AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų koordinatorė

Aušra Grigaliūtė

     

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

 

 

Beatričė Paškevičiūtė

Direktorės asistentė

 

 

 

 

 

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Tarptautiniai tinklai
               compass

Mes priklausome Compass Network” – nepriklausomam tinklui, vienijančiam geriausias pasaulio RsV agentūras, dirbančias su įvairiausiais projektais: nuo pripažintų tarptautinių prekių ženklų iki startuolių.

Įžvalgas ir individualias komunikacijos strategijas teikiame konsultuodamiesi su vieninga kryptimi žvelgiančiomis agentūromis, kurioms bendradarbiavimas – būtinybė, o ne privalumas.

 

               novum

Baltijos šalyse atstovaujame ir „Novum“ tinklui, kuris yra panašiai mąstančių, nepriklausomų, įvairialypių komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūrų tinklas, siekiantis dalintis geriausiais savo pasiekimais, verslo ryšiais, įžvalgomis apie industriją ir sektoriaus patirtimis.  

Tinklas siekia sukurti aktyvią ir klestinčią komunikacijos agentūrų bendruomenę, kuri turimiems ir ateities klientams pasiūlytų darbo su globaliais komunikacijos koncernais alternatyvą.

 

 
Esami klientai
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
 
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
Aplinkosaugos sektorius    
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė      
     
Finansinis sektorius      
Nordea      
Paslaugos  
nakvok.lt  
       
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
     
Sportas, sporto renginiai    
we run vilnius nespalvotas  we own the night t    
Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras   
markuciai nespalvotas
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
beer garden      
 
Kultūra, menas      
     
 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
   
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Finansinis sektorius
Nordea      
Paslaugos      
nakvok.lt  
   
     
Medijos    
     
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
       
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     markuciai nespalvotas
Horeca ir greito vartojimo prekės    
katpedėlė nespalvotas logo    
beer garden      
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+971 55 158 0240 

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
sty_e_pic.png
 
 
Piligriminė kelionė – neįprastas būdas pamatyti ypatingas pasaulio vietas
2015/03/27

Artėjant vasaros sezonui, turbūt dažnam mintyse sukasi atostogų planai. Galbūt tradicinės kelionės jau atsibodusios, o aktyvūs ir kupini iššūkių žygiai – tikrai ne kiekvienam. Kaip alternatyvą galima rinktis piligriminę kelionę – tai ne tik religinę reikšmę turinčių vietų aplankymas, bet ir puiki galimybė pamatyti garsiausias, gražiausias pasaulio vietas bei pabendrauti su optimizmo kupinais bendrakeleiviais. Balandžio pabaigoje į tokio tipo kelionę per 6-ias Europos šalis Lurdo link leisis Maltos ordino pagalbos tarnybos (MOPT) savanoriai, kurie mielai priimtų ir dar kelis bendražygius.

 

„Piligriminė kelionė nuo įprastų kelionių skiriasi kardinaliai. Visų pirma, tai žmonės su kuriais keliaujama: kažin ar kur kitur į vieną vietą susirenka tiek daug skirtingų žmonių – tai ir patys piligrimai, ir maltiečių savanoriai, ir žmonės, norintys tiesiog pakeliauti. Be to, į kelionę kartu leidžiasi ir neįgalieji, kurie pripildo atmosferą gerumu ir gyvenimo džiaugsmu. Kitas dalykas – tai pojūčiai, kuriuos galima patirti tik šios kelionės metu: vien faktas, kad aplankoma tiek šventų vietų jau šitą sako, taip pat, tik čia didžiųjų Europos miestų bažnyčiose mišias galima išgirsti lietuviškai, vienoje vietoje pamatyti 7 tūkst. maltiečių savanorių, kurie į Lurdą susirenka iš viso pasaulio, – sako MOPT generalinis sekretorius Eitvydas Bingelis. – Kelionę į Lurdą organizuojame jau 9 kartą, per visus metus iš keliavusių sulaukiame tik pačių geriausių atsiliepimų. Kai kurie kelionę įvardija kaip savo gyvenimo žygį. Įspūdžius ir pojūčius sunku nupasakoti, reikia tai patirti“.

 

6 miestai, kuriuos piligriminės kelionės metu aplankys maltiečiai: 

 

Brno – tai antras pagal dydį Čekijos miestas, Moravijos regiono sostinė. Nors miestas yra didelis pramonės centras, čia taip pat yra nemažai lankytinų vietų: jaukus senamiestis, apsuptas pilių, bažnyčių ir muziejų, pačiame centre – Nepriklausomybės aikštė su miesto simboliu „The Brno Dragon“, visai šalia užlipus į kalvą – žymioji Petro ir Povilo Katedra, nuo kurios atsiveria nuostabi panorama. Daug dėmesio sulaukia ir Tugendhat vila, kuri yra pirmasis moderniosios architektūros monumentas Čekijoje ir ketvirtasis pasaulyje, įtrauktas į „Unesco“ paveldo sąrašą. Bene žymiausias objektas – tai XIII a. pastatyta Špilberko pilis, kurioje kadaise veikė garsusis „Tautų kalėjimas“.

 

Austrijos sostinė Viena – tai vienas lankomiausių miestų pasaulyje, kuriame muziką kūrė garsieji kompozitoriai Štrausas, Bethovenas bei  Mocartas. Šis miestas garsus tokiais lankytinais objektais kaip savo didybe žavintys Šionbruno ar Hofburgo rūmai, miesto simboliu laikoma Šv. Stepono katedra, garsioji Vienos opera, kurioje pirmasis nuskambėjęs kūrinys – Mocarto „Don Žuanas“, neohelenistinio stiliaus Parlamento rūmai, Froido muziejus ir daugeliu kitų. Viena – ypatingas miestas maltiečiams, kadangi pačiame Miesto centre yra Maltiečių bažnyčia.

 

Pirmą kartą maltiečiai užsuks į Italijos sostinę Milaną. Nors šis miestas vadinamas viena iš mados sostinių, čia gausu ir istorinių objektų: tai didžiausia pasaulyje gotikinė katedra – Duomo katedra, Leonardo Da Vinči freskomis puošta pilis (pilies muziejus, it. Castello Sforzesco), visame pasaulyje garsus operos teatras „La Scala“, į kurį bilietus gauti sunku, tačiau smalsumą patenkinti gali teatro muziejus. Meno šedevru vadinama traukinių stotis, tarsi muziejus – didžiausios ir gražiausios kapinės Italijoje Cimitero Monumentale, kuriose ilsisi G. Verdis.

 

Turinas – tai šiaurės Italijos miestas, kurį supa Alpės. Miestas garsus ne tik automobilių „Fiat“ gamykla, bet ir lankytinais objektais: tai istorinėje aikštėje Castello stovintys Madama rūmai, nuostabioji Stupinigi pilis, kuri yra įtraukta į „Unesco“ pasaulio paveldo sąrašą, karališkoji San Lorenzo koplyčia bei karališki rūmai, kuriuose įkurtas ginklų muziejus. Dar viena ypatinga vieta – Turino katedra, kurios koplyčioje saugoma Turino drobulė – viena iš žymiausių relikvijų pasaulyje. Teigiama, jog Turino drobulėje buvo įvyniotas Kristaus kūnas. E. Bingelis pastebi, kad drobulė atidengiama tik kas kelerius metus, o šiais metais ji kaip tik bus atidengta, todėl tai bus ypatingas įvykis, kurį pamatyti susirinks labai daug žmonių iš viso pasaulio.

 

Kelionės tikslas – Lurdas. Miestas, garsus istorija, kurioje teigiama, kad 1859 m. čia net 18 kartų apsireiškė Švč. Mergelė Marija. Nuo to laiko mieste apsilankė apie 200 mln. žmonių. Tai miestas, garsėjantis stebuklingais išgijimais: įrodyti ir Vatikano patvirtinti 68 stebuklingi išgijimai. Vienas iš išgijusių buvo maltietis, tad viso pasaulio Maltos ordino nariams Lurdas yra ypatinga vieta – būtent čia vyksta jau tradicija tapusios pasaulinės Maltos ordino dienos, į kurias susirenka apie 7 tūkst. maltiečių. Apsilankiusiems Lurde didžiulį įspūdį palieka Šv. Pijaus X, dar kitaip žinoma kaip Požeminė bazilika, kurioje vienose mišiose dalyvauja apie 10 tūkst. žmonių, taip pat kiekvieną vakarą rengiama žvakių procesija, kryžiaus kelias. Tai yra žymus piligrimystės centras, tad kiekvienas, net ir nebūdamas atsidavęs katalikas, pabuvęs čia, parsiveža neišdildomus įspūdžius.

 

Nica – tai pietų Prancūzijoje, palei Viduržemio jūros pakrantę įsikūręs miestas. Šiame krašte visų pirma kvapą užgniaužia kraštovaizdis – iš vienos pusės miestą supa kalnai, iš kitos – skalauja jūra, oras čia visuomet puikus. Miestas taip pat žavi siauromis senamiesčio gatvelėmis, krautuvėlėmis, antikvariatais bei įspūdinga statinių architektūra.  Šis miestas – tai tikra atgaiva sielai.

 

Maltos ordino pagalbos tarnybos piligriminė kelionė vyks balandžio 27 – gegužės 9 dienomis. Jos metu bus aplankyti visi minėti miestai, kurių įžymybes aprodys vietiniai maltiečiai. Kiekvienas keliaujantis turės laisvo laiko, tad galės aplankyti norimus objektus. Kelionė vyks autobusu. Daugiau informacijos apie kelionę galima rasti internetinėje svetainėje: http://goo.gl/382a4L

 

E. Bingelis pastebi, kad vietų skaičius ribotas, tad norintys registruotis turėtų suskubti. Norintys pasiteirauti ar užsiregistruoti, gali kreiptis el. paštu lurdas@maltieciai.lt arba tel. numeriu +370 605 55128.

 

Apie Maltos ordiną ir Maltos ordino pagalbos tarnybą

Maltos ordinas (MO) yra seniausia humanitarinės pagalbos organizacija pasaulyje, įkurta daugiau kaip prieš 900 m., Jeruzalėje. Šiuo metu MO vykdo pagalbos projektus 120-yje pasaulio šalių. Daugiau kaip 80 tūkst. MO savanorių visame pasaulyje teikia pagalbą 5 mln. skurstančių bei ligonių, o taip pat – nukentėjusių nuo karo, gamtos katastrofų, stichinių nelaimių.

 

Maltos ordino pagalbos tarnyba (MOPT) yra nuo 1991 metų Lietuvoje veikianti  Maltos ordino socialinės pagalbos organizacija, šiuo metu vienijanti daugiau kaip 900 savanorių 28 –iuose Lietuvos miestuose. Pagrindiniai vykdomi projektai: „Maistas ant ratų“ – karšto maisto išvežiojimas į namus seniems, sunkiai sergantiems, vienišiems žmonėms  16 -oje miestų, „Socialinės priežiūros namuose“ programa 9 – iuose miestuose, Socialiniai Vaikų dienos ir Jaunimo centrai 11-oje  miestų, 28 – iuose Lietuvos miestuose veikia jaunieji maltiečiai. Daugiau informacijos: www.maltieciai.lt

 
 
Kodėl namuose girdime triukšmą ir kaip to išvengti?
2015/03/26

Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, Europoje kasmet dėl triukšmo sveikata sutrinka 1-1,6 milijonams gyventojų, daliai jų – negrįžtamai. Dėl trumpalaikio triukšmo pradeda skaudėti galvą, sunkiau užmiegama ar pablogėja atmintis, o nuolatinis triukšmas gali lemti netgi širdies ir kraujagyslių ligas, kraujospūdžio padidėjimą, atsiranda išeminės širdies ligos tikimybė. Nors kontroliuoti triukšmo, su kuriuo susiduriama darbo vietoje, lauke ar transporte, lygį dažniausiai nėra galimybės, ekspertai atkreipia dėmesį, kad siekiant išvengti nuolatinio triukšmo sukeliamų sveikatos problemų, galima apsaugoti bent jau savo namus. 

 

Gyvenamosiose ir visuomeninėse patalpose susiduriama su trijų tipų triukšmu: oro, smūgio ir struktūriniu. Skirstymas priklauso nuo  triukšmo šaltinio: oro triukšmas sklinda oru (balsai, buitinė garso, vaizdo technika, muzikos instrumentai); smūgio triukšmo šaltiniai yra dinaminiai poveikiai į grindis (žingsniai, baldų stumdymas, vibracija); struktūrinį triukšmą sukelia garso šaltiniai, sąveikaujantys su pastato konstrukcijomis (hidrauliniai vandentiekio sistemos smūgiai, liftai, sienos gręžimas).

 

„Oru sklindantis triukšmas sienomis, lubomis bei apylankinėmis konstrukcijomis pasiekia ir mūsų ausis, todėl puikiai girdime kaimyno gitaros garsus, juoką ar net normalaus garso pokalbį. Ypač nuo oru sklindančio triukšmo kenčia tų daugiabučių namų gyventojai, kuriuose tarpbutinės atitvaros įrengtos iš lengvų ar nedidelio svorio ir storio medžiagų –  sako bendrovės „ROCKWOOL“ techninis vadovas Andrius Buska.

 

Siekiant sumažinti orinį garsą tarp atskirų kambarių, vienas optimaliausių sprendimų yra pertvarų oro garso izoliavimas.“ Anot jo, labiausiai paplitusios ir lengvai įrengiamos – karkasinės pertvaros su gipso kartono dengiamuoju sluoksniu. Šioje konstrukcijoje „masė“ yra gipso kartono plokštės, o viduje esantis oro tarpas atlieka spyruoklės vaidmenį. Pertvaros viduje susidariusią ertmę reikia užpildyti lengva, gerai garsą sugeriančia akmens vatos plokšte. Tam, kad būtų išvengiama smūginio triukšmo, specialistas pataria apsvarstyti galimybę įsirengti plūdriosios („plaukiojančios“) konstrukcijos grindis. Triukšmą sumažinti padės ir tarpinės iš kamštinio medžio, akmens vatos ar gumos.

 

„Apsisprendus izoliuoti būstą nuo triukšmo, svarbiausia nepadaryti klaidos ir pasirinkti tinkamas medžiagas. Jeigu montuosite lengvas pertvaras ir nenaudosite elastinių tarpinių, naudosite standžias jungtis prie gretimų konstrukcijų, rezultatu gali tekti ir nusivilti – pastebi A. Buska. – Vertėtų apgalvoti ir apie smulkesnius, tačiau ne mažiau svarbius statybinius sprendimus, pavyzdžiui, kištukinio lizdo užkamšymą nedegia ir biria akmens vata, ventiliacijos ortakių padengimą akmens vatos dembliais ar sienų apklijavimą kamštine danga.“

 

Tiems, kurie dar tik ieško naujo būsto ir nori išvengti remonto, A. Buska siūlo atkreipti dėmesį į namo garso izoliavimo kokybei aprašyti naudojamą penkių garso klasių sistemą: A, B, C, D ir E. Naujai statomiems gyvenamiesiems pastatams privalomi bent C garso klasės reikalavimai, o rekonstruojami ar remontuojami pastatai priskiriami žemiausiai E klasės kategorijai, tad, norint sumažinti triukšmo lygi, teks įdėti papildomų pastangų.

  

UAB „ROCKWOOL“ – akmens vata prekiaujanti įmonė, priklausanti tarptautinei „ROCKWOOL“ grupei įkurtai 1937 m. Danijoje. Šiuo metu „ROCKWOOL“ grupė valdo 33 gamyklas įvairiose pasaulio šalyse. Iš viso grupės įmonėse dirba daugiau kaip 10 400 darbuotojų. Pirmoji atstovybė Baltijos šalims įsteigta 1995 m. Vilniuje. 

 
 
„Wizz Air“ 2015 m. žiemos planai Lietuvoje
2015/03/24

Wizz Air„Wizz Air“, didžiausia pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje, paskelbė kitos žiemos sezono skrydžių tvarkaraštį Lietuvoje. Bendrovės lėktuvai iš Vilniaus oro uosto kils į 11 skirtingų šalių – bus vykdoma net 18 skrydžio maršrutų. Populiarūs Vilniaus maršrutai į Paryžiaus Beauvais oro uostą ir Kutaisį Gruzijoje, vykdomi 2 kartus per savaitę, yra vienos mėgstamiausių krypčių, ieškant romantiško pabėgimo iš miesto.

 

„Džiaugiamės, galėdami pristatyti 2015-ųjų žiemos skrydžių tvarkaraštį Lietuvoje. Daugybė įdomių krypčių, tokių kaip Paryžius, Londonas, Kutaisis ar Barselona, jau pasiekiamos mūsų žemų sąnaudų kainomis Lietuvoje. Tikimės, kad iš viso 18 įdomių žiemos maršrutų iš Vilniaus oro uosto suteiks dar daugiau išskirtinių akimirkų lietuviams“, – sako Danielis de Carvalho‘as, „Wizz Air“ komunikacijos vadovas, primindamas, kad bilietus kitai žiemai jau galima rezervuoti wizzair.com svetainėje.

 

„Wizz Air“ populiarių skrydžių iš Vilniaus dažniai:

Į

Skrydžiai per savaitę

Larnaką

1

Kutaisį

2

Paryžiaus Beauvais oro uostą

2

Tel Avivą

2

Londono Lutono oro uostą

13

Dortmundą

3

Oslo Torpo oro uostą

3

Barcelonos El Prat oro uostą

2

 

 

Apie „Wizz Air”:

 

„Wizz Air“* orlaivių parką sudaro 55 „Airbus A320“ lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 20 bazių ir siūlo 360 maršrutų, jungiančių 110 krypčių 37-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2200 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. 2014 m. bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 15,8 mln. keleivių. „Wizz Air“ akcijos yra listinguojamos  Londono vertybinių popierių biržoje (trumpinys – WIZZ).

 

*Šaltinis „Innovata“. Pagal skrydžių vietų skaičių nuo 2014 m. balandžio 1 d. iki rugsėjo 30 d. Vidurio ir Rytų Europos regioną sudaro Albanija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Kosovas, Latvija, Lietuva, Makedonija, Moldavija, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Ukraina.

 
 
Prasidėjo registracija į didžiausias multisporto varžybas
2015/03/23

Pirmadienį, kovo 23 d., prasideda registracija į septintą kartą organizuojamas urbanistines multisporto varžybas „Vilnius Challenge“. Komandos įveiks nuo valandą iki daugiau nei 8 valandas trunkančias įvairias sporto rungtis ir užduotis, išsidėsčiusias keturiose skirtingose trasose. Varžybos vyks birželio 6 d.

 

„Džiaugiamės, kad per šešerius metus mažai kam žinomą varžybų koncepciją pavertėme vienu laukiamiausių vasaros renginių Lietuvoje. Ieškantiems gerų emocijų, išskirtinių nuotykių, komandinės dvasios ir besiliejančios energijos mišinio netikėčiausiose Vilniaus vietose, „Vilnius Challenge“ tapo antrais namais, – sako „Vilnius Challenge“ varžybų idėjos autorius Vytenis Benetis. – Nors didžioji dalis dalyvių sugrįžta kiekvienais metais, daugėja ir prie starto linijos stojančių pirmą kartą. Visus juos jungia bendras siekis turėti beprotiškai linksmą vienos dienos nuotykį su savo komandos draugu“.

 

Šiemet dalyvius renginys pasitiks su naujovėmis – vietoje trijų trasų bus siūloma varžytis keturiose skirtingose trasose: Žalioje, Mėlynoje, Raudonoje ir Juodoje, o renginio centras sugrįš prie Baltojo tilto.

 

Kiekviena varžybų trasa skirsis savo rungtimis, jų sudėtingumu ir skirtu laiku joms įveikti. Multisporto profesionalams skirtoje Juodoje trasoje komandos turės įveikti sudėtingiausias rungtis per 8-9 valandas, įveikdamos daugiau nei 55 km maršrutą, Raudona (apie 40 km) ir Mėlyna (apie 30 km) trasa lauks žygių, maratonų, orientavimosi ar kito aktyvaus sporto gerbėjų ir pasiūlys kelių valandų iššūkį.

 

Visiems norintiems susipažinti su „Vilnius Challenge“ dvasia ir multisportu, organizatoriai siūlo išmėginti Žalią trasą (apie 15 km), kurioje garantuoti nauji nuotykiai. „Siekiame, kad kiekvienais metais vis daugiau žmonių galėtų tapti šio nuotykio dalimi. Padidėjęs trasų skaičius komandoms suteiks dar daugiau išskirtinių akimirkų ir leis geriau įvertinti savo fizinį pasirengimą. Žinoma, kaip ir kiekvienais metais, stengiamės išlaikyti intrigą, todėl tikslius maršrutus po sostinę komandos sužinos tik stovėdamos prie starto linijos, kuri šiemet bus prie Baltojo tilto“, – sako idėjos autorius.

 

Vilnius Challenge“ dalyviai, kaip ir ankstesniais metais, turės orientuotis Vilniaus mieste, važiuoti dviračiais, įveikti bėgimo, požemių, plaukimo, irklavimo bei riedučių rungtis.

 

Norintys dalyvauti „Vilnius Challenge“ varžybose, raginami suburti komandą iš dviejų pilnamečių asmenų (du vyrai, dvi moterys arba mišri komanda) ir užpildyti registracijos anketą oficialioje varžybų svetainėje: http://www.vilniuschallenge.lt/

 

„Vilnius Challenge“ – pirmosios ir vienintelės urbanistinės multisporto varžybos Lietuvoje. Pirmą kartą Vilniuje 2009 metais vykusios varžybos sutraukė 250 dalyvių, kurie jėgas išbandė 20 km ir 60 km trasose. Praėjusiais metais renginys sulaukė daugiau nei 1300 entuziastų iš 15 pasaulio valstybių. Šiais metais varžybos vyks birželio 6 dieną prie Baltojo tilto, kur įsikurs varžybų centras bei starto ir finišo linijos. Renginyje tikimasi sulaukti 2 tūkst. dalyvių iš visos Lietuvos bei užsienio.

 
 
Norvegijos Ambasadorius: siekiame bendradarbiauti su visomis šalimis ir kartu ginti vaikų teises
2015/03/20

norvegija ambasadaNorvegijos parlamente šį pavasarį bus svarstomas Hagos konvencijos ratifikavimas, prisidėsiantis prie Norvegijos nuolatinio siekio geriau ginti šalyje gyvenančių vaikų teises. Norvegijos Ambasadoriaus Lietuvoje Dag Malmer Halvorsen nuomone, konvencija palengvins bendradarbiavimą su Lietuva ir kitomis šalimis, todėl Norvegija galės geriau užtikrinti užsieniečių vaikų teisių apsaugą.

 

„Nuolatinis bendradarbiavimas su Lietuvos institucijomis leidžia Norvegijoje gyvenantiems lietuviams suteikti kuo daugiau informacijos apie turimas teises ir Norvegijos įstatymus. Visiškai nesvarbu, kokios šalies pilietis žmogus yra – jis turi jausti, kad mūsų šalis rūpinasi juo. Komunikacija ir nuolatinis bendravimas bei grįžtamojo ryšio užtikrinimas yra vieni svarbiausių dalykų, padedančių tai užtikrinti“, – sako Dag Malmer Halvorsen.

 

Statistiniais duomenimis, nepaisant šalies dydžio, tikimybė, kad vaikas iš netvarkingos šeimos pateks į globos namus, didesnė Lietuvoje nei Norvegijoje. Europos Tarybos ataskaita rodo, kad Norvegija yra viena iš grupės šalių, turinčių mažiausią skaičių globos namuose gyvenančių vaikų. „Norvegija vaikų teisėms ir auklėjimui, jų gyvenimo sąlygoms skiria ypatingą dėmesį, – sako Dag Malmer Halvorsen. – Vaiko apsaugos  tarnybos pagrindinis uždavinys yra užtikrinti, kad vaikams ir jaunuoliams, gyvenantiems sąlygomis, kurios gali pakenkti jų sveikatai ir vystymuisi,  reikiamu laiku būtų suteikta reikalinga pagalba ir globa.“

 

Anot Ambasadoriaus, tėvų globos panaikinimas visuomet yra tik paskutinė išeitis – tai didelė intervencija ir vaikų, ir tėvų atžvilgiu, be to, tėvų globos panaikinimui yra keliami griežti reikalavimai. „Sprendimus dėl vaikų priežiūros suteikimo kitoms šeimoms priima Apskrities socialinės rūpybos tarnyba, o ne „Barnevernet“, kaip pastaruoju metu galėjo atrodyti iš pasirodžiusios informacijos. Visi sprendimai, nepriklausomai nuo to, su kokios šalies piliečių šeima yra susiję, gali būti apskųsti kasmet , tad visi žmonės turi teisę apginti savo šeimos gerovę“, – sako Ambasadorius.

 

Norvegijos Vaiko apsaugos tarnyba yra nepriklausoma institucija, veikianti savivaldos lygmenyje. „Vaiko apsaugos tarnybos prioritetas – pagalba. 8 atvejais iš 10, tai yra savanoriška pagalba namuose, siekiant padėti šeimai geriau funkcionuoti, kad vaikas ir toliau galėtų gyventi namuose“, – sako Ambasadorius, kuris patikslina, kad teikiama pagalba yra įvairiapusiška: tai ir patarimai, ir konsultacijos ar įvairios tėvų paramos priemonės, padedančios stiprinti tėvų globos vaidmenį.

 

JT Vaiko teisių konvencijoje, kuri yra integruota į Norvegijos įstatymus, teigiama, kad valstybė, kurioje gyvena vaikas, privalo apsaugoti vaiką pagal tos šalies įstatymus. Vaiko apsaugos įstatymas yra taikomas visiems Norvegijoje gyvenantiems vaikams, nepriklausomai nuo gyvenimo Norvegijoje statuso ar pilietybės, įskaitant ir Norvegijos piliečius.