodrintas, druskos tirpalas drėkinti rageną.

 

Nanotechnologijomis apdoroti akių lašai sugeba atkurti visus tris ašaras sudarančius sluoksnius – gleivinį, vandeninį ir riebalinį. Gleivinio sluoksnio atkūrimas užpildo defektus akies paviršiuje ir padeda greičiau gyti smulkiems pažeidimams, vandeninė akių plėvelė apsaugoma vandeniu, bet ypač svarbus yra riebalinis sluoksnis, sumažinantis  ašarų garavimą ir užtikrinantis ašarų plėvelės stabilumą: kai tirpale esantys riebalų lašeliai „apvelkami“ nanodalelėmis, jie negali susijungti į vieną didelį lašą, todėl lengviau prisitvirtina prie akies paviršiaus ir ten išsilaiko  net iki penkių dienų. Viena tokių akių lašų dozė pakeičia kelias įprastinių vaistų dozes  – taip preparatas vartojamas efektyviau.

 

 
 
Įteikti apdovanojimai pažangiausioms Lietuvos spaudos pramonės įmonėms
2014/10/17

Ketvirtadienį Lietuvos spaustuvininkų asociacija (LISPA), kartu su Ūkio ir Lietuvos pramonininkų konfederacija įteikė spaudos pramonės apdovanojimus. Taip jau septintąjį kartą už pasiekimus ir laimėjimus pagerbtos geriausios šios pramonės šakos įmonės. Iš viso įteikti 9 apdovanojimai, o garbingiausias jų – „Spaudos Atlantas”, skiriamas asmenybėms už viso gyvenimo nuopelnus ar ypač reikšmingus darbus bei pasiekimus spaudos pramonės srityje, įteiktas buvusiai ilgametei LISPA prezidentei dr. Erikai Furman.

 

„Šiandien spaudos pramonė išgyvena pokyčių laikotarpį, todėl labai didžiuojamės įmonėmis, kurios, net ir veikiamos įvairių išorinių bei vidinių veiksnių, toliau investuoja, kuria naujas darbo vietas, diegia inovacijas bei plečia užsienio rinkas, – sako LISPA prezidentas Artūras Karosas. – Nominuotosios įmonės ne tik plėtoja savo verslą, bet ir rūpinasi spaudos pramonės šakos ateitimi, ieško aplinkai draugiškų sprendimų bei investuoja į mokslą, švietimą, kultūrą. Manau, šios įmonės yra pavyzdys ne tik spaustuvininkams, bet visoms Lietuvos įmonėms.“

 

Ūkio ministras Evaldas Gustas apdovanojimus įteikė net kelių nominacijų laimėtojams: „Metų eksportuotoju“ tapo lyderiaujanti Baltijos šalyse fleksografinė spaustuvė – UAB „Aurika“, kurios eksportas per 2013 m. išaugo net 30 proc.; „Metų lyderiu“ išrinkta užsukamų metalinių dangtelių gamyba užsiimanti įmonė UAB „Elmoris“, laikoma pažangiausia ir patikimiausia savo srities specialiste ne tik Baltijos šalyse, bet ir visoje Europoje; „Inovatyviausios spaustuvės“ nominacija atiteko UAB „Balto trader”, kuri savo klientams kasmet pristato inovatyvius produktus, tokius, kaip personalizuotos ar foto knygos; „Metų gaminiu” pripažintas UAB „Petro ofsetas" 100 egz. tiražu išleistas pirmasis Lietuvoje faksimilinis leidinys, skirtas 300-osioms Kristijono Donelaičio gimimo metinėms. Uždarajai dizaino ir leidybos įmonei AB „Kopa“ buvo įteiktas „Žaliausios spaustuvės“ apdovanojimas. Dar dar vieną apdovanojimą gavo UAB „Aurika“ – įmonė pripažinta „Žinių spaustuve“. Lietuvos pramoninkų konfederacija apdovanojo UAB „Ink Idea“, kaip „Kūrybinių sprendimų spaustuvę”, o UAB „Spindulio spaustuvė" darbuotojai Nijolei Grigienei įteikė „Metų darbuotojo” apdovanojimą.

 

Lietuvos spaudos pramonės apdovanojimus vainikavo Seimo nario prof. Arimanto Dumčiaus įteiktas „Spaudos Atlantas” dr. Erikai Furman. „Man didelė garbė šiandien savo rankose laikyti šį apdovanojimą. Prieš aštuonerius metus mane, nedidelės šeimos spaustuvės atstovę, išrinko Lietuvos spaustuvininkų asociacijos prezidente už mano nepaliaujamą idealizmą, optimizmą ir iškeltus tikslus, kurie buvo svarbūs ne tik kiekvienai spaustuvei, bet ir visai pramonės šakai – švietimas, aplinkosauga, eksportas. Man patikėjo formuoti spaudos pramonės politiką ir sugebėjo išbūti vieninga jėga svarbiausiais pramonės šakos istorijos posūkiais. Asociacijoje užaugau ir subrendau, kaip asmenybė-verslininkė, lobistė, mokslininkė, suvokdama, koks yra svarbus ir svarus verslo vaidmuo valstybės politikoje, kaip svarbu, kad jis būtų nuolat atstovaujamas, dalyvautų valstybės gyvenime ir bendros verslo aplinkos formavime“,– sakė dr. E. Furman.

 

Iki šiol „Spaudos Atlanto“ apdovanojimus yra pelnę: UAB „S. Jokužio leidykla-spaustuvė“ įkūrėjas ir savininkas, ilgametis LISPA Tarybos pirmininkas Saulius Jokužys, UAB „Petro ofsetas“ įkūrėjas ir vadovas, LISPA švietimo komiteto pirmininkas Petras Kalibatas, Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovui dr. Gediminui Rainiui – už nuolatinę spaudos pramonės globą, skleidžiant žinią Lietuvoje ir užsienyje apie šią pramonės šaką, kaip inovatyvią ir turinčią gilias tradicijas, bei spaustuvininkų bendruomenę, vienijančią vertybinius pagrindus turinčias asmenybes, ir Jos Ekscelencija Lietuvos Prezidentė Dalia Grybauskaitė – už spausdinto žodžio puoselėjimą ir spaudos išsaugojimui palankių politinių sprendimų rėmimą.

 

Lietuvos spaudos pramonės apdovanojimai teikiami nuo 2007 m, siekiant garsinti sėkmingą spaudos įmonių veiklą, jų žinomumą Lietuvos ir užsienio rinkose, pagerbti iškilias spaudos pramonės asmenybes. Nominacijų nugalėtojus renka nepriklausoma vertinimo komisija, sudaryta iš VšĮ „Versli Lietuva“, Mokslo inovacijų ir technologijų agentūros, VšĮ „Lietuvos inovacijų centras”, Lietuvos pramonininkų konfederacijos, Ūkio ministerijos, Užsienio reikalų ministerijos ir kt. atstovai.

 

1994 m. įkurta Lietuvos spaustuvininkų asociacija (LISPA), profesiniu ir bendros veiklos pagrindu jungia spaustuves, susijusių veiklų įmones, mokymo institucijas. Šiuo metu asociacija vienija 27 narius.

 

 
 
Kaip savo oda rūpinasi scenos žvaigždės?
2014/10/16

Moterų, turinčių nepriekaištingai atrodyti scenoje, veido oda kasdien patiria daug iššūkių – turi susidoroti su maskuojančiomis priemonėmis, kurios užkemša poras, pažeidžia odos apsauginį barjerą, tad oda išsausėja, greičiau praranda elastingumą, skaistumą. Scenos ir televizijos žvaigždėms odą reikia valyti dažniau, nei lengvu makiažu besipuošiančioms moterims, tad joms ypač svarbu rinktis priemones, kurios yra švelnios odai ir gali būti naudojamos kelis kartus per dieną. Dainininkė Urtė Šilagalytė prisipažįsta, kad nuo dažno sceninio makiažo pavargusi oda reikalauja specialaus dėmesio, tad tik tinkama jos priežiūra padeda atstatyti sutrikdytą drėgmės balansą.

 

„Pastebiu, kad po intensyvaus koncertų maratono ar darbo televizijoje, kur būtinas ryškesnis makiažas, veido oda praranda elastingumą ir pradeda sausėti, todėl ją reikia skubiai drėkinti. Odą valau specialiai tam skirtais valikliais tiek vakare, tiek ryte, taip pat stengiuosi nepamiršti veido atgaivinti drėkinančiomis kaukėmis, – sako U. Šilagalytė. – Pavargusios odos neapgausi jokiomis gudrybėmis, nes ją lepinti ir mylėti reikia visada – miegas, vanduo ir, žinoma, tinkama mityba bei nuolatinė šypsena veide yra geriausi būdai atrodyti švytinčiai.“

 

Dainininkės kasdienė odos priežiūra susideda iš drėkinamojo kremo, kuris atkuria prarastą drėgmės pusiausvyrą, ir paakiams skirto aliejaus. „Pirkdama visiškai naują produktą, visada pasidomiu jo sudėtimi. Eksperimentuoti nemėgstu, tad dažniausiai veido priežiūrai naudoju tą pačią, mėgstamą produkciją“, – sako Urtė.

 

Kai makiažas nėra būtinas, U. Šilagalytė dekoratyvinę kosmetiką naudoja saikingiau, bet visiškai šio ritualo neatsisako. „Man atrodo, kad dažymasis daugeliui moterų yra malonumas. Aš tikrai esu viena jų. Kasdien nesidažau tiek, kiek to reikia koncertams, bet lengvi skaistalai ir blakstienų tušas man yra nepakeičiami, norint šiek tiek paryškinti bruožus“, – sako dainininkė. Mergina prisipažįsta, kad jos oda nėra labai lepi ar sudėtinga, todėl ji gali leisti sau išbandyti įvairius produktus – ir natūralią kosmetiką, ir gydomąsias priemones. Didžiausią dėmesį U. Šilagalytė skiria odos drėkinimui ir stengiasi rinktis sausai ir jautriai odai tinkamus produktus, tokius, kaip, pavyzdžiui, „Physiogel“ dermatologinė kosmetikos linija, subalansuota kasdienei sausos ir jautrios odos priežiūrai.

 

Visažistė Giedrė Simutė atkreipia dėmesį, kad vienas svarbiausių žingsnių puoselėjant sveiką ir skaisčią odą – drėkinamųjų priemonių naudojimas: „Išsausėjusi oda linkusi raukšlėtis, jos paviršius netenka švytėjimo ir elastingumo. Jeigu moteris dažnai naudoja makiažo priemones, dėl nuolatinio makiažo valymo tik dar labiau apsunkinama odos būklė, todėl būtina odą drėkinti.“ Pasak specialistės, ypač svarbu drėkinti odą prieš darant vakarinį makiažą, kuris būna ryškesnis, atitinkamai didesnės koncentracijos, tad odai sunkiau per jį kvėpuoti. Nuvalius makiažą, švarią odą taip pat būtina drėkinti. Dienai tinka labiau drėkinantys produktai, o nakčiai odą galima palepinti ir intensyvesniu riebesniu bei regeneruojančiu kremu.

 

„Kad ir kaip jaustumėtės pavargusios vakare, labai svarbu prieš einant miegoti pasirūpinti savo oda. Ją reikia kruopščiai nuvalyti, braukiant pagal masažines veido linijas. Valant teisingais judesiais, tuo pat metu dar ir stangrinama veido oda. Svarbu ir rinktis savo odai tinkamiausią valiklį: atidžiai stebėti, kad jame nebūtų alkoholio, natrio laurylsulfato, o aktyvios valomosios medžiagos veiktų švelniai, nesausintų ir nedirgintų odos“, – pataria G. Simutė.

 

Visažistė pataria kasdieniam naudojimui rinktis priemones, atitinkančias natūralų veido pH ir kurių sudėtyje yra kuo mažiau arba išvis nėra emulsiklių, sintetinių aliejų, alkoholio, kvapiųjų, konservuojančių medžiagų. „Visada svarbu atkreipti dėmesį į produkto sudėtį, juk jis skirtas mūsų veido odai! Jeigu renkamės, kokie maisto produktai yra sveikesni, taip pat atidžiai turime rinktis ir kokią kosmetiką naudojame. Kuo mažiau ji kenks odai, tuo mažesnė rizika, kad metams bėgant, prireiks drastiškų kosmetinių procedūrų“, – sako G. Simutė. 

 

Idealus sprendimas kasdienei jautrios ir sausos odos priežiūrai – „Physiogel“ dermatologinė kosmetika, nes jos kremuose ir losjonuose esantys lipidai yra panašūs į odos epidermio lipidus ne tik savo sudėtimi, bet ir linijine struktūra. Šie lipidai papildo natūralius lipidus, kurie yra tarp epidermio ląstelių viršutiniame odos sluoksnyje, ir taip sumažina drėgmės praradimą bei neleidžia išoriniams dirgikliams patekti į vidų. „Physiogel“ produktus galima įsigyti vaistinėse.

 
 
„Wizz Air“ keleiviams – dar daugiau privalumų
2014/10/16

„Wizz Air“, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, paskelbė naujas „WIZZ Discount Club“ klubo nariams teikiamas nuolaidas ir privilegijas.

 

Nuo spalio 14-tos dienos, be jau esamų nuolaidų lėktuvų bilietams, keleiviai gali mažiau mokėti ir už bagažą – tokios nuolaidos galios vienerius narystės metus „WIZZ Discount Club“ klube, užsakant skrydžius. Taip pat pristatytos dvi naujos narystės rūšys – įprastinė narystė, kuri klubo nariams ir vienam jų kelionės kompanionui suteikia galimybę mėgautis klubo nuolaidomis lėktuvų bilietams bei bagažo mokesčiams ir grupinė narystė, kurios privalumais ir nuolaidomis gali naudotis didesnė dalis šeimos ar draugų, keliaujančių kartu su šio klubo nariu.

 

„Mes džiaugiamės, galėdami paskelbti pagrindinius mūsų nuolaidų klubo paslaugų papildymus. Turime jau daugiau nei pusę milijono klubo narių, tad akivaizdu, kad tiems, kurie siekia sutaupyti kiekvienos kelionės su mūsų bendrove metu, šio klubo gyvavimas yra aktualus. Vienos kelionės metu sutaupomi 35 litai nuo bilietų kainos ir 18 litų bagažui – tai klubą daro dar patrauklesniu keleiviams, kurie atsilygina savo lojalumu. Sutaupyti jie gali kaskart, užsisakinėdami „Wizz Air“ skrydžius per vienerius klubo narystės metus, – sako Danielis de Carvalho‘as, „Wizz Air“ komunikacijos vadovas. – Turint įprastinę narystę už 119 litų, nuolaidomis džiaugtis galės du žmonės vieno užsakymo metu, tuo tarpu didesnė žmonių kompanija, pavyzdžiui, grupės iki 6 keleivių ar šeimos daugiau sutaupytų pasirinkusios grupinę narystę, kainuojančią 199 litus“.

 

Esami „WIZZ Discount Club“ klubo nariai pasikeisti į vieną iš naujų narystės variantų – standartinį arba grupės – gali per bet kurį būsimą bilietų užsakymą, arba gali likti su įprastomis klubo nuolaidomis iki narystės pabaigos.

 

„WIZZ Discount Club“ klubo nariu galima tapti svetainėje wizzair.com.