AD VERUM - Ryšiai su visuomenetwitter facebook maillten
AD VERUM - Ryšiai su visuomene
 
Apie mus

AD VERUM - lotynų k. „į tiesą", „tiesos link".

 

„Kas yra Tiesa?" prieš du tūkstančius metų klausė Romos prokuratorius Pontijus Pilotas (Jn, 18-38). „Kas yra Tiesa?" klausė visų amžių filosofai ir mąstytojai. F. Nyčė teigė, kad tai labiausiai žmonijos dėmesio vertas filosofinis klausimas, į kurį vieno atsakymo nėra.

 

Šiais laikais tiesą kiekvienas susikuria pats, iš milžiniško informacijos srauto pasirinkdamas tai, kas jam atrodo vertingiausia. Versle tiesą pirmiausiai suvokiame kaip efektyvią komunikacinę erdvę, kurios pagrindiniai komponentai informacijos prieinamumas, priimtinumas, aktualumas ir grįžtamasis ryšys. Profesionaliai valdoma informacija padės Jums susikurti ir palaikyti puikią įmonės reputaciją.

Mes padedame organizacijoms kalbėti apie save visuomenei suprantama kalba.

 

Ryšių su visuomene projektus įgyvendiname jau nuo 2004 m. Per dešimt veiklos metų klientų simpatijas ir pasitikėjimą užsitarnavome profesionalumu ir nuoširdžiu požiūriu į darbą. Mums nėra nesvarbių klientų, mažų problemų ar nereikšmingų projektų.

 

Nuoširdžiai dėkojame mus drąsiai savo kolegoms ir partneriams rekomenduojantiems ir net po daugelio metų sugrįžtantiems klientams. AČIŪ JUMS.

 
Komanda
 

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

 

Daina Elena Andrikienė

RsV konsultantė

Sandra Me

 

Sandra Meškauskaitė

Ryšių su klientais vadovė

 

Aušra Kurtkutė

Projektų vadovė

 

Ernesta Karalienė

Projektų vadovė

 

Monika Pivoraitė

Projektų vadovė

 

Laura Vagonė

Renginių organizatorė

 Agne

 

Agnė Šyvokaitė

Projektų vad. asistentė

 

Dovilė Palavinskaitė

Projektų koordinatorė

Aušra Grigaliūtė

     

 Aušra Grigaliūtė

Projektų vad. asistentė

Marius Gorochovskis 

 

Marius Gorochovskis

Projektų vad. asistentas 

  

 

Beatričė Paškevičiūtė

Administracijos vadovė 

 

 

 

 

 

                

     

P. S. Daugiau apie mus galite sužinoti Facebook tinkle arba tiesiog užsukti puodelio kavos :)

 
Tarptautiniai tinklai
               compass

Mes priklausome Compass Network” – nepriklausomam tinklui, vienijančiam geriausias pasaulio RsV agentūras, dirbančias su įvairiausiais projektais: nuo pripažintų tarptautinių prekių ženklų iki startuolių.

Įžvalgas ir individualias komunikacijos strategijas teikiame konsultuodamiesi su vieninga kryptimi žvelgiančiomis agentūromis, kurioms bendradarbiavimas – būtinybė, o ne privalumas.

 

               novum

Baltijos šalyse atstovaujame ir „Novum“ tinklui, kuris yra panašiai mąstančių, nepriklausomų, įvairialypių komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūrų tinklas, siekiantis dalintis geriausiais savo pasiekimais, verslo ryšiais, įžvalgomis apie industriją ir sektoriaus patirtimis.  

Tinklas siekia sukurti aktyvią ir klestinčią komunikacijos agentūrų bendruomenę, kuri turimiems ir ateities klientams pasiūlytų darbo su globaliais komunikacijos koncernais alternatyvą.

 

 
Esami klientai
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
Dell nespalvotas    
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
   
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
Aplinkosaugos sektorius    
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė      
     
Finansinis sektorius      
Nordea      
Paslaugos  
CLEAR DIGITAL WORLD TT nakvok.lt 
       
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
Vyriausybinės organizacijos    
     
Nevyriausybinės organizacijos , socialinės akcijos  
     
     
Sportas, sporto renginiai    
we run vilnius nespalvotas  we own the night t    
Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras   
markuciai nespalvotas
Horeca ir greito vartojimo prekės    
   
beer garden      
 
Kultūra, menas      
     
 
Patirtis
Telekomunikacijos, technologijos, IT ir inovacijos
Dell nespalvotas
   
     
Oro linijų bendrovės, kelionės ir laisvalaikis  
 Air Lituanica
Gamyba ir mažmeninė prekyba  
   
 
 
Aplinkosaugos sektorius  
     
Sveikatos apsauga ir farmacijos pramonė  
 
     
Finansinis sektorius
Nordea      
Paslaugos      
nakvok.lt  
   
CLEAR DIGITAL WORLD TT     
Medijos    
     
Profesinės organizacijos, asociacijos  
 
   
Renginių komunikacija
   
Vyriausybinės organizacijos
   
     
Nevyriausybinės organizacijos, socialinės akcijos  
     
Sportas, sporto renginiai
 
     
 Statybos pramonė, nekilnojamas turtas, interjeras 
     markuciai nespalvotas
Horeca ir greito vartojimo prekės    
katpedėlė nespalvotas logo    
beer garden      
 
 
Kultūra, menas      
     
 
10 priežasčių kreiptis į mus
  1. Jūs išleidžiate naują produktą ar pristatote naują paslaugą
  2. Jūsų konkurentai aktyviai reiškiasi spaudoje ir kitais media kanalais
  3. Rinkoje esate lyderiai, bet mažai kas tai žino
  4. Jūsų kompanija remia labdaros ir visuomeninius projektus
  5. Užimate nišinę rinką ir siūlote išskirtinius produktus ar paslaugas
  6. Vykdote strateginius pokyčius: perkeliate savo verslą, vykdote horizontalią integraciją ir pan.
  7. Norite rašyti publikacijas ar leisti firmos leidinį, bet neturite tam laiko
  8. Apie Jus rašo vietos spauda, o Jūs norite pasiviešinti nacionaliniu mastu
  9. Jūsų verslo istorija - įkvepianti ir motyvuojanti
  10. Jūsų veikla yra nesuprasta ar neįvertinta
 
Paslaugos

Lietuvoje yra dvi veiklos, apie kurias visi viską žino, tai krepšinis ir ryšiai su visuomene.

 

Atrodo, viskas čia paprasta lyg mestum kamuolį į krepšį. Bet į NBA komandas, kaip žinia, patenka vienetai, taip ir ryšiuose su visuomene ne viskas sprendžiama „iš bendro išsilavinimo", per pažįstamus, vokeliais ar telefonų skambučiais.

 

Visur reikalingas profesionalus požiūris ir patirtis.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum", į vieną komandą sujungusi gyvenimišką patirtį, profesionalumą ir jaunatvišką azartą, siūlo nepasiduoti beverčiams visuomenės stereotipams ir į sudėtingas realijas žvelgti kūrybiškai.

 
Korporatyvinė komunikacija

Mes siūlome kompanijoms modernų kelią, pozityvų įvaizdį ir stiprią reputaciją, gerus ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, stabilumą bei informacinį palaikymą dirbant sudėtingos konkurencijos sąlygomis.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Kompanijos pozicionavimą, korporatyvinio įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Kompanijos vadovų įvaizdžio sukūrimą ir palaikymą;
  • Korporatyvinių idėjų informacinio palaikymo organizavimą;
  • Ryšius su sprendimus priimančiomis valstybinėmis institucijomis;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Rinkodaros komunikacija

Mes siūlome įmonėms rinkodaros komunikaciją, išryškinančią prekės ženklo išskirtinumą ir pranašumą.

 

Siekdami šių tikslų, įgyvendiname projektus:

 

  • Tikslinių auditorijų pozityvaus požiūrio į kompaniją ir jos produkciją formavimą ir palaikymą;
  • Prekės ženklo pozicionavimą ir jo įvaizdžio sukūrimą bei palaikymą;
  • Emocinio ryšio su vartotoju užmezgimą ir palaikymą;
  • Kūrybiškas kampanijas, atspindinčias įmonės prekės ženklo tikslus ir įmonės vertybes.

 

P. S. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Finansinė komunikacija

Analitikai visuomet atkreipia dėmesį į kompanijos finansinį įvaizdį, kuris tradiciškai byloja apie stabilumą ir patikimumą bei lemia akcijų kainą vertybinių popierių biržose.

 

Siekiant pritraukti naujų investicijų, labai svarbi kompanijos vykdoma finansinė politika.

 

Todėl mūsų agentūra siūlo patikimus žingsnius, kurie atskiroms tikslinėms grupėms akcininkams, investuotojams, biržų klerkams bei analitikams padėtų apie Jūsų įmonės finansus susidaryti teigiamą įspūdį:

  • Įmonės investicinės politikos ir investicinių projektų informacinį palaikymą;
  • Akcijų kurso informacinį palaikymą (taip pat ir krizių metu);
  • Ryšių su akcininkais, esamais ir potencialiais investuotojais užmezgimą ir palaikymą;
  • Mėnesio/ketvirčio veiklos finansinių rodiklių komunikavimą;
  • Metinių veiklos ataskaitų parengimą ir išleidimą;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Krizių komunikacija

Viena iš svarbiausių užduočių, kurias tenka spręsti įmonės vadovams – krizių prevencija. Gyvename nenuspėjamų pokyčių ir permainų laiku, tad niekas nėra apsaugotas nuo force majore.

 

Krizių valdymą mes suprantame kaip teisingus ir laiku padarytus verslo sprendimus. Visus žingsnius turi lydėti atitinkama informacinė kampanija, kurios tikslas – amortizuoti nuostolius ir atstatyti verslo organizacijos įvaizdį.

 

Todėl mes siūlome:

 

  • Grėsmių analizę ir pasirengimą krizinėms situacijoms;
  • Informacinės saugos instrukcijų parengimą;
  • Informacinių srautų valdymą prieškrizinėje ir krizinėje situacijoje;
  • Antikrizinių veiksmų informacinį palaikymą žiniasklaidoje;
  • Žiniasklaidos pranešimų stebėseną ir analizę.
 
Organizacinė komunikacija

Organizacijos kultūra dažnai suprantama siaurai kaip vidinės komunikacijos sprendimų visuma arba kaip darbas su personalu.

 

Organizacijos kultūra, iš vienos pusės, yra vienybės, bendrų vertybių adekvatus suvokimas, kuris kompanijos darbuotoją išvaduoja iš „mažo sraigtelio didelėje mašinoje“ jausmo, skatina jį imtis atsakomybės, dalyvauti sprendimų priėmime ir jaustis reikalingam. Tik tokia įmonė, mūsų nuomone, gali būti sėkminga.

 

Iš kitos pusės, organizacijos kultūra siejasi su išoriniu įvaizdžiu bei socialine atsakomybe. Taigi, tiek išorinė, tiek vidinė kultūra turi būti subalansuota ir vientisa. Būtent to mes siekiame kartu su savo klientais.

 

Krizės dažniausiai ištinka įmones dėl vidinių komunikacinių problemų, dėl nesusikalbėjimo ar kalbėjimosi skirtingomis kalbomis. Dėl to krenta pardavimai, keičiasi akcininkai, mažiau aktyvūs tampa investuotojai, bėga darbuotojai. O pastarieji dažnai negaili pikto žodžio apie buvusią darbovietę ar darbdavį.

 

Kompanijos lyderiams padėsime parengti strategiją, kad informacija įmonėje, lyg kraujas žmogaus organizme, cirkuliuotų tinkamai ir užtikrintų visų įmonės grandžių gyvybines funkcijas. Taip pat mes galime padėti įmonėms susikurti jų personalą „cementuojančius" simbolius, tradicijas ir ritualus, kurie laikui bėgant įauga į sąmonę bei tampa neatsiejama įmonės savitumo dalimi ir skiriamuoju ženklu išorinėms grupėms.

 

Todėl mes atliksime šias paslaugas, kurios ypač svarbios Jūsų įmonės vidinei komunikacijai:

  • Įmonės vidinės komunikacijos auditą;
  • Vidinės komunikacijos kanalų schemos sukūrimą;
  • Organizacijos vertybių formavimą ir jų informacinį palaikymą;
  • Vadovų ir kitų darbuotojų įvaizdžio formavimą;
  • Simbolių sukūrimą, tradicijų ir ritualų formavimą;
  • Korporatyvinių renginių organizavimą;
  • Vidinės ir išorinės komunikacijos optimizavimą;
  • Įmonės ir jos lyderių socialinė atsakomybės formavimą;
  • Rėmimo projektus.
 
Socialinė ir visuomeninė komunikacija

Ryšiai su visuomene svarbūs ne tik verslui, bet ir valstybinių, nevyriausybinių (NVO) bei kultūros organizacijų vykdomiems projektams.

 

Todėl mes Jums siūlome:

  • Socialinių-visuomeninių kampanijų informacinį palaikymą;
  • Kultūros ir meno projektų informacinį palaikymą;
  • Pagalbą rengiant paramos ir labdaros projektus;
  • Renginių ir akcijų organizavimą.
 
Interaktyvi komunikacija

Naujausių tyrimų duomenimis, internetu naudojasi 85 proc. Lietuvos įmonių ir daugiau nei 55 proc. gyventojų. Kasdien internetas skverbiasi į mūsų gyvenimą, tapdamas neatskiriama verslo dalimi.

 

Norėdami padėti Jums nelikti nuošalyje ir būti konkurencingiems aktyviame verslo pasaulyje, siūlome šias paslaugas:

  • Interaktyvios komunikacijos priemonių plano parengimą;
  • Jūsų tinklapio ir įvaizdžio socialiniuose tinkluose koncepcijos sukūrimą;
  • Tinklapio turinio kūrimą, jo redagavimą ir administravimą;
  • Korporatyvinės ir marketingo komunikacijos projektų socialiniuose tinkluose įgyvendinimą.
 
Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaida ypatingas tarpininkas tarp visuomenės ir organizacijų, nes užmezga ir padeda palaikyti ryšius su tikslinėmis grupėmis, taip pat formuoja organizacijos įvaizdį visuomenėje.

 

Dėl to mes Jums siūlome:

  • Spaudos konferencijų organizavimą, vedimą;
  • Pranešimų spaudai rengimą ir platinimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos parengimą;
  • Straipsnių, interviu ir kitos informacinės medžiagos viešinimą nacionalinėje ir regioninėje spaudoje;
  • Organizacijos atstovo spaudai funkcijų atlikimą (viešas atstovavimas ir informacinės aplinkos valdymas).
 
Kitos paslaugos

Prisiimame visą atsakomybę dėl Jūsų pasisakymų ir kaklaraiščio spalvos. O kai labai reikia suteikiame nuolaidas reklamos plotams, fotografuojame, rūpinamės reklaminių klipų ar maketų gamyba ir visaip kitaip gerokai palengviname Jūsų gyvenimą.

 

Prireikus skėčio, atvežame jį.

 

Prireikus nuoširdaus pašnekesio prie kavos puodelio, sustabdome laiką.

 
Renginiai

Mes nesame renginių organizavimo bendrovė. Tačiau turime tiek patirties, įdirbio ir naudingų ryšių, kad tiesiog negalime neteikti tokių paslaugų.

 

Turite konkretų klausimą, o gal trūksta idėjų renginiui? Susisiekite.

 
Ryšiai su visuomene

Natūralu, jog Jums kyla klausimų.

 

Jūsų patogumui, pateikėme trumpus atsakymus į praktikoje dažniausiai išgirstamus klausimus. Jei čia neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, užduokite jį arba atvažiuokite pas mus į svečius - paplepėsime prie puodelio arbatos (arba kavos su pienu).

 
Kas yra ryšiai su visuomene?

Ar dažnai susimąstome, kas mūsų draugai, o kas ne? Ir ką jie apie mus galvoja? Geri santykiai su šeima, draugais ir kaimynais yra didžiausiai mūsų turtas ir visuotinai pripažįstama vertybė. Sėkmė dažniausiai lydi tuos, kurie investuoja į kuriančius (o ne griaunančius) santykius, gerą vardą, reputaciją mus supančių žmonių akyse.

 

Kalbant rimtai ir akademiškai, agentūra AD VERUM ryšius su visuomene (arba viešuosius ryšius) supranta labai tradiciškai. Žodžių junginys PR (anglų k. public relations) mums reiškia veiklą, kurios tikslas efektyvus bendravimas tiek organizacijos viduje (šeimoje), tiek ir jos išorėje (su draugais ir kaimynais).

 

Geri ryšiai su visuomene, mūsų įsitikinimu, tai yra kūrimas efektyvių informacinių-komunikacinių erdvių, kuriose skirtingai mąstantys žmonės ir organizacijos vieni kitus supranta ir susišneka ta pačia kalba.

 
Kuo ryšiai su visuomene skiriasi nuo reklamos?

Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni.

 

Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina įvairius veiksmus, dažniausiai pirkimą. Pamatęs reklamą žmogus turi užsinorėti įsigyti daiktą. Reklamos pranešimais siekiama, kad kuo dažniau pirkėjai atvyktų prie to paties prekystalio ir pirktų tą pačią prekę.

 

Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.

 

Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.

 
Kas efektyviau - reklama ar RsV?

Į šį klausimą atsakyti neįmanoma. :)

 

Lietuvoje veikia daugiau kaip 120 000 skirtingų įmonių. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.

 

Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją. Tad jei kyla klausimų, susisiekite su mumis, ir kartu surasime labiausiai Jūsų poreikius atitinkantį variantą.

 

Mes reklamos paslaugų neteikiame, tačiau kartu su savo partneriais galime pasiūlyti integruotos komunikacijos paslaugų paketus.

 
Ar brangios ryšių su visuomene paslaugos?

Sakoma, kad 90 proc. ligų atsiranda „nuo nervų", o nervai pašlyja dėl netobulų santykių. Sveikata brangiausias mūsų turtas. :)

 

Santykiai ir gera reputacija neįkainojami. Į gerus santykius su aplinka investuoti visuomet apsimoka, nepriklausomai nuo to, kiek kainuotų. Tai galėtų paliudyti ir Niujorko magnatas Donaldas Trampas, Čiuchotkos gubernatorius Romanas Abramovičius ir daugelis kitų daug pasiekusių pasaulio žmonių.

 

Lyginti skirtingų RsV agentūrų paslaugų kainas nėra korektiška. Įmonė nelygi įmonei, o situacija nelygi sutuacijai. Susisiekite su mumis, ir dėl paslaugų kainų tarsimės individualiai, atsižvegdami į Jūsų poreikius ir veiklos specifiką.

 
Kas geriau - priimti į darbą RsV specialistą ar samdyti išorinę RsV firmą?

Ryšių su visuomene specialistas įmonėje rimtas pagalbininkas įmonės vadovams vykdant komunikavimo projektus. Tuo gali užsiimti ir komercijos direktorius ar rinkodaros specialistas. Svarbu, kad žmogus išmanytų RsV specifiką ir puikiai atliktų tokį darbą.

 

Tačiau praktika rodo, kad stambiose kompanijose ar įmonių grupėse tokių „vidinių" RsV specialistų didelėms darbų apimtims optimizuoti nepakanka, todėl etatiniams darbuotojams į pagalbą pasamdoma RsV agentūra, o kartais ir kelios.

 

Mūsų įsitikinimu, tiek praktiniu, tiek finansiniu požiūriu daugeliu atvejų naudingiau yra samdyti RsV agentūrą, kuri viena ar kartu su savo partneriais teikia kompleksines paslaugas. „Vidinis" specialistas ne visada gali būti nešališkas ir objektyvus savo atstovaujamos įmonės atžvilgiu. Tuo tarpu RsV agentūra veikia kaip nepriklausomas ekspertas. Šiuo požiūriu ji nėra apribota interesų ir gali į įmonės reikalus žvelgti objektyviau.

 

Jei kyla klausimas „kas geriau", kreipkitės į mus, ir mes patarsime, kokį modelį Jums geriausia pasirinkti. Mes taip pat galime padėti Jūsų įmonei pasirinkti „vidinį" RsV specialistą, patikrinti jo sugebėjimus ir kvalifikaciją bei jį apmokyti. Mūsų bendrovė taip pat gali dirbti kaip organizacijos išorinis ryšių su visuomene skyrius.

 
Ar ryšiai su visuomene skirti tik didelėms įmonėms?

Smulkaus verslo įmonė, kurioje dirba 3-5 žmonės, prekiaudama strategine žaliava tarptautinėse rinkose gali turėti didesnį ryšių su visuomene priemonių poreikį nei baldų gamykla, kurioje dirba keli šimtai žmonių.

 

Komunikavimo problemų gali iškilti įvairaus dydžio įmonėms. Mūsų bendrovės ryšių su visuomene specialistai, tirdami klientų RsV poreikį, neskirsto įmonių vien tik pagal standartinį supratimą (apyvartą, užimamą rinką, dirbančiųjų skaičių ir pan.). Viskas priklauso nuo konkrečios situacijos ir konkrečių tikslų. Iš tiesų, „didelio ir mažo" kompleksais nereikėtų vadovautis.

 

Geriausia kreiptis į mūsų agentūrą ir kartu mėginti rasti optimalų sprendimą, nepriklausomai nuo to, ar Jūs „dideli", ar „maži".

 
Kodėl kaimyno kioske didesnė apyvarta nei manajame?

Todėl, kad kaimynas visada nuoširdžiai šypsosi, su visais pasisveikina, vaikams nešykšti dovanų, pensininkams parduoda į skolą ir dar bažnyčiai paaukoja. Su juo galima pasišnekėti kaip su žmogumi.

 

Sėkmingas verslininkas, mūsų manymu, privalo rasti bendrą kalbą su kiekvienu, net ir su tuo, kurio pažiūros ar įsitikinimai kitokie. Pradėkite jau šiandien keisti savo „komunikacines erdves" taip, kad malonu būtų gyventi ir dirbti ne tik patiems, bet ir aplinkiniams.

 
Ar mano įmonei reikia ryšių su visuomene paslaugų?

Į šį dažnai užduodamą klausimą atsako patys klausiantieji: „Man nereikia ryšių su visuomene paslaugų, nes mane ir taip visi gerai žino, be to, aš ir pats neblogai žinau, kas yra ryšiai su visuomene."

 

Tačiau ar visi tie, kurie Jus žino ir pažįsta, yra Jūsų draugai? Ką galvoja akcininkai, investitoriai, klientai, kaimynai? Ir kokias mintis apie Jus audžia konkurentai bei kolegos, esami ir būsimi darbuotojai? Jei Jūs manote, kad Jie mąsto taip pat kaip ir Jūs, tai esate neteisūs. Tokiu atveju aplink Jus tvyrantys informaciniai laukai formuojasi stichiškai arba... pagal konkurentų norus.

 

Ryšiai su visuomene tam ir yra, kad reputaciją formuojančios žinios apie Jus visiems kapsėtų lyg lašas po lašo. Ryšiai su visuomene padeda suformuoti įmonės įvaizdį tokį, kad „tikrovę" vienodai matytų tiek žmonės įmonės viduje, tiek visos kitos tikslinės grupės, esančios išorėje.

 
Man reikia RsV paslaugų. Nuo ko pradėti?

Svarbiausia laiku priimti tinkamą sprendimą įmonės viduje.

 

Tada kreipkitės į mus, mes atliksime komunikacijos analizę, įvertinsime situaciją ir kartu priimsime sprendimus dėl tolesnių veiksmų.

 

Vienintelis patarimas nelaukti, kol „kils gaisras", kad po to nereikėtų mesti didžiausių pajėgų bei lėšų jo gesinimui. Geriau dirbti prevenciškai, su kiekviena tiksline gupe kalbant asmeniškai apie tai, ką ji turi girdėti apie Jus. Nėra geresnio prevencinio vaisto kaip reguliarūs pranešimai spaudai apie gerus finansinius rodiklius, svarbius įvykius bei naujus produktus, nuolatinis informacijos monitoringas, gražūs ir savalaikiai pasirodymai žiniasklaidos priemonėse.

 
Kontaktai

UAB "AD VERUM"

Rūdninkų g. 18

LT-01135, Vilnius.

Tel. +370 5 2336561

adverum@adverum.lt

Klausimams dėl galimo bendradarbiavimo:

 

Ieva Naujalytė

Direktorė

ieva@adverum.lt

+971 55 158 0240 

 

Daina Elena Andrikienė

Partnerė

daina@adverum.lt

+370 686 09345

 

 

Klausimams dėl darbų, reikalų ir kavos gėrimo su mumis:

adverum@adverum.lt

Turite klausimų pasiūlymų ar pastebėjimų? Parašykite mums!

secimg
 
 
* - laukai yra privalomi.
 
 
Karjera

Mūsų darbas yra įvairus, o kasdienybė vis kitokia. Mes pasakojame istorijas, mokomės iš jų bei vieni iš kitų. Kai nėra apie ką pasakoti mes istorijas kuriame. O kartais kuriame legendas, įvykius ir žmones. Taip, ir juos.

 

Kartais, kai kažkas kitas prikuria istorijų, mums reikia jas taisyti. Tai ne visada malonu ir lengva, bet mūsų darbuotojai viską gali. Jie yra greitai reaguojantys į pokyčius, prisitaikantys prie situacijų, gebantys susidoroti su dešimčia ar dvidešimčia užduočių vienu metu.

 

Idealūs mūsų darbuotojai moka meistriškai rašyti tekstus, valdyti projektus, suprasti verslo ir ekonomikos dėsnius, moka visas auksines Kotlerio frazes, nėra pamiršę, kas yra Pitagoras, domisi kultūra, politika, yra draugiški ir atsakingi.

 

Norite pas mus dirbti? Atsakykite į keletą klausimų: Kodėl? Kaip? Kada? :) El.p. hello@adverum.lt

 
 
Gelbėdama „Air Lituanicos“ keleivius „Wizz air“ prideda dvi naujas kryptis į Stokholmą ir Bilundą
2015/05/23

Wizz AirDidžiausia mažų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje „Wizz Air” praneša apie tolesnę savo mažų sąnaudų maršruto tinklo plėtrą Lietuvoje pridėdama dvi naujas kryptis į Stokholmą ir Bilundą. Nuo rugsėjo 14 d. keleiviai iš Vilniaus bus skraidinami atitinkamai 3 ir 2 kartus per savaitę.

 

Oro linijų bendrovė taip pat informuoja, kad keleiviams, nukentėjusiems nuo vakar paskelbto „Air Lituanica“ skrydžių veiklos sustabdymo, sudarytos specialios galimybės: „gelbėjimo“ bilietai kainuos 19.99** EUR. Keleiviai, turintys atšauktą „Air Lituanica“ skrydžio rezervaciją tarp Vilniaus ir Paryžiaus ar Amsterdamo, laikotarpiu tarp gegužės 23 ir birželio 30 dienos, skrydžius Vilnius – Paryžiaus Bovė oro uostas ar Vilnius – Eindhovenas gali užsisakyti paskambinus į „Wizz Air“ skambučių centrą. Kartu su savimi oro uoste reikia turėti ir originalią „Air Lituanica“ rezervaciją.

 

„Suprantame nukentėjusių keleivių sunkumus siekiant atrasti alternatyvią kelionę, ypač per artėjantį vasaros atostogų sezoną kai „Air Lituanica“ sustabdė skrydžių veiklą. Atsižvelgdami į tai, savo skrydžių tinklą iš Vilniaus nuo rugsėjo papildome dviem naujais maršrutais į Stokholmą ir Bilundą, o nukentėjusiems keleiviams siūlome specialias kainas tarp Paryžiaus Bovė, Eindhoveno ir Vilniaus. Tikimės tai bent iš dalies sumažins keleivių patiriamus nepatogumus“, – sako „Wizz Air“ komercijos vadovas György‘jus Abrán‘as. Vietų rezervacija į šiuos maršrutus, pasinaudojant kompanijos skambučių centru, gali būti atlikta iki gegužės 31 d., kelionė turi būti įvykdyta - iki birželio 30 d. Ši speciali kaina priklauso nuo vietų užimtumo, tad kompanija ragina keleivius nedelsti.

 

Iš Lietuvos „Wizz Air“ siūlo 24 maršrutus į 14 šalių. Skrydžių bilietus nuo 19.99* EUR į dvi naujas kryptis (Stokholmas ir Bilundas) jau galima užsisakyti kompanijos interneto svetainėje.

 

Nauji „Wizz Air“ maršrutai iš Vilniaus:

Nauja kryptis

Diena

Skrydžių pradžia

Kaina nuo*

Bilundas

Pirmadienis, Penktadienis

Rugsėjo 14 d.

EUR 19.99

Stokholmas

Antradienis, Ketvirtadienis, Šeštadienis

Rugsėjo 15 d.

EUR 19.99

 

 

„Wizz Air“ „gelbėjimo“ kainos:

Sustabdytas „Air Lituanica“ maršrutas

Wizz Air maršrutas

Diena

Gelbėjimosi kainos nuo**

Vilnius – Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostas

Vilnius - Paryžiaus Bovė oro uostas

Antradienis; Ketvirtadienis; Šeštadienis.

EUR 19.99

Vilnius – Amsterdamas

Vilnius – Eindhovenas

Pirmadienis;

Trečiadienis, Penktadienis, Sekmadienis.

EUR 19.99

 

 

Skambučių centro kontaktai:

Lietuva: 890094000

Prancūzija: 0899 860 729

Nyderlandai: 09003637385

 

*Kaina į vieną pusę, įskaitant mokesčius ir privalomą rinkliavą. 

**Kaina įvieną pusę, keliaujant gegužės 22  - birželio 30 dienomis, priklausoma nuo skrydžio vietų prieinamumo. „Air Lituanica“ keleiviai, nukentėję nuo skrydžių veiklos nutraukimo, norėdami pasinaudoti „Wizz Air“ siūlomomis skrydžių kainomis, gali susisiekti su „Wizz Air“ centru Lietuvoje (Tel nr. 890094000), Prancūzijoje  (Tel. nr. 899 860 729) ar Nyderlanduose  (Tel. nr. 09003637385). Vietų skaičius priklauso nuo jų prieinamumo, skrydžiai turi būti užsakyti iki Gegužės 31 d.

 

Apie „Wizz Air”:

 

Didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje mažų sąnaudų bendrovės „Wizz Air“, orlaivių parką sudaro 59 „Airbus A320“ lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 22 bazės ir siūlo 380 maršrutų, jungiančių 112 krypčių 38-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2200 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. Finansiniais metais, kurie baigiasi 2015 m. kovo 31 d., bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 16,5 mln. keleivių. „Wizz Air“ akcijos yra listinguojamos Londono vertybinių popierių biržoje (trumpinys – WIZZ).

 

 
 
Dell pristato naują galingą serverį reikliausioms organizacijų programoms paspartinti
2015/05/21

Dell nespalvotasDell skelbia apie savo tryliktos kartos PowerEdge serverių plėtrą, įskaitant ir PowerEdge R930, patį galingiausią Dell serverį, specialiai sukurtą pačioms reikliausioms korporatyvinėms programoms, pavyzdžiui, atminties duomenų bazėms, ryšių su klientais valdymo (CRM) ir įmonės išteklių planavimo (ERP) sistemoms. Siekiant inovacijų, papildomų galimybių ir mažesnės bendrosios nuosavybės kainos, anksčiau dominavusios UNIX sistemose šios korporatyvinės programos vis sparčiau juda link x86 platformų.

 

Nuo tada, kai Dell pirmą kartą pristatė PowerEdge serverius prieš maždaug 20 metų, pasaulinė x86 serverių rinka išaugo daugiau nei 600 proc. Tuo tarpu 2000-2013 metais kitos architektūros serverių rinka smuko 70 proc., nors 2015 m. ši rinka siekė 9,1 mlrd. JAV dolerių serveriųrinkos(1). Naujas Dell PowerEdge R930 serveris leidžia daugeliui RISC/UNIX klientų lengvai pakeisti jų sistemą į plačiausiai naudojamą architektūrą x86.

 

„Augant mūsų verslui, ankstesnė mūsų sistema tapo per lėta, sunkiai valdoma ir nepatikima, – teigia Gan Desheng, „Ameco Beijing“ informacijos valdymo padalinio vadovas. – Ieškojome naujos sistemos, tenkinančios mūsų verslo poreikius ir nusprendėme pereiti nuo RISC/UNIX prie x86 serverių. Perėję nuo IBM P-series UNIX sistemų prie Dell PowerEdge R9x0 serijos serverių, galėjome sumažinti bendrosios nuosavybės kainą beveik 50 proc., pasiekti 99,99 proc. sistemos prieinamumą ir pagerinti SAP ERP našumą 3,5 kartais.“

 

PowerEdge R930 serveris yra lanksčiai plečiamas ir valdomas, optimizuoja tranzakcijų operacijas su didele sparta. PowerEdge R930 leidžiant klientams:

  • Didinti programos našumą 22 proc. daugiau nei ankstesnis, pasaulio rekordą pasiekęs serveris pagal ERP našumą (2). Naudodamos Dell Fluid Cache skirtą SAN, organizacijos gali ir toliau didinti tranzakcijų našumą, pritaikyti daugiau virtualių serveriu ir didinti produktyvumą.
  • Lanksčiai didinti spartą plečiant serverį pagal didėjantį darbo krūvį, maksimaliai „priartinant“ diskinę atmintį prie skaičiavimų ir išnaudojant rinkoje pirmaujančios atminties plėtrą iki 6TB. PowerEdge R930 pasižymi Intel® Xeon® E7-8800/4800 v3 produktų šeimos procesoriumi, 6TB atminties 96 DIMMs, 24 vidinius standžiuosius diskais ir palaiko iki aštuonių labai didelio našumo PowerEdge Express Flash Hot-Plug NVMe PCIe SSDs.
  • Dell pirmieji pristatė Hot-Plug NVMe PCIe SSDsir dabar siūlo geriausią rinkoje talpą su nauju 3.2TB PCIe SSD. Dell Hot-Plug PowerEdge Express Flash NVMe PCIe SSD yra itin didelio našumo, „karštai“ keičiami 2,5 colių diskai, atliekantys iki 10 kartų daugiau įvesties / išvesties operacijų per sekundę (IOPS) lyginant su tradiciniais SSDs(3) .
  • Klientai taip pat gali panaudoti HDDs ir SAS SSDs kartu su SanDisk DAS Cache tvarkykle siekiant sumažinti 23 proc. sistemos kainą lyginant su visa SSD konfigūracija siekiant pagerinti efektyvumą 9 kartais visos HDD konfigūracijos. (4)
  • Apsaugoti kritines ir intensyvaus duomenų srauto programas integruotomis patikimumo, prieinamumo ir aptarnavimo (RAS) funkcijomis, tokiomis kaip išskirtinė Dell Fault Resilient Memory.
  • Sumažinti konfigūravimo laiką iki 99 proc. bei sumažinti rankinio inventorizavimo laiką iki 91 proc. (5).  IT administratoriai taip pat gali naudotis administravimo automatizavimu ir prižiūrėti duomenų centro darbą, tereikia naudotis išmaniu prietaisu (pvz. išmaniuoju telefonu ar planšete) Tai padaryti galima  iš bet kurios pasaulio vietos su neseniai atnaujintu Dell OpenManage sistemų valdymo programine įrangą.

 

PowerEdge R930 turi daug galios, talpos ir yra patikimas, norint patenkinti daugumos verslų poreikius. Tačiau svarbi ne tik techninė įranga, bet ir tai, kaip Dell ekosistema sprendžia opias klientų problemas“, – teigė Dan Harrington, tyrimų vadovas iš „451 Research“. – Klientai vis dažniau ieško tikslingai sukurtos įrangos, kurią galima greitai ir patikimai pritaikyti tokioms programoms kaip SAP HANA. Aukštos klasės Dell x86 portfelis suteikia tam ne tik tvirtą techninę bazę, bet ir programinę įrangą bei paslaugų ekosistemą, reikalingą sudėtingoms situacijoms valdyti, pavyzdžiui, šiuo metu vykstančius perėjimus nuo UNIX prie Linux. Be to, seniai užmegzti Dell santykiai su partneriais ir pagrindiniais sistemų integratoriais – pavyzdžiui, Accenture, Deloitte ir Atos – suteikia tinkamas sąlygas tiems projektams įveikti.“

 

[R930 video; https://www.youtube.com/watch?v=ABtM8vI_mmY ]

 

Dell padeda klientams greitai paleisti programas naudojant iš anksto integruotus ir sukurtus įrankius („pre-engineered appliances“)

 

Organizacijos vis dažniau renkasi lyderiaujančias duomenų bazes ir analitines platformas, tokias kaip Oracle 12c ir SAP HANA, veikiančias Linux ir x86 platformose. PowerEdge R930 yra tokiems įrankiams ir integruotoms sistemoms skirta techninės įrangos bazė, padedanti klientams greitai diegti sistemas.

  • Klientams, norintiems diegti SAP HANA savo IT aplinkoje su optimalia konfigūracija, Dell siūlo Dell Engineered Solutions, skirtus SAP HANA. Ši įranga busintegruota ir sukonfigūruota su SAP HANA Dell PowerEdge R930 serveriuose tam, kad padėtų klientams dislokuoti programas greičiau, lengviau plėstis ir geriau valdyti infrastruktūrą bei darbo krūvį.
  • Klientams, kurie susiduria su duomenų srautu „kamščiais“ OLTP našume, Dell Acceleration Appliance for Databases (DAAD), sukurtas Dell PowerEdge R930 serveriams, pagreitina bet kokią duomenų bazės infrastruktūrą.
  • Klientams, ieškantiems greito ir paprasto būdo įdiegti Oracle 12c, Dell atnaujino savo Dell integruotas sistemas Oracle duomenų bazei (DAAD) su PowerEdge R930. Iš anksto sukurta, sukonfigūruota ir įrengta DAAD ir PowerEdge R930 serverių kombinacija padės klientams pereiti į ir paspartinti dabartines Oracle 12c aplinkas.

 

„Dell serverių tobulumui nėra ribų, todėl nuolat siekiame spartinti programos našumą, įgalinti darbo krūvius bet kokioje aplinkoje ir supaprastinti sistemų valdymus taip, kad klientai galėtų sutelkti visą dėmesį savo verslui“, - sako Ashley Gorakhpurwalla, Dell serverių sprendimų generalinė direktorė ir viceprezidentė. - Mūsų galingasis serveris, PowerEdge R930, ir mūsų visas keturių procesorių serverių portfelis yra naujausi pavyzdžiai, kurie rodo, kaip mes suteikiame savo klientams technologijas, kurios jiems reikalingos šiandienos ir ateities verslo poreikiams patenkinti.“

 

Dell teikia vieną stipriausių, geriausiai plečiamų, valdomų ir lanksčiausių keturių procesorių serverių portfelių rinkoje. Kartu su PowerEdge R930 „rack“ serveriu, Dell atnaujina savo PowerEdge VRTX ir PowerEdge M1000e konvergavimo platformas, bei pristato PowerEdge FC830 ir PowerEdge M830 „blade“ serverius šalia kitų Dell tryliktos kartos PowerEdge serverių.

 

PowerEdge M830 ir FC830 serveriai yra sukurti siekiant patenkinti duomenų bazių našumo poreikius HPC ir virtualizacijoje, tokiu būdu tenkinant klientų poreikius lankstumo, plėtros ir valdymo klausimais, korporacijoms, kurios pasirengusios ateičiai. PowerEdge FC830 yra pilno pločio, pusės aukščio, keturių procesorių serverio blokas, skirtas PowerEdge FX2 architektūrai, kuri padeda organizacijoms greitai sukonfigūruoti sistemą pagal reikalaujamus darbo krūvius, naudojant modulinius IT blokus. PowerEdge M830 „blade“ serveris yra pilno aukščio, keturių lizdų „blade“ serveris.

 

Tiek PowerEdge FC830, tiek Power Edge M830 pasižymi Intel® Xeon® E5-4600 v3 procesorių šeima ir Dell pirmaujančių sistemų valdymo galimybėmis.

 

Prieinamumas ir papildoma informacija:

  • Daugiau informacijos bei prieinamumo galimybes bus paskelbtos kai Intel® Xeon® procesorius E7-8800/4800 v3 ir E5-4600 v3 bus pristatytas.
  • Dell keturių procesorių serverio portfelis bus parduodamas per Dell partnerius.
  • Daugiau informacijos rasite www.dell.com/accelerate.
  • Del papildomos informacijos galima kreiptis Vladimiras_Silkovas@Dell.com

 

Apie Dell
Dell Inc. atsižvelgia į savo klientus ir suteikia jiems inovatyvias technologijas bei paslaugas, kurios leidžia jiems pasiekti daugiau. Daugiau informacijos rasite www.dell.co.uk 

 

Dell ir Dell PowerEdge yra Dell Inc. priklausantys prekių ženklai. Dell nepripažįsta jokių nuosavybės teisių kitokiems ženklams ar vardams.

 

SAP ir kiti SAP produktai bei paslaugos minimi čia, kaip ir atitinkami logotipai yra prekės ženklai ar registruoti prekės ženklai SAP SE (ar SAP filialo kompanijos) Vokietijoje bei kitose šalyse. Daugiau informacijos apie papildomus prekės ženklus ir pranešimus galima rasti čia: http://www.sap.com/corporate-en/legal/copyright/index.epx

 
 
Sportuojantis darbuotojas – privalumas
2015/05/19

Įvairūs moksliniai tyrimai ne kartą įrodė sporto naudą ne tik sportuojančiojo fizinei būklei, bet ir jo darbo produktyvumui: nustatyta, kad sportu kelis kartus per savaitę užsiimantys darbuotojai savo įmonėms atneša 5 proc. didesnį pelną, o kai sportas yra kasdienė veikla, šis skaičius auga 8 proc. Neseniai mokslininkai įrodė ir tai, kad sportas geriausiai ugdo lyderystę ir asmenybę, o disciplinos lavinimui bei streso įveikimui geriausiai pasitarnauja bėgimas. Tai, kad vadovai supranta sportuojančių darbuotojų naudą, puikiai įrodo ir vis dažnesnis įmonių komandų įsitraukimas į įvairius sporto renginius.

 

Sportuojantis darbuotojas – didelis privalumas įmonei. Jei sportu neužsiimantis žmogus išnaudoja 30 proc. savo galimybių, tai sportuojantis triskart daugiau – iki 90 proc. Sportuojant reguliariai ir tikslingai, ugdoma valia, geriau susitelkiama darbui, lengviau priimami svarbūs sprendimai, – sako DNB banko valdybos narys ir prezidento pavaduotojas Šarūnas Nedzinskas. – Pats aktyviai sportuoju, tad galiu patvirtinti visas mokslininkų išvadas – pasportavęs jaučiuosi gyvybingas ir žvalus. Neabejoju, kad tai atsiliepia mano darbo rezultatams, tad, tai pastebėję darbuotojai   kai kurie patys „užsidega“ noru sportuoti. Smagu, kad didžioji dalis vadovų rodo teigiamą pavyzdį darbuotojams, o tai netiesiogiai reiškia efektyvesnį visos komandos darbą“. Pasak Š. Nedzinsko, bent ketvirtadalis DNB banko darbuotojų sportuoja, tad artimiausiame bėgimo renginyje bankas deleguoja net 250 žmonių komandą.

 

Tai, kad bėgimas kuria pridėtinę vertę dirbantiems, įrodo ir Socialinių mokslų tyrimų tinkle (SMTT) atliktas tyrimas. Jo rezultatai atskleidė tiesiogines sąsajas tarp vadovų sportiškumo ir įmonės rezultatų: kuo didesnę atsakomybę neša vadovas, su kuo didesniu stresu jis turi kovoti kasdienėje veikloje, tuo ilgesnis bėgimas reikalingas. Įveikdami stresą vadovai ne tik geriau atlieka užduotis, priima teisingesnius sprendimus, bet ir įkvepia visus darbuotojus, teigiama tyrimo ataskaitoje. Todėl  aukščiausio lygio vadovui naudingiausia nubėgti visą maratoną, tuo tarpu biuro darbuotojui pakanka ir keleto kilometrų distancijos.

 

Tarptautinio bėgimo renginio „DNB | NIKE We Run Vilnius“ organizatoriai pastebi, kad įmonių aktyvumas auga kelerius metus iš eilės: jeigu pernai renginyje bėgo 150 įmonių komandų, šiais metais jų jau – 200. Svarbiausia, auga ne tik komandų, bet ir jose bėgančių žmonių skaičius. „Galime spėlioti, kokių tikslių priežasčių skatinamos įmonės registruoja komandas, bet vienareikšmiškai tai lemia gerą dalyvių savijautą, puikią jų nuotaiką ir komandos stiprinimą – juk neformalioje aplinkoje žmonės atsiskleidžia visai kitomis spalvomis, gali geriau pažinti kolegą,“ – sako renginio iniciatorės – sporto prekių gamintojos „Nike“ – prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė.

 

Visos komandos ir pavieniai bėgikai dar gali registruotis į didžiausią pavasario bėgimo šventę, kuri įvyks šį sekmadienį, gegužės 24 d. Bėgikai galės išbandyti jėgas trijose distancijose: 21,098 km, 10 km ir 5 km. Visi užsiregistravusieji gaus dovanų specialius „Nike“ marškinėlius, o finiše visų lauks atminimo medaliai.  Tarptautinis renginys „DNB | NIKE We Run Vilnius“ Lietuvoje organizuojamas jau 4-tą kartą.

 

Norintys dalyvauti bėgime gali pildyti registracijos anketąoficialioje bėgimo renginio svetainėje: www.werunvilnius.lt.   

 

Tarptautiniai „Nike“ bėgimo renginiai vyksta 34-iuose pasaulio miestuose. Pernai juose dalyvavo beveik 350 tūkst. bėgimo entuziastų, o jų nubėgtas atstumas prilygsta 23 ratams aplink pasaulį. Pirmą kartą Vilniuje 2012 m. gegužės 26 d. vykęs „Nike Aš bėgu. Vilnius“ renginys sutraukė daugiau nei 2 tūkst. bėgikų, kurie išbandė jėgas 5 km ir 10 km trasose. Pernai We Run Vilnius / DNB Pusmaratonis“ dalyvavo beveik 7 tūkst. bėgikų.

 
 
Atsinaujinęs „Wizz Air“ dovanoja antrą skrydžio vietą nemokamai
2015/05/19

Wizz AirDidžiausia mažų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje „Wizz Air” šiandien švenčia 11 metų veiklos jubiliejų. Įkurta 2003 metais su ambicingu tikslu tapti mažų sąnaudų oro linijų kompanija Centrinėje ir Rytų Europoje, „Wizz Air“ savo pirmąjį skrydį įvykdė 2004 m. gegužės 19 d., iš Lenkijos miesto Katovicų. Per dešimtmetį sėkmingai pasiekusi užsibrėžtą tikslą, avialinijų kompanija toliau tęsia plėtrą ir praneša apie kompanijos prekės ženklo atnaujinimą. Ta proga, „Wizz Air“ savo keleiviams skelbia didžiausią skrydžių „išpardavimą“: užsakinėjant skrydžius iki gegužės 19 d. vidurnakčio, visiems kompanijos skrydžiams į visus miestus antra skrydžio vieta yra nemokama.*

 

„Per pastarąjį dešimtmetį „Wizz Air“ pasižymėjo sėkme keičiant visą industriją. Išplėsdami savo veiklą visose Europoje ir už jos ribų mes viršijome savo ambicijas – siekį keliones oro linijomis paversti patikimomis ir prieinamomis kiekvienam Vidurio ir Rytų Europos gyventojui. Prekės ženklo atnaujinimas yra vienas iš daugelio mūsų žingsnių nuolat gerinant keleivių patirtį. Džiaugiamės, kad mūsų orlaivis A320 ir naujasis A321 pasipuoš naujomis spalvomis, o atsinaujinęs „Wizz Air“ prekės ženklas yra gyvesnis, modernesnis ir labiau sofistikuotas, – sako „Wizz Air“ vadovas József‘as Váradi‘s, atkreipdamas dėmesį, kad kompanija ir toliau orientuojasi į maršrutų tinklo plėtrą Europoje ir laukia tiek grįžtančių, tiek ir naujų klientų.

 

Per 11 metų „Wizz Air“ pervežė 90 mln. keleivių, o iš naujos oro linijų kompanijos išaugo iki turinčios 59 orlaivius bei siūlančios 380 maršrutų į 38 šalis. Nuo pat veiklos pradžios orientuota į keleivių aprūpinimą ir siekdama geresnį keleivių patirčių gerinimą, „Wizz Air“ taip pat praneša ir apie naujus patobulinimus.

 

Su prekės ženklo atnaujinimu susiję patobulinimai apima:

Šiandien

  Priskirtos sėdėjimo vietos visiems skrydžiams.  

  Nauji skrydžių kainų tipai (Basic ir Plus) lengvesniam pasirinkimui bazinėmis žemiausiomis   kainomis ir kainomis su populiariomis, komfortiškomis paslaugomis.

2015 metais

  Interneto svetainės atnaujinimas greitesniems ir lengvesniems užsakymams.

  „Wizz Air“ mobilios svetainės paleidimas.

  Mažiausios kainos paieškos funkcija interneto svetainėje.

  „Wizz Tours“ atostogų paketų prieinamumas didesniam šalių skaičiui.

  Naujai pristatyti A320 ir A321 orlaivių tipai bus spalviškai atnaujinti.

  Naujas orlaivioA321 interjeras – nuo lapkričio.

  Naujos uniformos pagal atnaujintas kompanijos spalvas.

 

*Šis pasiūlymas galioja šiandien, gegužės 19 d. iki 24.00 val. (Centrinės Europos laiku) įsigyjant dvi (2) ar daugiau skrydžio vietų tuo pačiu metu, per tą pačią rezervaciją, tam pačiam skrydžiui, kurį vykdo „Wizz Air Hungary Ltd“ (W6). Bilietus galite rezervuoti daugiausia šešiems (6) keleiviams. Kas antra iš įsigytų vietų bus nemokama, vienai rezervacijai yra skiriamos daugiausia trys nemokamos vietos. Terminas „nemokamas“ reiškia, kad jums nereikės mokėti bilieto kainos, įskaitant mokesčius, kitus nepasirenkamuosius mokesčius ir mažą (maks. matmenys 42x32x25) saloninį krepšį (bet neįskaitant administracinio mokesčio) nemokamai vietai. *Už nemokamas vietas administracinis mokestis yra mokamas. Už didelius saloninius krepšius ir kiekvieną registruoto bagažo vienetą reikia mokėti papildomą mokestį. Jokios kitos pasirenkamosios papildomos paslaugos ir produktai nėra įtraukti į šį pasiūlymą ir už juos reikia sumokėti, net jeigu jie yra įsigyjami kartu su nemokama vieta. Įsigytos vietos turi būti naudojamos kartu ir negali būti atšauktos atskirai. Šis pasiūlymas negalioja rezervacijoms, kurių metu rezervuojamos vietos daugiau nei 6 keleiviams. Tam tikromis kainomis prieinamų vietų skaičius yra ribotas.

 

Apie „Wizz Air”:

 

Didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje mažų sąnaudų bendrovės „Wizz Air“, orlaivių parką sudaro 59 „Airbus A320“ lėktuvai. Oro linijų kompanija skraidina iš 21 bazės ir siūlo 380 maršrutų, jungiančių 112 krypčių 38-iose šalyse. „Wizz Air“ komandą sudaro 2200 profesionalų, kurie siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą. Finansiniais metais, kurie baigiasi 2015 m. kovo 31 d., bendrovę „Wizz Air“ pasirinko 16,5 mln. keleivių. „Wizz Air“ akcijos yra listinguojamos Londono vertybinių popierių biržoje (trumpinys – WIZZ).

 

 
 
Ar Lietuvos muzikantams lemta užsidirbti interneto eroje?
2015/05/18

CLEAR DIGITAL WORLD TTDar prieš dvidešimt metų kūrėjai, norėdami išgarsėti ir iš savo kūrinių gauti naudos, turėjo sudaryti sutartis su leidybinėmis kompanijomis ir laukti finansinio atlygio už išleistus įrašus, tačiau su interneto atsiradimu taisyklės pasikeitė. Technologijų amžiuje vis daugiau autorinio turinio privalo atsidurti internete tam, kad pasiektų platesnę auditoriją, tačiau su didesne sklaida pakito ir vartotojų elgsena – lengvai skaitmeninėje erdvėje pasiekę turinį, ne visi už jį nori susimokėti. Apie šiuolaikinius iššūkius, kylančius autoriams, prodiuseriams ir platintojams, diskutavo internetinio piratavimo problemos sprendimų ieškančio klasterio „Clear Digital world“ konferencijos dalyviai ir svečiai. Pranešimą skaitęs muzikos industrijos verslininkas Markas Adamas Haroldas kalba tiesmukai: internete nėra galimybės apsaugoti savo teises pastačius sieną, todėl šią funkciją turi atlikti teisinė „siena“.

 

„Mes milijoną kartų sakome: „Lietuva yra maža šalis“, tačiau žvelkime plačiau: Jamaika taip pat yra maža, neturtinga šalis, tačiau septintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje būtent ji ėmė keisti pasaulio muzikos istoriją, išrasdama regio muziką. Bob Marley padarė didžiausią įmanomą reklamą savo šaliai, kodėl mes, lietuviai, negalime turėti savojo Marley?, - retoriškai klausia M. A. Harold. - Kvaila manyti, kad pasaulį sudominsi tik darydamas taip, kaip daro kiti – kas žino, gal kanklės sudomins tūkstantį muzikos gerbėjų Japonijoje? Svarbu ieškoti talentingų atlikėjų, kompozitorių ir užsiimti jų eksportu – tai padės didinti Lietuvos kūrėjų žinomumą bei bendrą vidaus produktą“.

 

Kompozitorius, atlikėjas ir dainų autorius Andrius Mamontovas jau seniai žinomas kaip vienas aktyviausių savo autorinių ir gretutinių teisių saugotojas. Konferencijoje pristatęs naujus reklaminius klipus, kuriuose už įsigyjamas prekes atlikėjas tiesiog paploja, dainininkas išreiškė poziciją, kad įrašyti albumą yra toks pats darbas, kaip ir surinkti automobilio variklį ar pastatyti namą. „Bėda tame, kad didžioji šio darbo dalis, visai kaip ledkalnyje, yra nematoma. Tai intelektinis darbas, dažnai besivystantis tiesiog galvoje, tačiau lygiai taip pat suteikiantis kūrėjui teisę į atlyginimą. Kartu su internetu užaugusi jaunoji karta mano, kad tarp interneto ir nemokamo turinio egzistuoja lygybės ženklas. Kol šio požiūrio nepakeisime, tol matysime vis mažėjantį profesionalumo lygį muzikos industrijoje“, - kalbėjo A. Mamontovas.

 

Konferencijos dalyviai vienbalsiai sutarė, kad didžiausia mažėjančių pajamų, o kartu ir smunkančio profesionalumo priežastis yra piratavimas, o pagrindinis šios veiklos simbolis – interneto tinklapis Linkomanija.lt. Anot pašnekovų, kol šis puslapis veikia, tol visi kiti darbai tėra apsimestinis neefektyvios veiklos dangstymas, nes tai yra didžiausia „piratų“ svetainė, kurioje net 98 procentai turinio yra platinama be teisių turėtojų sutikimo. Vis dėlto, surasti sprendimą, kuris būtų ir teisiškai teisingas, ir atitiktų autorių bei platintojų lūkesčius, nėra lengva, todėl bandoma eiti kitais keliais – Linkomanijos savininkus apkaltinti mokesčių vengimu ir neteisėtu asmens duomenų tvarkymu. A. Mamontovas išreiškė savo griežtą poziciją Linkomanija.lt veiklą administruojančių žmonių atžvilgiu, reikalaudamas, kad būtų viešinami jų vardai ir pavardės, kad visi žinotų, kas konkrečiai pelnosi iš šios svetainės veiklos. Pats atlikėjas prisiminė atvejų, kuomet nusprendęs savo naujai įrašytą albumą leisti siųstis nemokamai, sulaukė reakcijų, kad vis tiek geriau pasivogti iš piratinio tinklalapio.

 

Klasterio „Clear Digital World“ (CDW) rinkodaros vadovas Romanas Matulis mano, kad sprendimai kovoje prieš piratavimą ir autorinių teisių pažeidimus apskritai turi būti kompleksiniai. „Viena vertus, valstybės vadovams reikia nustoti apsimetinėti, jog šios problemos nėra ir pagaliau priimti politinį sprendimą įkurti vieną IPR (intelektinės nuosavybės teisių) instituciją, kuri ir būtų atsakinga už visas šias sritis; kita vertus, kūrėjai turėtų ir patys aktyviau stebėti rinką bei dažniau kreiptis į teisėsaugą pamatę, kad jų kūriniais nelegaliai dalijamasi. Mes klasteryje esame pasiruošę jiems padėti – konsultuoti teisiniais, technologiniais ir kitais klausimais bei nukreipti tinkamu keliu“, - teigia R. Matulis.